Confecții - încălțăminte

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 915
Mărime: 84.08KB (arhivat)
Publicat de: Dorinel Ene
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Agheorghiesei

Extras din referat

Localizarea vecinilor tinand cont de cele 4 puncte cardinale in raionul “confectii-incaltaminte”.

Raionul “confectii-incaltaminte” are urmatorii vecini:

- In Nord : raionul bazar (11,2 m ) si raionul AVE (2,7 m + 9 m )

- In Sud : raionul igiena (20 m )

- In Est : perete de 17,4 m

- In Vest : perete de 19,5 m

Dupa alegerea raionului sa se aleaga intre 5 si 9 grupe de marfuri si sa se stabileasca o ierarhie intre grupele de marfuri respective (din punct de vedere al vanzarii lor ) si repartizarea unei cifre de afaceri dupa o cheie de repartizare.

Grupele de marfuri din raionul “confectii-incaltaminte” sunt:

- Imbracaminte: de dama, pentru barbati, pentru copii.

- Incaltaminte : de dama, pentru barbati, pentru copii.

- Lenjerie

- Articole sportive

- Accesorii

- Marochinarie si blanuri

Imbracaminte de dama: tricouri, fuste, pantaloni, bluze, sacouri, geci, camasi, rochii.

Imbracaminte pentru barbati: tricouri, pantaloni, costume, camasi, geci, pulover, veste, maiou.

Imbracaminte pentru copii: pantaloni, costume, tricouri, fuste, geci, uniforme scolare, camasi.

Incaltaminte de dama: papuci de casa, pantofi, sandale, cizme, botine, ghete.

Incaltaminte pentru barbati: pantofi, papuci de casa, ghete, cizme, sandale.

Incaltaminte pentru copii: pantofi, sandale, botosei, adidasi, papuci de casa, tenesi.

Lenjerie : lenjerie intima, sosete, dresuri, pijamale, body, corsete.

Articole sportive: adidasi, tenesi, pantaloni scurti, treninguri, bustiere, tricouri, geci, hanorace, veste.

Accesorii : esarfe, fulare, manusi, genti, portofele, sepci, palarii, cravate.

Marochinarie si blanuri: haine piele, haine de blana, manusi piele, gulere blana, caciuli blana, pantaloni piele, veste piele, cape.

Grupe de marfuri din raionul “confectii-incaltaminte”

Tabel nr.1 : Grupe de marfuri

Nr. Crt. Grupe de marfuri Procentaj incasari(%)

1. Imbracaminte 28

2. Incaltaminte 24

3. Lenjerie 18

4. Articole sportive 13

5. Accesorii 10

6. Marochinarie si blanuri 7

Reguli privind amplasarea mobilierului in suprafata de vanzare a raionului:

- Latimea culoarului trebuie sa fie de minim 1.5 m ( latimea a 2 carucioare pentru transportul marfii, care trec unul pe langa altul )

- In suprafata de vanzare a raionului si a magazinului exista zone calde, foarte frecventate de clienti si cu un potential al vanzarilor ridicat; si zone reci mai putin frecventate de clienti. Din acest motiv trebuie evitate amplasarea produselor greu vandabile in zonele reci ale magazinului si cele usor vandabile in zonele calde.

- Intr-un magazin sensul de circulatie al clientilor ar trebui sa fie cel al acelor de ceasornic.

- Produsele vor fi asezate pe etajele mobilierului in functie de greutatea lor, astfel produsele grele si foarte grele vor fi asezate pe primeleetaje ale mobilierului sau pe sol, iar produsele usoare pe etajele superioare.

Preview document

Confecții - încălțăminte - Pagina 1
Confecții - încălțăminte - Pagina 2
Confecții - încălțăminte - Pagina 3
Confecții - încălțăminte - Pagina 4
Confecții - încălțăminte - Pagina 5
Confecții - încălțăminte - Pagina 6
Confecții - încălțăminte - Pagina 7
Confecții - încălțăminte - Pagina 8
Confecții - încălțăminte - Pagina 9
Confecții - încălțăminte - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • Confectii - Incaltaminte.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Merchandising - Proiectarea unui Hypermarket

Capitolul I Prezentare generală a hipermarketului “Preisenland” Specializarea Marketing Grupa 4 PREISENLAND (TĂRÂMUL PREȚURILOR) 1....

Proiect Merchadising - ShopLand

1. INTRODUCERE 1.1 Prezentarea hypermarketului Shopland a luat nastere in anul 2007 prin colaborarea a cinci tineri merchandiseri inventivi si...

Merchandising - Hypermarket-ul Joy

Enunţul proiectului: Suprafata de vanzare a unui magazin amplasat la nivelul solului este de 3300 m . Randamentul mediu global al vanzarilor in...

Merchandising - Provide

1. Descrierea supermarketului Supermarket-ul PROVIDE este amplasat in orasul turistic Brasov, in zona de EST a orasului la intersectia strazii...

Merchandising - Crearea unui Magazin

Prezentarea generala a hypermarketului Hypermarketul „SOARE” reprezinta o intreprindere care ofera servicii privind achizitii de bunuri si consum...

Merchandising

Introducere STRUCTURĂ ŞI CERINŢE PROIECT DE MERCHANDISING Reorganizaţi un magazin amplasat la nivelul solului având o suprafaţă de 3600 mp şi un...

Merchandising - Magazinul Economarket

1.INTRODUCERE “Economiseste alegand inteligent!” Hypermarket-ul “Economarket” este amplasat la nivelul solului, avand o suprafata totala de 3300...

Plan de Afaceri la SC Shoe Point SRL

A. Date de identificare a societatii comerciale 1. Numele firmei: S.C. SHOE POINT S.RL.  cod 077010 2. Sediul firmei: sos. Urziceni, nr. 147,...

Ai nevoie de altceva?