Descrierea produselor BRD prin evidențierea principalelor modalități de comunicare

Extras din referat Cum descarc?

In conceptia clasica, produsul reprezinta un ansamblu de elemente fizice, chimice sau de alta natura reunite intr-un tot unitar si identificabil si care indeplineste anumite functii. Gama de produse semnifica grupul de produse inrudite prin destinatia lor comuna in consum si prin caracteristicile esentiale in ce priveste materia prima folosita la obtinerea lor si tehnologia de fabricatie aleasa. Semnificativ este faptul ca nu toate produsele unei firme au acelasi rol in cadrul gamei de marfuri pe care aceasta le fabrica si le comercializeaza.
Gama de produse bancare se distinge in cadrul pietei financiar-bancare prin continutul sau omogen si unitar, pachetul oferit fiind de obicei acelasi pentru fiecare institutie bancara. Desi este omogena si unitara, gama difera de la o banca la alta printr-o serie de caracteristici specifice fiecarei componente in parte, acestea fiind:
- volumul si durata imprumuturilor acordate;
- dobanzile percepute sau acordate;
- garantiile solicitate;
- nivelul si gradul de diferentiere a dobanzilor practicate;
- operativitatea personalului;
- facilitatile oferite de catre banca.
Marketingul face abstractie inca de la inceput de elementele care alcatuiesc produsul, punand accent pe atribute sau caracteristici. Accentul este pus pe functiile pe care le indeplineste produsul si care sunt conditionate de caracteristicile pe care acesta le poseda. Un produs este solicitat de un consumator atat datorita functiilor oferite de caracteristicile pe care le poseda, cat si datorita imaginii create la un moment dat in legatura cu el. 
In viziunea marketingului, produsul apare mai intai ca o expresie fizica a raspunsului intreprinderii la cerere, deoarece, atunci cand isi propune realizarea unui produs, intreprinderea trebuie sa plece de la asteptarile si dorintele consumatorilor. Plecand de la aceasta premisa, produsul a mai fost definit si ca fiind: tot ceea ce poate fi oferit pe piata, intr-un mod care sa fie remarcat, achizitionat si consumat, in vederea satisfacerii unei nevoi.
In multele sale ipostaze produsul este obiect de studiu al multor discipline stiintifice Acceptiunea ce-i este atribuita difera, intrucat unghiul din care este examinat si lanturile asupra carora se fac observatiile tin de natura fiecarei discipline. 
In acceptiunea de marketing ,,produsul total" cuprinde:
a) Componentele corporale referitoare la atributele merceologice ale produsului si ambalajului sau, ca si la caracteristicile functionale ale acestora (caracteristici de productie performante tehnice);
b) Componentele acorporale, incluzand numele, categoria de consumatori careia i se adreseaza, marca, protectie legala prin brevet, licenta de fabricatie, comercializare, pretul, serviciile oferite, termenul de garantie.
c) Comunicarile privind produsul reprezentand ansamblul informatiilor pe care producatorii si comerciantii le emit in directia consumatorilor potentiali
d) Imaginea produsului ca sinteza a reprezentarilor mentale detinute de catre consumator, referitoare la produs.
In acelasi timp, departamentul de marketing BRD-Groupe Societe Generale dezvolta un program propriu de reclama si publicitate, care sa ofere informatii sistematizate asupra capacitatii lor de lucru, privind produsele si serviciile oferite, cu referire la cele mai interesante modalitati de legatura cu clientii si la avantajele acestora in urma colaborarii lor cu banca. Obiectivele generale sunt :
- informarea clientilor;
- determinarea acestora sa achizitioneze servicii;
- reamintirea ofertei;
- repozitionarea serviciului fata de concurenti;
- promovarea imaginii de marca.
BRD-Groupe Societe Generale ofera o gama variata si completa de produse bancare cu care se adreseaza clientilor sai in vederea satisfacerii cerintelor acestora. Produsele care alcatuiesc oferta bancii se caracterizeaza prin accesibilitate si prezinta conditii avantajoase. 
Banca ofera o gama de produse si servicii specifice fiecarei categorii de clienti si adaptate necesitatilor acestora. Pe langa produsele si serviciile traditionale care se regasesc in oferta tuturor bancilor, BRD-Groupe Societe Generale dispune de o serie de servicii prin care se diferentiaza de celelalte banci concurente.


Fisiere in arhiva (1):

  • Descrierea Produselor BRD prin Evidentierea Principalelor Modalitati de Comunicare.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!