Corporația Whirlpool

Referat
6.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 2266
Mărime: 9.32KB (arhivat)
Publicat de: Arsenie Petre
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Monoranu

Extras din referat

Corporatia Whirlpool este producatorul si vanzatorul de produse electrocasnice principal din lume, cu vanzari anuale de peste 19 miliarde de dolari, cu peste 80.000 de angajati si peste 60 de centre de cercetare si producere, global. Consumatorii din intreaga lume se bucura de produsele inovative vandute sub marca Whirlpool, Maytag, KitchenAid, Amana,Bratemp, Bauknet si alte nume de branduri semnificative. Cu acest inventar variat, plus o forta a vanzarilor directe mare in mai mult de 170 de tari si un ciclu de vanzari imprevizibil, managementul lantului de aprovizionare eficient este riscant pentru credterea continua. Whirlpool nu a considerat, din totdeauna, ca fiind un avantaj competitiv. In orice caz, de cand au ales Penske ca si principlaul furnizor de logistica, acestia au inceput sa inregistreze economisiri de costuri, satisfactii ale consumatorilor crescute si au gasit un partener care sa ii ajute sa integreze recenta achizitie : Maytag.

Probleme/provocari:

-sa isi mecanizeze efectiv lantul de aprovizionare pentru a maximiza economisirea, in timp ce, de asemeni, sa influenteze pozitiv experienta consumatorului per total.

-sa integreze repede si eficient modul de operare Maytag.

Solutii/rezultate:

-prin intermediul relatiei Penske-Whirlpool LLp, Penske si-a asumat aresponsabilitatea pentru executarea si managementul 3PLs si a furnizat o abilitate sporita de a privi fiecare indicator cheie in parte a furnizorilor inglobat in finante

-penske a realizat un nou instrument de dirijares pecific pentru Whirlpool, care a oferit optimizarea per total a costurilor si a metodei de selectie

-pensake ajuta la integrarea operatiunilor Maytag prin consolidarea retelelor LCD, optimizand realizarea traseelor de la transporturile RDC, determinand marime optima a flotei (transporturi pe vapoare) si a retelei de operare, combinand locatiile LDC Maytag si Whirlpool ????conllocated ???? si integrand si reteaua Hi/Lo pentri a imbunatati disponibilitatea produsului si rata de reaprovizionare.

Abordarea centrata pe client

Managementul lantului de livrare nu a fost in totdeauna un avantaj competitiv pentru Whirlpool. In 1999, Penske a fost, initial, partener unic ca furnizor de logistica cu Whirlpool pentru calitatea retelei expres. Penske era responsabil de logistica intregii retele, inclusiv managerierea relatiei dintre doua regiuni pe care le-a subcontractat catre Kenco. Acest parteneriat Penske-Wh a inlocuit solutia logistica anterioara a Wh, ce cuprindea doua parti terte suprapuse furnizoare de logistica. Parteneriatul i-a realizat obiective logistice precoce lui Wh, cel mai important, stabilirea de procese si proceduri eficace, facand posibila o vizibilitate mai mare asupra retelei de distributie a companiei si reducerea costurilor pe lantul de aprovizionare.

Recent managementul WH a facut o abordare mai centrata pe client, analizand propriile lanturi de livrare si a inceput sa-si coteze propriul lant de livrare comparativ cu alte companii pentru a identifica practicile « best class ». Aceasta practica grabit WH sa se intrebe daca a avea un singur furnizor de logistica era structura cea mai buna pentru a depasi asteptarile clientului si pentru a maximiza economisirea prin costuri. Si in acelasi timp WH se mecaniza (dota cu utilaje) pentru monumentala achizitie a Maytag.

Preview document

Corporația Whirlpool - Pagina 1
Corporația Whirlpool - Pagina 2
Corporația Whirlpool - Pagina 3
Corporația Whirlpool - Pagina 4
Corporația Whirlpool - Pagina 5
Corporația Whirlpool - Pagina 6
Corporația Whirlpool - Pagina 7
Corporația Whirlpool - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Corporatia Whirlpool.doc

Alții au mai descărcat și

Marketing la Philips

Cap I Descrierea firmei 1. Istoricul firmei Royal Philips Electronics este una dintre cele mai mari companii de produse electronice din lume şi...

Proiect marketing - mixul de marketing - Carrefour Brașov

I. Piata intreprinderii Centrul comercial Carrefour Brasov dispune de o pozitionare strategica in centrul tarii, la intrarea in orasul Brasov...

Program de marketing de pătrundere a produsului firmei soft X pe piața Croației

1. Prezentare generala SC CAD Soft X SRL S.C. CAD Soft X S.R.L. este o societate românească care comercializează sisteme ERP (Enterprise Resource...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Studiu privind calitatea mărfurilor domotice-electrocasnice de pe piață

CAPITOLUL I OBIECTUL DE STUDIU ŞI EVOLUŢIA ŞTIINŢEI MĂRFURILOR 1.1 Semnificaţie şi denumiri ale ştiinţei mărfurilor Ştiinţa mărfurilor se...

Analiza comparativă a mașinilor de spălat automate cu încărcare frontală

1. APARATE SI MASINI ELECTROCASNICE. CLASIFICARE GENERALA. Marfurile electrocasnice satisfac trebuintele legate de activitatile specifice din...

Analiză comparativă a calității cuptoarelor cu microunde față de celelalte cuptoare cu microunde existente pe piață

1. INTRODUCERE Analiza comparativa a calitatii marfurilor ( A.C.Q.M.) Analiza comparativa a calitatii consta in aplicarea unor metodologii...

Lanțul de Aprovizionare al Companiei Whirlpool

Scurtă prezentare a companiei multinaţionale Whirlpool În mai puţin de 16 ani, Whirlpool a devenit marca numărul unu de aparate electrocasnice din...

Analiză comparativă asupra mașinilor de spălat

INTRODUCERE Piata masinilor de spalat a cunoscut o ampla dezvoltare in ultimii ani. Daca nu demult, o masina de spalat era privita ca un bun de...

Ai nevoie de altceva?