1. Grupul Carrefour pag. 3 1.1. Carrefour in Romania pag. 4 1.2. Hipermarket-ul Era Iasi pag. 7 1.3. Evenimente organizate pag. 7 2. Criza de imagine actuala pag. 11 3. Planul de comunicare de iesire din criza ,, pag. 11 4. Relee de comunicare pag. 12 5. Tehnici specifice pag. 12 6. Comunicatul de presa pag. 12 7. Strategiile de comunicare pag. 12 8. Plan cronologic al activitatii de campanie de comunicare pag. 13 9. Evaluarea actiunilor pag. 14
1. Grupul Carrefour Grupul Carrefour este cel mai mare retailer european si al doilea din lume, dupa Wal-Mart. Cu 456.000 de angajati in 30 de tari, Carrefour are numeroase divizii si subsidiare in Uniunea Europeana, America de Sud, Africa si Asia. Grupul Carrefour avea pe plan mondial, in septembrie 2007, 1.108 hipermarketuri, 2.659 de supermarketuri, aproape 6.000 de magazine de tip "hard-discount" si alte peste 4.700 de magazine de proximitate. Carrefour a achizitionat in aprilie 2007 lantul brazilian de supermarketuri Atacadao pentru 1,24 miliarde USD. Achizitia a condus grupul francez pe primul loc pe piata braziliana de retail, pozitie ocupata anterior de grupul ,,Pao de Acucar". Brazilia este a treia piata pentru Carrefour din punct de vedere al vanzarilor, dupa Franta si Spania. In august 2007, compania s-a retras de pe piata din Elvetia, vanzand participatia sa de 50% din grupul Distributis AG grupului elvetian de retail Coop, valoarea tranzactiei ridicandu-se la 390 milioane dolari. Cifra de afaceri: o 2008: 97,5 miliarde euro o 2007: 97,4 miliarde euro Venit net: o 2008: 1,2 miliarde Euro o 2007: 2,3 mliarde euro Marcile proprii Compania urmeaza o tendinta de fond prin care vinde produse sub marca proprie, care in fiecare an devine din ce in ce mai importanta. In Franta brandurile private Carrefour au o pondere de 34% in afaceri, in Polonia de 20%, iar in Romania de 6% (in anul 2009). In Romania, printre companiile care produc in prezent sub noua marca proprie, Carrefour, se numara Reinert Romania, Orkla Foods Romania, Vascar sau Farmec Cluj-Napoca. Farmec produce 33 de produse cosmetice sub brandul Carrefour: creme, emulsii, lotiuni, geluri de dus, sampoane si deodorante. 1.1. Carrefour in Romania Date de identificare pentru CARREFOUR ROMANIA SA Codul de identificare fiscala: 11588780 Nr. inreg. Registrul Comertului: J40/7766/2007 Domeniul principal de activitate al CARREFOUR ROMANIA SA Comert cu amanuntul in magazine nespecializate, cu vanzare predominanta de produse alimentare, bauturi si tutun. Date de contact pentru CARREFOUR ROMANIA SA Adresa: BUCURESTI SECTORUL 6, Judet: Municipiul Bucuresti Carrefour Romania a fost proprietate a grupului francez Hyparlo pana in 2006. Grupul Hyparlo este unul dintre cei mai importanti francizati Carrefour, fiind o afacere de familie.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).