Distributia Firmei Snap on Tools

Cuprins referat Cum descarc?

1. Analiza SWOT
2. Dilema cazului
3. Alternative strategice si/sau tactice care pot fi considerate in vederea solutionarii dilemei
4. Selectarea variantelor optime pt rezolvarea problemei
5. Tratarea intrebarilor


Extras din referat Cum descarc?

Introducere
Firma Snap on Tools este cea mai mare companie de manufactura si distributie unelte din lume. Avand o traditie pe piata de 90 de ani, compania s-a extins treptat in toate colurile lumii, ajungand la o cifra de afaceri impresionanta.
In mod firesc si Snap-On are puctele sale slabe si forte, si este in acelasi timp amnintata sau favorizata de schimbarile mediuli. Pentru a-si urmari evolutia si a seta obiectivele si startegiile, compania investigheaza periodic acesti parametri, prin diverse metode, precum analiza SWOT.
1. Analiza SWOT
Puncte forte(S):
-companie de prestigiu, cu traditie
-lider in industria utilajelor
-gama de produse diversificata pentru diverse segmente de consumatori
-produse calitative si tehnologie avansata in timp
-accesibilitatea produselor datorita retelei extinse de distribuitori (prin magazine ambulante)-ceea ce emonstreaza profunzimea canalelor de marketing ale firmei
-inovare continua asupra produselor, serviciilor si strategiilor companiei
-adaptabilitate rapida la shimbarile mediului (deschidere la nou-primii ce au utilizat computerul pe piata uneltelor)
-personal bineinstruit, structurat conform unei organigrame bine evaluate
-retea ampla de dealeri
-capacitate de productie mare
-avantaje diferentiale ale retelei de distributie fata de competitori
-firma multinationala, cu foarte multe reprezentante de vanzare si uzine de producere a uneltelor, dar si francize
-metode variata de plata pentru clienti
-investitii in marketinul firmei, in publiciatate si alte forme de promovare
-vanzare la domiciliul/firma clientului
-stocuri mici de produse
-orientarea spre clienti prin asumarea angajamentului de a-si satisface clientii ca o garantie pentru clienti
-servicii post-vanzare oferite cumparatorilor Puncte slabe(O):
Nu exista puncte slabe in studiul de caz dat, dar pot fi identificate cateva riscuri potentiale:
-riscul de a colabora cu dealeri neseriosi, ce nu respecta conditiile firmei mama sau care incearca sa aiba avantaje colaterale intereselor firmei
-cererea clietilor personae fizica luta mai putin in considerare decat cea a persoanelor juridice sau institutii de stat
-uzura fizica si morala a camioanelor si masinilor oamenilor din vanzari
-aprovizionare dintr-un teritoriu limitat a dealerilor, ceea ce duce la nesatisfacerea unei part a cererii
Oportunitati(O):
-piata uneltelor este in extindere: intensiv si extensiv, asadar cresterea cererii, aparitia de noi cumparaturi, dar si cresterea cumparaturilor a clientilor deja existenti
-cresterea fortei de munca calificata
-dezvoltarea tot mai accentuata al altor industri complementare ce pot duce la cresterea cererii si a incasarilor
-bariere de intrare pe piata pentru noii concurenti Amenintari:
-In prezent cea mai mare amenintare este criza economica, ce afecteaza indstria uneltelor, dar si altele ce au nevoie de unelte.
Alte amenintari potentiale pot fi:
-razboaie, calamitati neasteptate
-inovatii tehnoogice pe piata mai avansate fata de cele ale companiei
-legislatie din diverse tari referitoae la forta de munca, import expoert, relatia cu furnizorii sau altele, fiind o firma internationala
2. Dilema cazului
In urma analizei SWOT se poate evidentia ca avantajele si oportunitatile firmei sunt mai numeroare decat punctele slabe si amenitatile, asadar firma nu trebuie sa aiba o schimbare brusca de strategie, ci doar sa amelioreze punctele slabe si sa le accentueze pe cele forte.
Dilema firmei nu este una propriu-zisa ce duce la masuri drastice si schimbari majore, ci poate fi intelegerea avantajului competitiv pentru client si distibutie pentru firma. Dilem ar putea fi structura retelei de distributie a firmei SNAP-ON. Trebuie cercetat daca strategiile alese pana in prezent se mai pot mentine si in viito, daca compania are vizibilitate maxima pe piata sau mai poate imbunatati ceva, in special in materie de distributie si canale de marketing.
3. Alternative strategice si/sau tactice care pot fi considerate in vederea solutionarii dilemei
Teoriile de marketing au dezvoltate mai multe clasificari ale vaiantelor startegice de distributie, dupa mai multe criterii. Acestea se pun in aplicare insa adaptate la piata si la caracteristicile fircarei firme in parte.
Compania Snap-on Tools este o firma aflata in faza de maturitate, cand a atins aproape apogeul incasarilor si a dezvoltarii, asadar isi pune problema daca strategiile adoptate pana in prezent mai sunt viabile si in viitor, si mai mult decat atat cum pot fi ele imbunatatite si ajustate pentru a crea profit si o magine buna i piata uneltelor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Distributia Firmei Snap on Tools.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!