Fidelizarea Clienților cu Ajutorul Internetului

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 2948
Mărime: 1.46MB (arhivat)
Publicat de: Vlaicu Iacob
Puncte necesare: 5

Extras din referat

Dacă funcţionarea întreprinderilor cunoaşte o evoluţie datorită reţelei Internet şi comerţului electronic, la fel se întamplă şi cu comportamentul consumatorilor. Această informaţie ne duce cu gândul la o provocare, dar în acelaşi timp reprezintă o ocazie importantă pentru întreprinderile care vin în întampinarea nevoilor cyberconsumatorilor.

La ora actuală este considerat un fapt de necontestat că Internetul a bulversat comerţul. Inainte era foarte greu pentru consumatori să se informeze asupra celor mai bune preţuri şi servicii oferite. Căutarile necesitau timp şi bani, iar datele privind consumul erau păstrate într-un mod egoist. Furnizorul era cel care deţinea comanda, cel care dădea tonul consumului.

Astăzi, consumatorii (adepţi ai Internetului) pot găsi o multitudine de informaţii despre un produs oarecare sau un serviciu. Incepând cu acest moment consumatorul a fost cel care a preluat comanda. S-a produs astfel o schimbare spectaculoasă în sensul că acum consumatorul evaluează produsele în funcţie de o noua normă sau în funcţie de pertinenţa produsului vizavi de propriile nevoi.

Pentru a prospera , întreprinderile trebuie să adopte un model axat pe client, model în care principalul ``produs`` este satisfacerea clientului, şi nu bunurile sau serviciile pe care acestea le vând clientului. Intreprinderile trebuie să-şi fidelizeze clienţii on-line, trebuie să genereze loialitate pe website-urile dedicate acestui obiectiv.

Factorii care determină loialitatea clienţilor faţă de site-ul www.bancatransilvania.ro sunt următorii:

1. Conţinutul site-ului

Banca Transilvania dispune de un site tradus în 3 limbi (română, engleză, greacă), cu informaţii care reflectă foarte bine activitatea băncii.

Pagina Băncii Transilvania este modernă, animată, iar navigarea se face foarte simplu şi intuitiv. Unul dintre punctele forte ale site-ului este transparenţa costurilor. Se găsesc aproape toate informaţiile legate de un credit şi costurile acestuia (comisioanele sunt chiar subliniate, să iasă mai bine în evidenţă). De asemenea, pentru carduri există o listă cu toate comisioanele şi taxele implicate, cât şi dobânzile. Butonul “aplică online” care vă însoţeşte în aproape tot site-ul este practic aplicaţia ce se regăseşte la rubrica ``Contact``, modificată foarte puţin şi poziţionată într-un loc mai vizibil, sub un alt nume.

Site-ul www.bancatransilvania.ro vă oferă şi documentele necesare pentru un credit: adeverinţa pentru credit consum, de locuinţă, acord CRB şi Biroul de Credit. Simulatorul de credite este unul foarte reuşit oferind informaţii despre rata lunară, comisioanele, DAE pentru toate creditele, dar şi un plan de rambursare. Pe site-ul www.bancatransilvania.ro clienţii au posibilitatea de a completa o cerere prin care solicită băncii să fie contactaţi de un consilier în legătură cu un anumit produs de creditare.

Pentru cei care vor să se angajeze în cadrul băncii au posibilitatea să aplice online completând formularul existent pe site.

De asemenea, cei de la Banca Transilvania vă propun pe pagina lor să completaţi un ``e-chestionar``, în care vă exprimaţi părerea despre site-ul www.bancatransilvania.ro şi puteţi să propuneţi soluţii de îmbunătăţire.Toate datele existente sunt zilnic actualizate de webmasterul site-ului.

