Extras din referat
Corporatia Whirlpool este producatorul si vanzatorul de produse electrocasnice principal din lume, cu vanzari anuale de peste 19 miliarde de dolari, cu peste 80.000 de angajati si peste 60 de centre de cercetare si producere, global. Consumatorii din intreaga lume se bucura de produsele inovative vandute sub marca Whirlpool, Maytag, KitchenAid, Amana,Bratemp, Bauknet si alte nume de branduri semnificative. Cu acest inventar variat, plus o forta a vanzarilor directe mare in mai mult de 170 de tari si un ciclu de vanzari imprevizibil, managementul lantului de aprovizionare eficient este riscant pentru credterea continua. Whirlpool nu a considerat, din totdeauna, ca fiind un avantaj competitiv. In orice caz, de cand au ales Penske ca si principlaul furnizor de logistica, acestia au inceput sa inregistreze economisiri de costuri, satisfactii ale consumatorilor crescute si au gasit un partener care sa ii ajute sa integreze recenta achizitie : Maytag.
Probleme/provocari:
-sa isi mecanizeze efectiv lantul de aprovizionare pentru a maximiza economisirea, in timp ce, de asemeni, sa influenteze pozitiv experienta consumatorului per total.
-sa integreze repede si eficient modul de operare Maytag.
Solutii/rezultate:
-prin intermediul relatiei Penske-Whirlpool LLp, Penske si-a asumat aresponsabilitatea pentru executarea si managementul 3PLs si a furnizat o abilitate sporita de a privi fiecare indicator cheie in parte a furnizorilor inglobat in finante
-penske a realizat un nou instrument de dirijares pecific pentru Whirlpool, care a oferit optimizarea per total a costurilor si a metodei de selectie
-pensake ajuta la integrarea operatiunilor Maytag prin consolidarea retelelor LCD, optimizand realizarea traseelor de la transporturile RDC, determinand marime optima a flotei (transporturi pe vapoare) si a retelei de operare, combinand locatiile LDC Maytag si Whirlpool ????conllocated ???? si integrand si reteaua Hi/Lo pentri a imbunatati disponibilitatea produsului si rata de reaprovizionare.
Abordarea centrata pe client
Managementul lantului de livrare nu a fost in totdeauna un avantaj competitiv pentru Whirlpool. In 1999, Penske a fost, initial, partener unic ca furnizor de logistica cu Whirlpool pentru calitatea retelei expres. Penske era responsabil de logistica intregii retele, inclusiv managerierea relatiei dintre doua regiuni pe care le-a subcontractat catre Kenco. Acest parteneriat Penske-Wh a inlocuit solutia logistica anterioara a Wh, ce cuprindea doua parti terte suprapuse furnizoare de logistica. Parteneriatul i-a realizat obiective logistice precoce lui Wh, cel mai important, stabilirea de procese si proceduri eficace, facand posibila o vizibilitate mai mare asupra retelei de distributie a companiei si reducerea costurilor pe lantul de aprovizionare.
Recent managementul WH a facut o abordare mai centrata pe client, analizand propriile lanturi de livrare si a inceput sa-si coteze propriul lant de livrare comparativ cu alte companii pentru a identifica practicile « best class ». Aceasta practica grabit WH sa se intrebe daca a avea un singur furnizor de logistica era structura cea mai buna pentru a depasi asteptarile clientului si pentru a maximiza economisirea prin costuri. Si in acelasi timp WH se mecaniza (dota cu utilaje) pentru monumentala achizitie a Maytag.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Corporatia Whirlpool.doc