Customer Relationship Management

Extras din referat:

CRM este acronimul pentru Customer Relationship Management. Este un sistem software care poate fi folosit pentru a gestiona eficient procesul de vanzare, pentru a urmari interactiunile cu clientii, pentru a stoca informatii despre clienti (inclusiv istoricul achizitiilor, veniturile generate etc.), precum si pentru consolidarea relatiilor cu clientii. -

CRM poate asigura posibilitati de procesare a fluxului activ de e-mailuri. Poate prelua e-mailuri trimise de la clienti, face trecerea lor in mod automat catre utilizatorii si oamenii de vanzari potriviti, pe baza regulilor fluxului de lucru, trimite raspunsuri automat inapoi clientilor, asociaza e-mailuri cu subiecte si clienti, gestioneaza mai multe atasamente in e-mailuri, etc.

Scopul cel mai frecvent mentionat a proiectelor CRM este obtinut printr-o vizualizare la 360s a tuturor interactiunilor intre clienti si companie. Prin urmare, CRM trebuie sa fie capabil de consolidarea informatiilor clientilor pe toate canalele posibile: email, telefon, sms, formulare de inscriere, evenimente de marketing etc.

CRM este in primul rand o strategie de business care

include tehnici si metode de a atrage si de a fideliza clientii. Daca vreti tine de cum abordezi clientii, cum ii califici, cum inchizi vanzarea, cum fidelizezi clientii.

Ca softwarw , CRM-ul este un system informatics usor de utilizat , in timp real, care permite colectarea informatiilor despre clienti / prospecti intr-o baza de date cerntralizata, informatiile fiind organizate in jurul clientului

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Customer Relationship Management.pptx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
pptx
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2016
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
7 pagini
Marime:
1.01MB (arhivat)
Publicat de:
Clara Duma
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
procesare, organizare, management, strategie
Predat:
Facultatea de Marketing , Academia de Studii Economice din Bucuresti
Specializare:
Marketing
Materie:
Marketing
An de studiu:
III
Sus!