Cuprins
- 1. Grupul Carrefour pag. 3
- 1.1. Carrefour in Romania pag. 4
- 1.2. Hipermarket-ul Era Iasi pag. 7
- 1.3. Evenimente organizate pag. 7
- 2. Criza de imagine actuala pag. 11
- 3. Planul de comunicare de iesire din criza ,, pag. 11
- 4. Relee de comunicare pag. 12
- 5. Tehnici specifice pag. 12
- 6. Comunicatul de presa pag. 12
- 7. Strategiile de comunicare pag. 12
- 8. Plan cronologic al activitatii de campanie de comunicare pag. 13
- 9. Evaluarea actiunilor pag. 14
Extras din referat
1. Grupul Carrefour
Grupul Carrefour este cel mai mare retailer european și al doilea din lume, dupa Wal-Mart. Cu 456.000 de angajați în 30 de țari, Carrefour are numeroase divizii și subsidiare în Uniunea Europeana, America de Sud, Africa și Asia.
Grupul Carrefour avea pe plan mondial, în septembrie 2007, 1.108 hipermarketuri, 2.659 de supermarketuri, aproape 6.000 de magazine de tip "hard-discount" si alte peste 4.700 de magazine de proximitate.
Carrefour a achizitionat în aprilie 2007 lantul brazilian de supermarketuri Atacadao pentru 1,24 miliarde USD. Achizitia a condus grupul francez pe primul loc pe piata braziliana de retail, pozitie ocupata anterior de grupul „Pao de Acucar”. Brazilia este a treia piata pentru Carrefour din punct de vedere al vanzarilor, dupa Franta si Spania.
În august 2007, compania s-a retras de pe piata din Elvetia, vanzand participatia sa de 50% din grupul Distributis AG grupului elvetian de retail Coop, valoarea tranzactiei ridicandu-se la 390 milioane dolari.
Cifra de afaceri:
• 2008: 97,5 miliarde euro
• 2007: 97,4 miliarde euro
Venit net:
• 2008: 1,2 miliarde Euro
• 2007: 2,3 mliarde euro
Marcile proprii
Compania urmeaza o tendinta de fond prin care vinde produse sub marca proprie, care în fiecare an devine din ce in ce mai importanta. În Franta brandurile private Carrefour au o pondere de 34% în afaceri, în Polonia de 20%, iar în Romania de 6% (în anul 2009). În Romania, printre companiile care produc în prezent sub noua marca proprie, Carrefour, se numara Reinert Romania, Orkla Foods Romania, Vascar sau Farmec Cluj-Napoca. Farmec produce 33 de produse cosmetice sub brandul Carrefour: creme, emulsii, lotiuni, geluri de dus, sampoane si deodorante.
1.1. Carrefour în Romania
Date de identificare pentru CARREFOUR ROMANIA SA
Codul de identificare fiscala: 11588780
Nr. inreg. Registrul Comertului: J40/7766/2007
Domeniul principal de activitate al CARREFOUR ROMANIA SA
Comert cu amanuntul in magazine nespecializate, cu vanzare predominanta de produse alimentare, bauturi si tutun.
Date de contact pentru CARREFOUR ROMANIA SA
Adresa: BUCURESTI SECTORUL 6, Judet: Municipiul Bucuresti
Carrefour Romania a fost proprietate a grupului francez Hyparlo pana în 2006. Grupul Hyparlo este unul dintre cei mai importanti francizati Carrefour, fiind o afacere de familie.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Criza de Imagine - Carrefour.docx