E-Marketing - Verona Auto

Cuprins referat Cum descarc?

Cap1 Descrierea Firmei
Cap2 Stabilirea obiectivelor departamentului de marketing
Cap3 Oferta aflata in centru strategiei de marketing
3.1. Produsul oferit
3.2. Alte servicii
Cap4 Analiza pietei
4.1. Clientii produselor firmei
4.2. Clientii pentru spatiul publicitar de pe site
4.3. Baze de date clienti 
Cap5 Analiza concurentei
5.1. Identificarea si descrierea a 3 concurenti reali
5.2.Strategii de e-Marketig folosite de acestia
Cap6 Site
6.1.Structura
6.2.Text
6.3.Comunicare firma
6.4.Comunicare client
Cap7 Promovarea si atragerea traficului


Extras din referat Cum descarc?

Cap1 Descrierea Firmei
Obiect de activitate si oferta
Compania Verona Auto are ca obiect de activitate vanzarea de accesorii si piese de schimb pentru diverse tipuri de autoturisme Dacia, de la cele mai vechi, pana la ultimul model, Logan.
In momentul actual firma este axata in mare parte si isi desfasoara activitatea pe piata municipiului Iasi.
Piesele se schimb puse la dispozitie de firma nostra pot acoperi cele mai variate nevoi pentru buna functionare a masinilor, dintre care amintim cateva : rulmenti, curele, furtunuri, electromotoare, alternatoare, termostate, cuzineti, chiuloasa, sfere hidraulice, garnituri, segmenti, elemente de caroserie, filtre, uleiuri, anvelope, acumulatori, placute frana, pompe frana, apa, servodirectie, simeringuri, piulite, suruburi, saibe si produse profesionale de curatat, ideale pentru uzul in service-uri dar si pentru acasa. 
Frima Verona Auto este o societate cu raspundere limitata. La conducerea acesteia se afla un manager general iar restul companiei este organizat pe departamente: administrativ (o persoana), financiar contabil (o persoana), marketing (doua persoane).
Departamentul de marketing are sarcini precise, mai exact obligatia de a elabora planuri, obiective si stategii pentru a face ca vanzaarile magazinului sa creasca. Intre activitatile sale intra descoperirea de noi clienti spre care sa se indrepte magazinul, gasirea de noi furnizori care sa aibe ofertele cele mai avantajoase pentru firma X. Functiile comerciale si de achizitii sunt desfasurate tot de departamentul de marketing. De asemenea, angajatii ce formeaza acest departament au sarcina sa stabileasca preturile si nivelul adaosului comercial. Tot aici sunt create si stabilite strategiile de adaptare temporara a preturilor (rabaturi, bonificatii), strategiile de promovare (activitati de publicitate, promotii).
Cap2 Stabilirea obiectivelor departamentului de marketing
Echipa de marketing a firmei si-a propus urmatoarele obiective:
- Cresterea incasarilor in primul trimestru al anului 2008 cu 30% fata de vanzarile inregistrate in ultimele trei luni ale anului precedent
- Largirea orizontului pietei, trecand de la prezenta exculsiva pe piata municipiului Iasi la piata nationala.
- Cresterea notarietatii magazinului de piese auto in randul pietei tinta.
Strategia adoptata pentru atingerea acestor obiective este una de e-marketing si anume, va fi creat un site pentru magazinul de piese auto din Iasi care va fi lansat la nivel national. Acesta va purta numele: www.Veronaauto.ro.
Acesta pagina web a fost considerata ca raspunsul la toate probleme firmei si se va putea ca in cel mai scurt timp sa se atinga toate obiectivele propuse pentru acest an. 
In primul rand, astfel se va putea largi piata, magazinul renuntand sa fie prezent numai pe piata municipiului Iasi, trecand foarte usor in sfera pietei nationale. Aceasta este o metoda destul de facila datorita faptului ca nu este nevoie sa fie deschis un sediu al magazinului in alte orase, ceea ce ar reprezenta un mare dezavantaj fiindca ar fi nevoie de o investitie foarte mare. Site-ul se poate realiza cu un buget mult mai mic dar in acelasi timp pagina va reprezeneta o ,,usa noua a magazinului" in casa fiecarui om, prin internet. Fiecare doritor de piese auto pentru Dacia va putea acum sa is cumpere ce are nevoie direct din scaunul de acasa. Pagina web va avea atat un caracter de promovare a magazinului, dar si un caracter comercial, existand posibilitatea de a comanda orice piesa care se afla pe raftul magazinului din Iasi prin ajutorul unui formular de comanda special conceput pentru acest lucru. Toate datele necesare se vor completa on-line, atat specificatiile tehnice ale fiecarui cumparator cu referire la piesa dorita, dar si datele personale a lor, pentru a se putea astfel trimite comanda. Plata se va realiza dupa preferinte, fie prin card bancar de debit sau de credit, fie in momentul livrarii produsului. 
Magazinul beneficiind de un site, acesta va putea fi accesat de mai multa lume decat ar intra pe usa lui propriu-zis, astfel va fi cunoscut de un numar mult mai mare al populatiei si implicit notorietatea acestuia va creste pe piata. In plus se va putea cunoaste exact numarul vizitatorilor site-ului prin intermediul unui serviciu de contorizare si masurare cum este trafic.ro. Astfel vom putea sti exact cate persoane au intrat pe pagina noasta, mergand chiar mai departe afland si locul de unde ne-au accesat, ziua si perioada din zi in care au facut-o.


Fisiere in arhiva (1):

  • E-Marketing - Verona Auto.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești.
După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare.
Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!