Etnomarketing

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Marketing-ul, pe scurt si in formula generala, inseamna publicarea numelui, programului si serviciului oferit targetului propus. Etnomarketing-ul, pe de alta parte, presupune utilizarea de strategii care reflecta cel mai bine valorile culturale, credinta si normele audientei etnice targetate.

Intelegerea termenului "diversitate" este cruciala cand o astfel de strategie este creata. Voi lua ca exemplu Statele Unite ale Americii. Acolo, conceptul de "melting pot" este treptat inlocuit de conceptul "salad bowl". Primul concept descrie situatia in care toate culturile se amesteca si devin similare. In schimb, in conceptul "salad bowl", culturile si oamenii se combina intr-o singura zona, dar isi mentin individualitatea. Acest lcuru dovedeste ca este foarte important ca strategia de marketing sa fie croita pentru normele, valorile, traditiile si credinta grupului tinta.

Sunt trei pasi ce trebuie respectati pentru a crea o strategie de etnomarketing:

1. Fii constient de diversitatea culturala cand iti selectezi strategia

2. Determina nivelul de etnicitate al grupului targetat

3. Dezvolta si implementeaza o campanie de marketing pentru aceasta strategie

Pasul 1.

A fi constient de diversitatea culturala inseamna ajustarea strategiei dupa valorile, credinta si atitudinile audientei targetate. Un principal lucru este renuntarea la strategiile conventionale de marketing, care de altfel se folosesc adesea.

Trebuie, totodata, evitate urmatoarele greseli frecvente: punerea tuturor membrilor targetati

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Etnomarketing.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
6/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
2 pagini
Imagini extrase:
2 imagini
Nr cuvinte:
420 cuvinte
Nr caractere:
2 687 caractere
Marime:
9.00KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
marketing, strategie
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!