Configurarea Promovarii

Extras din referat Cum descarc?

Promovarea reprezinta una dintre cele patru variabile ale mixului de marketing, avand ca mijloace principale de actiune: publicitatea, relatiile publice, promovarea vanzarilor, vanzarea personala.  
Deoarece ne aflam in faza de lansare spre crestere a produsului , accentul va fi pus pe reclama, urmarind sa construim cererea primara si sa convingem consumatorii de avantajele pe care le ofera noul tip de snowboard  
Publicitatea si actiunile de promovare reprezinta cea mai importanta modalitate de a atrage noi clienti , publicitatea fiind o forma de comunicare de tip persuasiv, avand rolul de a schimba atitudinea receptorilor in sensul achizitiei unui produs sau serviciu ale carui calitati promovate sunt reale. 
Un alt efect indirect pe care il dezvolta publicitatea este " loializarea ". Acest fenomen apare atunci cand reusim sa convingem consumatorii de calitatile superioare ale produsului nostru , iar atunci cand vor dori sa achizitioneze un nou tip de snowboard sa apeleze la firma noastra. 
Tinta programului publicitar este reprezentata de persoanele cu varsta cuprinsa in intervalul 17 - 25 de ani , cu un venit mai mic dar si mai mare de 400 ron  , in special din mediul urban  
Prin campania de promovare dorim sa ne facem cunoscuti atat in judetul Iasi cat si in toata tara , dar si sa crestem vanzarile in vederea obtinerii profitului  
Pentru ca posibilii clienti atat pe plan local cat si pe plan national sa ne recunoasca mai usor, am decis sa asociem numele firmei noastre cu un simbol pentru a ne putea construi imaginea


Fisiere in arhiva (1):

  • Configurarea Promovarii.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!