Configurarea Promovării

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Promovarea reprezinta una dintre cele patru variabile ale mixului de marketing, avand ca mijloace principale de actiune: publicitatea, relatiile publice, promovarea vanzarilor, vanzarea personala.

Deoarece ne aflam in faza de lansare spre crestere a produsului , accentul va fi pus pe reclama, urmarind sa construim cererea primara si sa convingem consumatorii de avantajele pe care le ofera noul tip de snowboard

Publicitatea si actiunile de promovare reprezinta cea mai importanta modalitate de a atrage noi clienti , publicitatea fiind o forma de comunicare de tip persuasiv, avand rolul de a schimba atitudinea receptorilor in sensul achizitiei unui produs sau serviciu ale carui calitati promovate sunt reale.

Un alt efect indirect pe care il dezvolta publicitatea este " loializarea ". Acest fenomen apare atunci cand reusim sa convingem consumatorii de calitatile superioare ale produsului nostru , iar atunci cand vor dori sa achizitioneze un nou tip de snowboard sa apeleze la firma noastra.

Tinta programului publicitar este reprezentata de persoanele cu varsta cuprinsa in intervalul 17 - 25 de ani , cu un venit mai mic dar si mai mare de 400 ron , in special din mediul urban

Prin campania de promovare dorim sa ne facem cunoscuti atat in judetul Iasi cat si in toata tara , dar si sa crestem vanzarile in vederea obtinerii profitului

Pentru ca posibilii clienti atat pe plan local cat si pe plan national sa ne recunoasca mai usor, am decis sa asociem numele firmei noastre cu un simbol pentru a ne putea construi imaginea

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Configurarea Promovarii.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Nu
Nota:
5/10 (4 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
3 pagini
Imagini extrase:
3 imagini
Nr cuvinte:
1 109 cuvinte
Nr caractere:
5 386 caractere
Marime:
17.05KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
marketing, promovare
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!