1. DESCRIEREA TIPULUI DE MAGAZIN Magazinul Akali S.A a fost infiint in 2010 cu scopul de a comercializa produse de imbracaminte, atat de dama cat si de barbati, insa din 2012 s-a axat doar pe produse de dama. Magazinul a inercat sa cuprinda o gama cat mai larga si mai sofisticata pentru a satisfice nevoile si dorintele doamnelor si domnisoarelor passionate de lumea modei. Accentul s-a pus pe combinarea imbracamintei moderne cu cea eleganta, cuprinzand o varietate de tipuri de haine si asigurandu-si, astfel, o clientela bogata. Numarul mare de cliente se datoreaza si posibilitatii de a livra produsele la domiciliu, prin comanzi plasate online. De asemenea, profitul a putut fi generat datorita stransei colaborari cu renumitele branduri de haine de dama, Mexton si BBY, principalii furnizori ai magazinului Akali. 2. OBIECTIVUL VANZARILOR Succesul magazinului se poate observa din urmatorul tabel ce contine cifre privind profitul net si cifra de afaceri din ultimii 3 ani de activitate: PERIOADA 2016 2017 2018 PROFIT 753.079 LEI 976.498 LEI 1.174.867 LEI CIFRA DE AFACERI 3.500.654 LEI 4.743.867 LEI 5.746.987 LEI PUBLICITATE 10.500 LEI 15.000 LEI 35.200 LEI Desi profitul este unul considerabil, cheltuielile sunt pe masura. De exemplu, bugetul alocat pentru publicitate este substantial, pornind de la aproximativ 10000 de lei in 2016 si ajungand la suma de 35200 de lei in ultimul an. Datorita acestei mari investitii in publicitate, numarul clientilor s-a marit de la an la an, astfel incat zilnic calca pragul magazinului peste 50 de clienti. 3. RELATIA CU CLIENTII Akali si-a asigurat o stransa relatie cu clientii atat pe plan online, cat si in persoana. Multe dintre doamnele ce au cumparat pentru prima data un articol de imbracaminte, au revenit in scurt interval de timp, devenind astfel cliente fidele ale magazinului. In magazine exista intotdeauna 2 angajati pentru a asigura primirea clientilor. Unul dintre angajati este responsabil in principal cu partea financiara a produselor, in timp ce al doilea angajat se ocupa de asigurarea confortului clientelor, oferindu-le acestora cele mai bune alegeri si solutii pentru nevoile lor. Desi rolurile celor doi angajati se pot schimba, primul dintre ei are rolul bine definit de a prelua platile, in consecinta timpul petrecut in fata casei de marcat va fi indelungat. Programul de lucru cu clientii este unul flexibil, impartit in 2. Prima parte de la 10 la 12:30, a doua parte incepand de la 14:00 la 19:00, de luni pana vineri. Flexibilitatea programului este data de relatia stransa cu clientele fidele care daca isi exprima dorinta pentru a achizitiona produse in timpul weekendului, unul dintre cei doi angajati se poate deplasa la magazine pentru a servi necesitatile clientelor.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).