Preview document

Fidelizarea Clienților cu Ajutorul Internetului - Pagina 1
Fidelizarea Clienților cu Ajutorul Internetului - Pagina 2
Fidelizarea Clienților cu Ajutorul Internetului - Pagina 3
Fidelizarea Clienților cu Ajutorul Internetului - Pagina 4
Fidelizarea Clienților cu Ajutorul Internetului - Pagina 5
Fidelizarea Clienților cu Ajutorul Internetului - Pagina 6
Fidelizarea Clienților cu Ajutorul Internetului - Pagina 7
Fidelizarea Clienților cu Ajutorul Internetului - Pagina 8
Fidelizarea Clienților cu Ajutorul Internetului - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Fidelizarea Clientilor cu Ajutorul Internetului.doc

Alții au mai descărcat și

Campania de Promovare a Persil

INTRODUCERE Această lucrare îşi propune să analizeze conceptul strategic de publicitate şi promovare a companiei HENKEL şi în particular al...

Marketing Online

INTRODUCERE Termenul de marketing este de origine anglo-saxonã (reprezentând participiul prezent al verbului “to market”, care are semnificaţia de...

Modele și strategii de comunicare publicitară

Strategia de comunicare publicitara Strategia de comunicare este formulata de catre agentia de publicitate în baza analizei publicitare a unei...

Prezentarea unei Game de Produse în Cadrul unei Firme

Firma noastra este specializata in comert cu produse lactate si va ofera seriozitate si servicii de cea mai buna calitate.Dispune de un sediu...

Publicitate la locul de vânzare

Magazinul - un canal de comunicare eficient, dar cam ignorat Datorita faptului ca 70% din deciziile de cumparare sunt luate in magazin, acest...

Proiect tehnici promoționale - OMV Bixxol

PARTEA I – TEHNICI PROMOTIONALE 1. PACHETELE SPECIALE – PACHETUL BONUS 1.1. ANALIZA OMV BIXXOL o noua generatie de uleiuri de motor cuprinde o...

Confort, senzualitate, plăcere în orice moment - Jolidon

Motivatii Ne-am hotarat sa alegem firma Jolidon pentru acest proiect, deoarece ni s-a parut o firma interesanta ,si datorita faptului ca si noi...

Folosirea Mijloacelor de Marketing Direct pentru Fidelizarea Clienților

Capitolul I. Noţiuni de Marketing Direct. I.1. Definirea noţiunii, caracteristici şi particularităţi. I.2. Tipuri de media utilizate în...

Te-ar putea interesa și

Tehnici de Promovare a Vânzărilor în Domeniul Hotelier

INTRODUCERE Decizia de a aborda această temă are la bază importanta tehnicilor promotionale utilizate în domeniul hotelier; astfel se doreste...

Publicitatea și Promovarea prin Internet

1.1 Reteaua Internet Internet-ul reprezinta mai mult decât o retea uriasa ce uneste milioane de calculatoare. El constituie o retea de retele si...

Studiu Privind Sistemele de Management al Relațiilor cu Clienții

INTRODUCERE În această lucrare îmi propun să realizez un studiu privind sistemele de management al relaţiilor cu clienţii şi să evidenţiez...

Comunicarea în marketingul direct - Studiu de caz

Marketingul direct reprezinta un ansamblu de concepte, tehnici si instrumente de marketing, concretizate intr-un demers orientat direct,...

Studiu Privind Mediile de Informare în Marketingul Direct

Capitolul 1 MARKETINGUL DIRECT 1.1. Definire generală şi rolul acestuia La nivel mondial, marketingul direct a cunoscut o dezvoltare...

Folosirea mijloacelor de marketing direct pentru fidelizarea clienților - Omniasig

Capitolul I. Noţiuni de Marketing Direct I.1 Definirea noţiunii, caracteristici şi particularităţi Noţiunea de marketing a apărut cu aproximativ...

Utilizarea Marketingului Direct pentru Comunicarea cu Diferite Categorii de Public ale Firmei Asirom

Introducere Marketingul direct poate fi definit ca un ansamblu de concepte, tehnici şi instrumente de marketing, concretizate într-un demers...

Tehnici de Marketing Direct

Marketingul direct poate fi definit ca un ansamblu de concepte, tehnici şi instrumente de marketing, concretizate într-un demers orientat direct,...

Ai nevoie de altceva?