Promovarea reprezinta una dintre cele patru variabile ale mixului de marketing, avand ca mijloace principale de actiune: publicitatea, relatiile publice, promovarea vanzarilor, vanzarea personala.
Deoarece ne aflam in faza de lansare spre crestere a produsului , accentul va fi pus pe reclama, urmarind sa construim cererea primara si sa convingem consumatorii de avantajele pe care le ofera noul tip de snowboard
Publicitatea si actiunile de promovare reprezinta cea mai importanta modalitate de a atrage noi clienti , publicitatea fiind o forma de comunicare de tip persuasiv, avand rolul de a schimba atitudinea receptorilor in sensul achizitiei unui produs sau serviciu ale carui calitati promovate sunt reale.
Un alt efect indirect pe care il dezvolta publicitatea este " loializarea ". Acest fenomen apare atunci cand reusim sa convingem consumatorii de calitatile superioare ale produsului nostru , iar atunci cand vor dori sa achizitioneze un nou tip de snowboard sa apeleze la firma noastra.
Tinta programului publicitar este reprezentata de persoanele cu varsta cuprinsa in intervalul 17 - 25 de ani , cu un venit mai mic dar si mai mare de 400 ron , in special din mediul urban
Prin campania de promovare dorim sa ne facem cunoscuti atat in judetul Iasi cat si in toata tara , dar si sa crestem vanzarile in vederea obtinerii profitului
Pentru ca posibilii clienti atat pe plan local cat si pe plan national sa ne recunoasca mai usor, am decis sa asociem numele firmei noastre cu un simbol pentru a ne putea construi imaginea
Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.