Elaborarea unei Strategii de Piata la SC Colgate and Palmolive SRL

Extras din referat Cum descarc?

Introducere:
Importanta pe care o are marketingul in zilele noastre este tot mai evidenta, ea fiind probata cu realizari de mare rezonanta obtinute de catre marile corporatii ale lumii, dar si de catre intreprinderi de dimensiuni mai reduse, inclusiv de catre cele mici si mijlocii.
Fiind o organizatie care isi adjudeca pozitia conducatoare pe piata, pentru Colgate&Palmolive marketingul este foarte necesar pentru a intelege necesitatile clientilor si pentru a gasi solutii care sa ii incante pe acestia. Oamenii de la Colgate&Palmolive trebuie sa stie cum se definesc si se segmenteaza pietele, cum se concep propuneri de valoare atragatoare si cum se creeaza marci solid pozitionate pe piata. Trebuie sa stie cum sa isi stabileasca pretul ofertelor pentru a le face atragatoare si accesibile, dar si cum sa-si aleaga si sa-si organizeze intermediarii pentru a-si pune produsele la dispozitia clientilor. Trebuie sa stie cum sa faca reclama si promovare pentru propriile produse, astfel incat clientii sa afle ca exista si sa si le doreasca. Mai mult decat atat, trebuie sa stie cum sa-si adapteze strategiile de marketing si managementul activitatii de marketing la cerintele noului val de realitati tehnologice si globale.
Toate acestea ne demonstreaza ca marketingul este peste tot in jurul nostru si le impune tuturor celor din cadrul firmei << sa gandeasca din perspectiva clientului >> si sa faca tot ce le sta in putere pentru a ajuta la cererea si intretinerea unor relatii profitabile cu clientii.
Descrierea firmei:
Prezentarea societatii:
Denumirea: SC COLGATE&PALMOLIVE ROMANIA SRL
Adresa: Soseaua Bucuresti - Ploiesti, nr. 17-21, sector 1
Cui: J 04/3828/1992
Telefon: 021/2095000; Fax: 021/2095031.
Scurt istoric:
Afacerea Colgate are o vechime de peste 200 de ani. In 1806, William Colgate a inceput o afacere cu sapunuri si lumanari care isi avea sediul pe Dutch Street din New York. Mai tarziu, peste 11 ani, apare prima reclama la Colgate intr-un ziar din New York, iar din 1820, afacerea Colgate devine una de masa prin infiintarea unei fabrici. La inceput, Colgate era departe de pasta de dinti cunoscuta astazi, de fapt se referea in special la esente parfumate si sapunuri, primul sapun parfumat fiind marca inregistrata a acestei companii. Abia in anul 1896, Colgate vine pe piata cu prima pasta de dinti in ambalaj tubular, intr-o forma asemanatoare cu cea pe care o stim noi astazi. Colgate a mers mana in mana cu marca de cosmetice, Palmolive.
Cand a implinit un secol de existenta, in 1906, Colgate&Company scotea pe piata peste 100 de produse. In 1911, Colgate distribuie gratuit in scoli peste doua milioane de tuburi de pasta de dinti si periute, intr-o campanie pentru igiena orala. In 1920, Colgate incepe sa distribuie si in Europa. Din 1990 si pana in prezent, Colgate se implica in diverse campanii de igiena si dupa cum prea bine se stie, produsele au fost foarte bine absorbite si pe piata romaneasca.
Colgate&Palmolive a intrat pe piata romaneasca in 1992, cand a infiintat societatea mixta Colgate&Palmolive Romania, alaturi de Norvea, cu facilitati de productie la Brasov si Bucuresti.
Colgate este o companie internationala care cuprinde produse pentru:
o Ingrijire orala: gama Colgate (pasta de dinti, periute de dinti, solutii de gura si pentru
albirea dintilor);
o Ingrijire personala: gama Palmolive (gel de dus, sapun, sampon, spuma de ras,
deodorante);
o Intretinerea casei: gama Ajax si gama Axion (lichid si crema de curatat vase,
suprafete, solutii pentru geamuri, etc);
Conform actului constitutiv al societatii, scopul acesteia este de a fabrica produse pentru ingrijirea orala si personala, respectiv pentru intretinerea casei date spre vanzare si procurate de potentialii consumatori.
Organigrama : 
De-a lungul anilor, marketingul a evoluat de la o simpla functie legata de activitatea de desfacere pana la un grup complex de activitati care nu sunt intotdeauna bine integrate nici intre ele si nici cu celelalte activitati ale firmei.


Fisiere in arhiva (1):

  • Elaborarea unei Strategii de Piata la SC Colgate and Palmolive SRL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!