Cristina - Oricine își poate găsi perechea

Referat
7/10 (1 vot)
Ă
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 23 în total
Mărime: 2.15MB (arhivat)
Publicat de: Antonie Tofan
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Lara Scai
R. Moldova

Extras din referat

Istoric

Încălţăminte confortabilă, accesibilă şi calitativă este ceea ce oferă de mai bine de 16 ani Întreprinderea cu Capital Străin “Cristina Mold-Rom Simpex SRL” tuturor consumatorilor de toate vârstele şi gusturile din Republica Moldova. Înfiinţată în 1996 cu un buget minim şi cu un colectiv format din 10 persoane, Cristina încearcă să convingă consumatorul, că  producţia ce îi poartă numele este mai mult decât accesibilă – este ceea  de ce oamenii au mare nevoie, încălţăminte frumoasă şi comodă la un preţ avantajos. Iniţial, zilnic în cei 50 de metri pătraţi alocaţi fabricii  se creau în jur de 30 de perechi de încălţăminte pentru bărbati şi dame de 5 modele, iar toate procesele de producţie erau efectuate manual.

Anii au trecut iar cei de la Cristina nu au stat pe loc, astfel încât astăzi, după zeci de zile de muncă asiduă,  Cristina îşi desfăşoară activitatea în “Casă nouă”. Cei peste 7000 de metri pătraţi alocaţi fabricii permit o capacitate de producere a încălţămintei de 2000 de perechi pe zi. În prezent, “Cristina“ este cea mai dotată fabrica din ţară din punct de vedere tehnic, utilajul fiind în exclusivitate de fabricaţie italiană, începînd cu tăierea automată a pielii şi terminînd cu tragerea ei pe calapod. Este singura fabrică de profil din Moldova care posedă un program de modelare a încălţămintei în format electronic, o politică chibzuită a preţurilor, care le face mai accesibile pe piaţa republicii şi un serviciu special de reparaţie a încălţămintei chiar în centrul capitalei.

Scurt istoric a Întreprinderii

Întreprinderea cu Capital Străin “Cristina Mold-Rom Simpex SRL”

Magazine : -Cahul, str. Mateevici 25 ; -Comrat , str. Lenin 188 butic 17; -Stefan-Voda, str. 31 August 11; -Bălţi, str. Independentei 37 ; -Edinet, str. Alexandru cel Bun 112 ; - Briceni, str. Independentei 1B ; -Chişinău, str. Armeneasca 51 ; - Chisinau, str. Stefan cel Mare 8 mag. Unic et 3 ; - Chisinau, str. Calea Iesilor 8 CC Zorile ; Chișinău, str. Mitropolit Varlaam 63/23 ; Falesti, str. Alexandru cel Bun 94B.

Telefon: +373 22 59-53-80 ; - Fax: +373 22 59-53-75 ; -email : cristina@cristina.md ;  alexandra@cristina.md ; http://www.cristina.md/ ;

Informatii generale:

Anul înfiinţarii -1996 , Număr total de angajaţi –de peste 400 angajati , majoritatea femei ;

Capacitate de producere: 2000 perechi pe zi .

Activitate :  Încălţăminte confortabilă, accesibilă şi calitativă este ceea ce oferă de mai bine de 16 ani Întreprinderea cu Capital Străin “Cristina Mold-Rom Simpex SRL” tuturor consumatorilor de toate vârstele şi gusturile din Republica Moldova.

Nume comercial : Cristina

Ţari de import a materiei prime :Ucraina, Turcia, Italia, Rusia, România, Polonia şi Germania;

Produse & servicii : Paleta de modele,marimi si de culori este mare, iar datorita experientei si lucrului in echipa am dezvoltat si oferim servicii angro

Departament de conducere

Conceptual cheie C-R-I-S-T-I-N-A

îşi are derivatele sale care demonstrează cum sunt  produsele :

C- calitate

R-rezistenta

I- inedit

S- stil

T- tenacitate

I- irepetabil

N-notorietate

A-accesibilitate.

Conținut arhivă zip

  • Cristina - Oricine isi poate gasi perechea.ppt

Alții au mai descărcat și

Comportamentul consumatorului de produse lactate - studiu de caz Albalact

CAP 1. PIATA PRODUSELOR LACTATE IN ROMANIA Laptele este primul aliment cu care omul vine în legǎturǎ din prima zi de viaţǎ. Este un aliment...

Comportamentul consumatorului de produse lactate - Albalact

CAP 1. PIATA PRODUSELOR LACTATE IN ROMANIA Laptele este primul aliment cu care omul vine în legǎturǎ din prima zi de viaţǎ. Este un aliment...

Pantofi sport - analiza pieței cercetare și mix de marketing

Capitolul 1: Piața Pantofi sport “Acolo unde împărţirea în zone nu este necesară, ea va funcţiona perfect. Acolo unde este foarte necesară, ea nu...

Outsoursing-ul, tendință inovatoare în afacerile de astăzi

Introducere Procesul de globalizare economică, apariția rețelelor informaționale globale au extins spațiul de activitate al agenților economici,...

Studiu de caz - Compania Zorile

Introducere Compania „Zorile” este cel mai mare producător de încălțăminte din piele din Moldova și pretinde la titlul de primul brand național...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Analiza macromediului fabricii de încălțăminte Zorile

Factorii mediului Tendintele de dezvoltare ale factorului Influenta factorului asupra activitatii intreprinderii Decizii de marketing pozitiva...

Ai nevoie de altceva?