Distribuție și merchandising

Referat
9/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 861
Mărime: 821.15KB (arhivat)
Publicat de: Paul Palade
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Theodor Purcarea
UNIVERSITATEA ROMÂNO - AMERICANĂ Facultatea de Relaţii Comerciale şi Financiar – Bancare Interne şi Internaţionale

Extras din referat

Localizare : Zona ultra-centrala Dorobanti

Gama de produse oferite: Magazinul comercializeaza bijuterii din aur si argint (cercei, inele, verighete, lantisoare, pandantive, bratari, piercing, butoni camasa)

Suprafata: Magazinul se intinde pe o suprafata de 17 m2.

Nevoile pietei relevante la care raspunde: Piata tinta a magazinului este formata din femei si barbati cu un venit ridicat. Nevoile acestui segment sunt personale (achizitionarea unor bijuterii pentru satisfacerea unor dorinte legate de respectul de sine) si cele legate de anumite evenimente si ocazii special (achizitionarea bijuteriilor pentru zile de nastere, nunti etc). Magazinul ofera si servicii gratuite precum micsorari, finisari, montari de pietre la obiectele de aur achizitionate din magazin. Pentru tinerii casatoriti oferim 14 modele de verighete si un cadou surpriza.

Magazinul asigura si servicii de livrare (contra cost) a produselor la domiciliu sau orice adresa indicate.

Vanzarea produselor si serviciilor magazinului are ca scop pe termen lung recuperarea investitiei si bineinteles, obtinerea unui profit.

2. Obiectivul vanzarilor

Indiferent de perioada la care se refera (pe termen lung, mediu sau scurt), un obiectiv bun ar trebui sa fie SMART (inteligent), adica sa aiba urmatoarele caracteristici:

- Specific

- Masurabil

- Achievable (Realizabil)

- Realist

- Timely (delimitat in timp)

Obiectivele vanzarilor in functie de:

- Cifra de afaceri: crestere cu 5% in decursul unui an calendaristic. Cifra preconizata pentru primul an este de 800.000 €.

- Profit : crestere anuala de 20 %

Programul de lucru: Luni- Vineri 10:00-18:00

Sambata 10:00-14:00

Duminica: Inchis

Necesarul de clienti zilnic pentru indeplinirea obiectivelor: 5

3. Relatia cu clientul “oaspete”

Primire : In intampinarea clientilor vin membri de personal bine instruiti, cu o vestimentatie clasica, eleganta. Acestia cunosc foarte bine magazinul si gama de produse, putand identifica eficient nevoile clientilor si oferi informatii si sprijin in efectuarea achizitiei.

Timpul petrecut la casele de marcat: este relativ scurt, consta doar in efectuarea tranzactiei.

Articole de impuls la casele de marcat: inele, cercei, bratari.

In perioada sarbatorilor se va suplimenta personalul si va exista un decor tipic. De exemplu, in perioada Craciunului vor exista in magazin: brad, beculete, beteala etc.

4. Politici de magazin

Politicile magazinului vor fi clar definite in regulamentul ce urmeaza a fi consultat de personal, va exista o instruire adecvata a acestuia astfel incat sa se asigure intelegerea si respectarea deplina a modului de functionare a magazinului.

Se va implementa un software special pentru controlul inventarului, pentru a usura munca personalului. Controlul cash va fi riguros efectuat de catre personalul angajat.

In ceea ce priveste siguranta magazinului, vor fi instalate sisteme de alarma, sitseme de supraveghere video atat in incinta magazinului cat si in magazia acestuia, pentru a evita orice incident sau furt. Va exista o legatura 24/7 cu o agentie de paza si cu politia din zona magazinului.

Preview document

Distribuție și merchandising - Pagina 1
Distribuție și merchandising - Pagina 2
Distribuție și merchandising - Pagina 3
Distribuție și merchandising - Pagina 4
Distribuție și merchandising - Pagina 5
Distribuție și merchandising - Pagina 6
Distribuție și merchandising - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Distributie si Merchandising.doc

Alții au mai descărcat și

Distribuție și merchandising

I. Descriere firmă Compania a fost înființată în anul 1996 din convingerea fermă că noua societate românească este una a libertății creatoare și a...

Distribuție de merchandising

1. DESCRIEREA TIPULUI DE MAGAZIN Magazinul Akali S.A a fost infiint in 2010 cu scopul de a comercializa produse de imbracaminte, atat de dama cat...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Analiza Potențialului Întreprinderii ÎM Efes Vitanta Moldova Brewery

Introducere “Şansa favorizează omul pregătit” (Louis Pasteur) De la căpătarea independenţei, Republica Moldova a trecut în etapa iniţială de...

Proiect de practică - Kaufland

CAP I. PREZENTAREA ORGANIZATIEI Concernul Kaufland este una dintre firmele de retail de succes din Germania. Kaufland este reprezentat de 600 de...

Valorificarea Strategiei de Merchandising. Cazul Magazinului O Carte pentru Fiecare

Introducere Realitatea de marketing implică un tot mai mare angajament în acceptarea provocării unei gândiri creative, progresând prin cunoaştere...

Sistemul și politică de distribuție a produselor lactate la SC Lactovit SA

Scopul acestei lucrari este analiza politicii de distributie aplicata în prezent la S.C. LACTOVIT S.A., în vederea evidentierii aspectelor ei...

Distribuție și merchandising

I. Descriere firmă Compania a fost înființată în anul 1996 din convingerea fermă că noua societate românească este una a libertății creatoare și a...

Distribuție de merchandising

1. DESCRIEREA TIPULUI DE MAGAZIN Magazinul Akali S.A a fost infiint in 2010 cu scopul de a comercializa produse de imbracaminte, atat de dama cat...

Practica Merchandisingului

In cartea “Practica merchandisingului”, autorii hotarasc sa faca o introducere, astfel cititorul are parte de un preaviz a ceea ce va avea ocazia...

Distribuție și merchandising Omniasig

1.Descriere companie SC.OMNIASIG.SA este o societate de asigurare-reasigurare din România, înființată în 1995. OMNIASIG reprezinta de 15 ani unul...

Ai nevoie de altceva?