Factori de Succes ai Companiei HP

Extras din referat Cum descarc?

Studiu de Caz: HP - povestea defineste brandul
Citisem cu ceva timp in urma cum s-a infiintat compania HP si ce poveste ascunde in spate. Mi s-a parut fascinanta. Si am vrut sa incep cu asta.
William (Bill) Hewlett si David (Dave) Packard, ambii au absolvit in domeniul inginerii electrice la Universitatea Stanford in 1934. Compania a inceput intr-un garaj, in apropiere de regiunea Palo Alto, in timpul unei prietenii pe care au avut-o cu fostul lor profesor Frederick Terman. Terman a fost considerat ca un mentor pentru cei doi studenti care le-a ajutat sa creeze compania Hewlett-Packard.
Parteneriatul a fost oficiat la 1 ianuarie 1939 cu o investitie de 538 dolari.
Ceea ce mi se pare interesant, si totodata amuzant, este modalitatea prin care au ales numele companiei.
Hewlett si Packard au aruncat o moneda petru a decide cum va fi numita compania Hewlett-Packard sau Packard-Hewlett. Cu toate ca Packard a cistigat la aruncarea monedei, el a numit intreprinderea lor de fabricatie electronica "Hewlett-Packard Company".
Produsele HP servesc peste 1 miliard de oameni din 170 de tari ale lumii, pe 6 continente. Compania dispune de 331,800 de angajati in intreaga lume. HP este cea mai mare companie IT din lume, avand un venit total de 120,4 biliarde $ pentru anul fiscal 2012. Pozitia HP in clasamentul Fortune 500 pentru 2012: Nr. 10.
Misiunea companiei HP
Misiunea HP este de a inventa tehnologii si servicii care sa aduca valoare firmelor, sa creeze beneficii sociale si sa imbunatateasca viata clientilor. HP dedica 3,5 miliarde de dolari (S.U.A.) anual pentru cercetarea si dezvoltarea produselor, solutiilor si tehnologiilor noi. Suprematia marcii poate fi asigurata numai prin furnizarea celor mai inalte standarde in materie de produse, solutii si nu in ultimul rand de servicii destinate clientilor.
Relatiile cu angajatii, distribuitorii, clientii si alte persone/grupuri de interese sunt si vor fi mereu situate in marja win-win, reciprocitatea fiind caracteristica ce ofera durabilitate oricarui tip de relatie. Hewlett Packard are o responsabilitate fata de actionari- prioritatea aici fiind maximizarea venitului acestora pe termen lung, fata de clienti - anticipand si satisfacand dorintele si nevoile acestora prin intermediul unor produse de calitate, fata de planeta - fiind un membru responsabil care face o diferenta ajutand la construirea si "sustinerea" de comunitati. Valorile companiei servesc ca busola pentru actiunile sustinute de aceasta si ofera o imagine clara asupra comportamentului acesteia, asupra modului in care aceasta interactioneaza cu lumea inconjuratoare.
Succesul companiei Hewlett Packard se datoreaza faptului ca politica sa este indreptata catre client, oferindu-i o calitate superioara. Specializarea in crearea clientelei si sprijinirea acesteia reprezinta puncte esentiale in succesul obtinut. Clientul si consumatorul ocupa un loc foarte important printre obiectivele si deciziile ce urmeaza a fi luate, firma asigurand servicii si asistenta de specialitate.
HP se detaseaza de concurenta prin diferentiere, un element important in abordarea unei strategii de marketing a firmei. Aceasta diferentiere se concretizeaza prin: produse si servicii superioare, calitatea serviciilor, dezvoltarea relatiilor pe termen lung cu clientii, campanii promotionale bine gandite si realizate, calitatea si eficienta procesului tehnologic, increderea pe care a creat-o in mintea consumatorilor, actiunile promotionale care implica tinerii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Factori de Succes ai Companiei HP.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești.
După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare.
Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!