Etnomarketing

Extras din referat Cum descarc?

Marketing-ul, pe scurt si in formula generala, inseamna publicarea numelui, programului si serviciului oferit targetului propus. Etnomarketing-ul, pe de alta parte, presupune utilizarea de strategii care reflecta cel mai bine valorile culturale, credinta si normele audientei etnice targetate.
Intelegerea termenului "diversitate" este cruciala cand o astfel de strategie este creata. Voi lua ca exemplu Statele Unite ale Americii. Acolo, conceptul de "melting pot" este treptat inlocuit de conceptul "salad bowl". Primul concept descrie situatia in care toate culturile se amesteca si devin similare. In schimb, in conceptul "salad bowl", culturile si oamenii se combina intr-o singura zona, dar isi mentin individualitatea. Acest lcuru dovedeste ca este foarte important ca strategia de marketing sa fie croita pentru normele, valorile, traditiile si credinta grupului tinta.
Sunt trei pasi ce trebuie respectati pentru a crea o strategie de etnomarketing:
1. Fii constient de diversitatea culturala cand iti selectezi strategia
2. Determina nivelul de etnicitate al grupului targetat
3. Dezvolta si implementeaza o campanie de marketing pentru aceasta strategie
Pasul 1.
A fi constient de diversitatea culturala inseamna ajustarea strategiei dupa valorile, credinta si atitudinile audientei targetate. Un principal lucru este renuntarea la strategiile conventionale de marketing, care de altfel se folosesc adesea.
Trebuie, totodata, evitate urmatoarele greseli frecvente: punerea tuturor membrilor targetati


Fisiere in arhiva (1):

  • Etnomarketing.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!