Extras din referat
Localizare : Zona ultra-centrala Dorobanti
Gama de produse oferite: Magazinul comercializeaza bijuterii din aur si argint (cercei, inele, verighete, lantisoare, pandantive, bratari, piercing, butoni camasa)
Suprafata: Magazinul se intinde pe o suprafata de 17 m2.
Nevoile pietei relevante la care raspunde: Piata tinta a magazinului este formata din femei si barbati cu un venit ridicat. Nevoile acestui segment sunt personale (achizitionarea unor bijuterii pentru satisfacerea unor dorinte legate de respectul de sine) si cele legate de anumite evenimente si ocazii special (achizitionarea bijuteriilor pentru zile de nastere, nunti etc). Magazinul ofera si servicii gratuite precum micsorari, finisari, montari de pietre la obiectele de aur achizitionate din magazin. Pentru tinerii casatoriti oferim 14 modele de verighete si un cadou surpriza.
Magazinul asigura si servicii de livrare (contra cost) a produselor la domiciliu sau orice adresa indicate.
Vanzarea produselor si serviciilor magazinului are ca scop pe termen lung recuperarea investitiei si bineinteles, obtinerea unui profit.
2. Obiectivul vanzarilor
Indiferent de perioada la care se refera (pe termen lung, mediu sau scurt), un obiectiv bun ar trebui sa fie SMART (inteligent), adica sa aiba urmatoarele caracteristici:
- Specific
- Masurabil
- Achievable (Realizabil)
- Realist
- Timely (delimitat in timp)
Obiectivele vanzarilor in functie de:
- Cifra de afaceri: crestere cu 5% in decursul unui an calendaristic. Cifra preconizata pentru primul an este de 800.000 €.
- Profit : crestere anuala de 20 %
Programul de lucru: Luni- Vineri 10:00-18:00
Sambata 10:00-14:00
Duminica: Inchis
Necesarul de clienti zilnic pentru indeplinirea obiectivelor: 5
3. Relatia cu clientul “oaspete”
Primire : In intampinarea clientilor vin membri de personal bine instruiti, cu o vestimentatie clasica, eleganta. Acestia cunosc foarte bine magazinul si gama de produse, putand identifica eficient nevoile clientilor si oferi informatii si sprijin in efectuarea achizitiei.
Timpul petrecut la casele de marcat: este relativ scurt, consta doar in efectuarea tranzactiei.
Articole de impuls la casele de marcat: inele, cercei, bratari.
In perioada sarbatorilor se va suplimenta personalul si va exista un decor tipic. De exemplu, in perioada Craciunului vor exista in magazin: brad, beculete, beteala etc.
4. Politici de magazin
Politicile magazinului vor fi clar definite in regulamentul ce urmeaza a fi consultat de personal, va exista o instruire adecvata a acestuia astfel incat sa se asigure intelegerea si respectarea deplina a modului de functionare a magazinului.
Se va implementa un software special pentru controlul inventarului, pentru a usura munca personalului. Controlul cash va fi riguros efectuat de catre personalul angajat.
In ceea ce priveste siguranta magazinului, vor fi instalate sisteme de alarma, sitseme de supraveghere video atat in incinta magazinului cat si in magazia acestuia, pentru a evita orice incident sau furt. Va exista o legatura 24/7 cu o agentie de paza si cu politia din zona magazinului.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Distributie si Merchandising.doc