Covorașul de Baie First

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 1301
Mărime: 602.46KB (arhivat)
Publicat de: Simi Avram
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Tudor Jijie

Cuprins

  1. I.Obiectivul 3
  2. II. Produsul propriu-zis 3
  3. 1. Funcţii ale produsului 3
  4. 2. Caracteristici ale produsului 4
  5. 3. Sistem de susţinere 6

Extras din referat

I.Obiectivul

Obiectivul firmei „FIRST” este de a vinde un număr de 200 de seturi de covoraşe de baie într-un interval de 5 luni (perioada ţintă fiind lunile mai-octombrie ale anului 2009), în municipiul Iaşi.

Considerăm că obiectivul firmei noastre în ceea ce priveşte perioada de timp vizată, este unul tangibil, deoarece în urma anchetei realizate, am constatat că piaţa ţintă schimbă în medie, covoraşele de baie, la un interval de 6 luni. Ceea ce stă la baza alegerii acestui interval de timp este principiul sezonalităţii. Perioadei de vară îi este specifică o creştere a cererii pentru acest produs datorită procesului de renovare al locuinţelor.

Numărul de seturi de covoraşe de baie ales se bazează pe cererea existentă pe piaţa actuală, care este de aproximativ 650 de bucaţi pe an, la nivelul municipiului Iaşi. Setul nostru cuprinde următoarele elemente: covoraş pentru capac toaletei, covoraşul din faţa toaletei şi covoraşul propriu-zis, pentru chiuvetă.

În continuare ne vom axa în principal pe analiza unei singure componente din cadrul setului, respectiv covoraşul pentru chiuvetă.

II. Produsul propriu-zis

1. Funcţii ale produsului

Produsul nostru îndeplineşte următoarele funcţii: anti-derapare, permeabilitate pentru un strat interior şi impermeabilitate pentru stratul exterior, antibacteriană, silenţiozitate, confort şi proprietăţi terapeutice, anti-alergic, uşurintă în folosire şi în întreţinere, aspect plăcut, durabilitate, odorizant.

Elementele distinctive, de noutate ale produsului nostru, care determină tangibilitatea obiectivul ales, se referă la trei aspecte care vor avea impact asupra pieţei ţintă. Primul îl constituie utilizarea uleiurilor esenţiale în textura covoraşului de baie, al doilea este combinaţia inedită a trei tipuri de straturi care intră în structura produsului, iar cel din urmă se referă la proprietăţile anti-alergice ale produsului.

2. Caracteristici ale produsului

Produsul nostru înglobează caracteristici care îndeplinesc concomitent funcţii nemaiîntalnite la modelele existente la ora actuală pe piaţă.

Covoraşul de baie este alcătuit din trei straturi (variantele de covoraş pentru chiuvetă şi pentru toaletă au 3 straturi, pe când cel pentru capacul de toaleta are doar un strat, de bambus), fiecare având câte o funcţie specifică.

Primul strat (figura 1) îndeplineşte funcţia de anti-derapare fiind un strat subţire, cu o grosime de 5 mm de cauciuc. Această funcţie este îndeplinită în proporţie de 100%. Pe piaţă există deja covoraşe de baie cu aderenţă maximă pe gresie, iar produsul nostru va avea şi el această proprietate. Este prevăzut cu pori care pemit trecerea apei către următorul strat.

Figura 1. Stratul de cauciuc

Al doilea strat (figura 2) este constituit dintr-o suprafaţă absorbantă de burete, având funcţia de permeabilitate. Conform unui experiment intreprins de firmă, un burete obişnuit (cu dimensiuni de 5 cm lungime, 3 cm lăţime şi o înălţime de 1,5 cm) absoarbe o cantitate medie de 30 ml de apă. Prin deducţie matematică, am ajuns la concluzia că buretele nostru absoarbe în medie un volum de apă de 420 ml.

Preview document

Covorașul de Baie First - Pagina 1
Covorașul de Baie First - Pagina 2
Covorașul de Baie First - Pagina 3
Covorașul de Baie First - Pagina 4
Covorașul de Baie First - Pagina 5
Covorașul de Baie First - Pagina 6
Covorașul de Baie First - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Covorasul de Baie First.doc

Te-ar putea interesa și

Managementul Producției și Operațiilor

Managementul operaţiunilor abordează problematica realizării de produse şi servicii pe care organizaţiile le pun la dispoziţia societăţii in...

Ai nevoie de altceva?