Cum sa Cream, Cum sa Castigam si sa Dominam Pietele

Extras din referat Cum descarc?

Philip Kotler este fondatorul ,,managementului marketingului" modern, profesor de marketing international la Scoala Superioara de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universitatii din Northwestern, SUA. Este licentiat in economie al Universitatii din Chicago si doctor in economie la Institutul de tehnologe din Massachusetts. A fost selectionat de catre revista ,,Financial Times" ca fiind al 4-lea Guru al managementului din toate vremurile, dupa Jack Welch, Bill Gates si Peter Drucker, si a fost numit de catre Centrul European de Management (Management Central Europe) ca fiind ,,cel mai mare expert mondial in practici de strategii de piata".
Dr. Philip Kotler a fost premiat de multe asociatii si organisme, primind multe premii si distinctii. Printre acestea se numara premiul ,,Paul D. Converse" acordat de Asociatia Americana de Marketing (AMA) pentru ,,contributii remarcabile aduse stiintei marketingului" precum si premiul ,,Stuart Henderson Britt" pentru ,,Marketerul anului".
Kotler a fost unul dintre primii castigatori desemnati pentru doua premii foarte importante: titlul de ,,Profesor de marketing emerit al anului" acordat de Asociatia Americana de Marketing (AMA), si premiul ,,Philip Kotler" inmanat de Academia pentru Marketingul Serviciilor de Sanatate ,,pentru excelenta in marketingul serviciilor de sanatate". De asemenea, a primit si premiul ,,Charles Coolidge Parlin", care onoreaza in fiecare an o personalitate de frunte din domeniul marketingului.
Numeroase companii mari, atat americane, cat si straine, au apelat si apeleaza la serviciile sale de consultanta pentru strategii de marketing. Este autorul a 25 de carti de specialitate d Numeroase companii mari, atat americane, cat si straine, au apelat si apeleaza la serviciile sale de consultanta pentru strategii de marketing. Este autorul a 25 de carti de specialitate dintre care amintim:
1.Principiile marketingului
2.Managementul marketingului:analiza,planificare,emplementare si control.
3.Conform lui Kotler.
4.Marketing de la A la Z,si multe alte sute de articole pentru cele mai importante publicatii de profil,subiecte care trateaza acest subiect sensibil numit marketing.
Cartea "Kotler despre marketing - Cum sa cream, cum sa castigam si sa dominam pietele" a luat nastere in urma rugamintii redactorului sef de la presa libera Robert Wallace. Acesta si-a dorit din partea profesorului Philip Kotler o carte despre marketingul pentru manageri.
,,Kotler despre marketing" ne ofera un esential, mult asteptat ghid de marketing pentru manageri, proaspat scris pe baza conferintelor de mare success ale autorului, sustinute in toata lumea, despre marketingul noului mileniu.
Poate mai important este faptul ca aceasta carte poate fi citita ca un discurs penetrant, de lungimea unei carti, discurs sustinut pe baza celor 14, cele mai frecvente intrebari ale managerilor puse de-a lungul celor 20 de ani in care Kotler a sustinut conferinte in toata lumea. ,,Kotler despre marketing" raspunde la intrebari cum ar fi: 
1. Cum putem observa si alege segmentele de piata potrivite? 
2. Cum putem sa facem ca oferta noastra sa difere de cea a concurentei?
3. Cum ar trebui sa raspundem cumparatorilor nostri care ne preseaza sa coboram preturile? 
4.Cum putem sa intram in competitie cu firme din strainatate, care ne concureaza prin costuri mai mici si prin preturi mai mici?
5. Cat de departe putem merge in individualizarea produselor noastre? 
6. Care sunt cele mai importante cai de crestere a unei afaceri? 
7. Cum putem construi marci mai puternice? 
8. Cum putem reduce costurile de achizitie a cumparatorilor? 
9. Cum putem sa ne pastram cumparatorii fideli pentru mai multa vreme? 
10. Cum putem sa ne dam seama care cumparator este mai important? 
11. Cum putem masura rezultatul obtinut in urma publicitatii, a promotiilor si a relatiilor publice? 
12. Cum putem imbunatati productivitatea fortei de vanzare? 
13. Cum putem stabili mai multe canale de distributie si totusi sa le mentinem in relatii bune? 
14. Cum putem sa convingem si celelalte departamente sa fie mai orientate spre cumparator?
In prefata, domnul profesor Philip Kotler,constata ca dupa studierea timp de 32 de ani a acestui domeniu, marketingul este intr-o continua dezvoltare, descoperire si aprofundare.
Philip Kotler spera ca aceasta carte,va imbogati cunostiintele de marketing ale managerilor care se confrunta cu problemele acestuia.
Cartea este alcatuita din 4 parti,fiecare cuprinzand mai multe subcapitole:
Partea I-Marketingul strategic;
Partea II-Marketingul tactic;
Partea III-Marketingul administrativ;
Partea IV-Marketingul transformational;
Subiectul acestei recenzii este capitolul 7 "Obtinerea,pastrarea si cresterea cumparatorilor".
In trecut specialistii in marketing credeau ca este cel mai important sa ai capacitatea de a gasi noi clienti. Astazi insa accentul se pune pe mentinerea lor. Un client pierdut inseamna pierderea vanzarii imediat urmatoare si, in plus, pierderea profitului pe care acel client l-ar fi adus in viitor daca el nu ar fi fost pierdut. Compania trebuie sa includa aici si costul inlocuirii clientilor pierduti, care este cam de 5 ori mai mare decat costul mentinerii lor. Realitatea este ca marile companii sunt experte atat in mentinerea cat si in gasirea de clienti noi.


Fisiere in arhiva (1):

  • Cum sa Cream, Cum sa Castigam si sa Dominam Pietele.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!