Extras din referat
Banner-ul ce are drept scop promovarea colecţiei de haine de vară Summer Bouquet va fi conceput practic ȋn Flash având la bază o dimensiune standard de 468 x 60 pixeli.Pentru exemplificare, imaginile au fost create ȋn Gimp(unde dimensiunea standard nu a putut fi respectata).Folosind animaţiile şi diferitele poze, se reuşeşte transmiterea de informaţii referitoare la locul şi data desfăşurării acestui eveniment. Sperăm ca prin intermediul acestuia să atragem cât mai mulţi vizitatori pe site-ul nostru, pentru a ne promova evenimentul.
2. Plasarea bannerului: alegerea site-urilor, alegerea zonelor din site
Bannerul va fi plasat pe site-uri de haine cât şi pe Facebook.Pe site-urile de haine, locul poziţionării va fi în partea dreaptă pentru a fi vizibil tuturor, iar pe Facebook, va fi creat un post pe perete (wall) în care vom include bannerul.
Am ales doar aceste site-uri pentru poziţionarea banner-ului deoarece ne adresăm persoanelor interesate de fashion şi deoarece am considerat că este benefic să postăm şi ȋn cadrul celei mai mari comunităţi online(ȋntrucât ar putea fi interesată de campania noastră); acestea sunt site-urile pe care le accesează frecvent piaţa noastră ţintă.
3. Campanie Adwords
Cu Google AdWords, se pot crea şi difuza anunţuri pentru afacerea oricui, rapid şi uşor. Anunţurile sunt difuzate pe Google şi în reţeaua de publicitate, indiferent de bugetul de care se dispune. Se va plăti numai dacă utilizatorii fac click pe anunţurile respective. Pentru a începe, se accesează www.adwords.google.ro.
Pentru promovarea evenimentului nostru (Lansarea colecției de haine de varǎ Summer Bouquet) am hotărât să folosim acest program și să creăm un anunț prin care toți cei interesați sǎ afle de amploarea evenimentului, de ce implicǎ, dorindu-ne de asemenea sǎ-i motivǎm sǎ ia parte la aceastǎ lansare care promite a fi una spectaculoasǎ.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Creare Concept de Banner Animat.doc