Fonomat - Dealer Orange

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 2268
Mărime: 926.28KB (arhivat)
Publicat de: Pavel Mitroi
Puncte necesare: 5

Extras din referat

Piaţa

In cursul anului 2007 şi la începutul anului 2008 fondul de investiţii Ged Capital a achiziţionat mai multe reţele regionale ( printre care Dasimpex şi Plus GSM ) şi a construit astfel cel mai important partener Orange şi al doilea mare retailer naţional de telefonie mobilă pe piaţa românească, după numărul de magazine, Fonomat.

Numele Fonomat a fost creat pentru a transmite într-un mod memorabil ideea unui “bancomat de soluţii moderne de telefonie”-astfel, Fonomat este locul unde se rezolvă aceste nevoi. Identitatea grafică aplică acelaşi principiu şi foloseşte simbolistica unei ştampile, care simbolizează rezolvat şi garantat.

Culoarea magentă asigură diferenţiere şi vizibilitate, în condiţiile unor constrângeri decurgând din statutul de dealer.

Fonomat promite să devină un Fan Club al iubitorilor de telefonie mobilă, un loc unde “intri compărător ieşi fan”.

Fonomat “magazinul tău de telefonie mobilă”, reprezintă locul unde, pe lângă sfaturi şi servicii, clienţii se pot bucura de ceea ce preţuiesc mai mult în zilele noastre- libertatea de a alege ce li se potriveşte dintr-o gamă de peste o sută de terminale şi peste 400 modele de accesorii GSM, este locul unde îţi poţi rezolva rapid şi eficient nevoile de comunicare.

Ĩn magazinele Fonomat ai toate serviciile Orange la dispoziţie, servicii cum ar fi abonament voce şi date, telefonie fixă, cartele SIM Orange PrePay, poţi folosi punctele Orange Thank You, poţi plăti factura Orange.

Ĩn acest moment există peste 280 de modele de telefoane mobile pe care o companie puternică trebuie să le aibă penru a oferi servicii bune.

Fonomat este cel mai mare partener Orange după număr de magazine, 175 de magazine în 107 oraşe şi 47 în centre comerciale. Multe din oraşele acoperite au mai puţin de 50.000 de locuitori.

Fonomat este poziţionat pe piaţă ca fiind cel mai mare retail local independent cu acoperire natională.

Viziunea Fonomatului este aceea de a construi o reţea naţională de top de magazine specializate în telefonie mobilă prin care să servească consumatorul cu produse, servicii şi soluţii inovative, oferind astfel valoare pentru investitori, angajaţi şi parteneri de afaceri.

Analiza pieţei produsului

Piaţa produsului de referinţă pentru Fonomat este dată de întreaga populaţie de consumatori şi utilizatori ai telefoniei mobile indiferent de originea sau marca acestora.

In marketing, piata este reprezentata de un grup de consumatori sau cumparatori.

Această piată, numită piaţă de referinţă, trebuie sa fie localizată, identificabilă, descriptibilă, accesibilă şi determinată precis în raport cu o anumită întreprindere sau un anumit produs.

Piaţa produsului de referinţă pentru telefonie mobilă este dată de întreaga populaţie de consumatori şi utilizatori ai produselor de acelaşi gen indiferent de originea sau marca acestora.

Piaţa acestui produs a cunoscut o creştere mare în ultimul timp deoarece foarte multe firme apar pe piaţăcu noi tipuri de telefoane mobile, cu o tehnologie inovatoare. Ĩn zilele noastre, telefoanele mobile au devenit un lucru indispensabil, altfel spus după multe studii, a devenit “un rău necesar”.

Fiind foarte căutat, este de inţeles că sunt şi multe mărci de telefoane mobile.

Deci pe piaţă, producătorii şi distribuitorii se concurează unii pe alţii. Ei îşi dispută un număr limitat de consumatori.

Piaţa produsului de referinţă respectiv a telefoniei mobile poate fi caracterizată printr-o anumită situare geografică şi de o anumită structură demografică socială şi culturală.

Din punct de vedere geografic, ne raportăm la Regiunea Moldovei, judeţul Iaşi, atât mediului urban cât şi cel rural. Ca şi mărime de localitate, Iaşul are 308,843 mii de locuitori.

Din punct de vedere demografic vârsta consumatorului poate fi încadrată:

• sub 14 ani, 15-35 ani

• 15-35 ani

• 35-50 ani

• peste 50 ani

Preview document

Fonomat - Dealer Orange - Pagina 1
Fonomat - Dealer Orange - Pagina 2
Fonomat - Dealer Orange - Pagina 3
Fonomat - Dealer Orange - Pagina 4
Fonomat - Dealer Orange - Pagina 5
Fonomat - Dealer Orange - Pagina 6
Fonomat - Dealer Orange - Pagina 7
Fonomat - Dealer Orange - Pagina 8
Fonomat - Dealer Orange - Pagina 9
Fonomat - Dealer Orange - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • Fonomat - Dealer Orange.doc

Te-ar putea interesa și

SC Xcell Trading SRL

Introducere Am ales sa realizez Imbunatatirea managementului calităţii la SC Xcell Trading SRL, ca lucrare de licenţa deoarece sunt angajat de 4...

Promovarea Vânzărilor la Orange

CAPITOLUL I Prezentarea generală a firmei I.1. Istoric Orange România MobilRom S.A. este o firmă de telecomunicaţii mobile, înfiinţată în 1996...

Raport de practică SC HR Franchising SRL

Introducere In primul rand am ales sa fac stagiul de practica la organizatia SC EURO-GSM 2000 SRL, punct de lucru X, pentru ca este o firma cu un...

Ai nevoie de altceva?