Condimente

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Produsul este o suma de satisfactii sau utilitati pe care le primeste cumparatorul. Intreprinderile incearca sa se distanteze de concurentii lor, propunand noi produse mai bine adaptate cererii.

Produsul nu este cumparat doar pentru componentele sale tehnice, ci pentru serviciile anexe.

2.1. ATRIBUTE, FIZIONOMIE, CARACTERISTICI FIZICE, UTILIZARE PRINCIPALA SI SECUNDARA

Marketingul face abstractie inca de la inceput de elementele care alcatuiesc produsul, punand accent pe atribute sau caracteristici. In acest sens, produsul este definit ca ansamblu de atribute sau de caracteristici fizice si chimice tangibile reunite intr-o forma identificabila, potrivit destinatiei pe care o are.

Podusul comercializat de firma noastra, condimentul, si-a diversivicat oferta de condimente destinate strict unui anumit tip de mancare, de genul :

- "condimente pentru pilaf",

- "condimente pentru sarmale",

- "condimente pentru mancare de cartofi" s.a.

Condimentele comercializate de firma noastra se prezinta intr-o gama diversificata de ambalaje de diferite gramaje :

- 20-50 g,

- 75-100 g,

- 500-1000g

Condimentelele pot fi folosite pentru retete clasice, pentru retete exotice, cat si pentru un anumit tip de mancare.

2.2. SISTEMUL DE SUSTINERE (MARCA, AMBALAJ, SERVICE, GARANTIE).

Numele este un element esential de identificare prin care sunt sugerate principalele avantaje si caracteristici ale produsului. Numele condimentelor pe care le comercializam este ,,Super condimente", care va sugera calitatea superioara a produsului.

Marca este un semn de reprezentare grafica, un nume, o fraza sau un simbol. Marca adauga valoare produsului, satisfacand si nevoile psihologice ale consumatorului, determinand increderea acestuia in produsul considerat superior calitativ celorlalte produse. Pt firma Condias marca este :

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Condimente.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
9/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
21 pagini
Imagini extrase:
21 imagini
Nr cuvinte:
3 536 cuvinte
Nr caractere:
21 874 caractere
Marime:
303.86KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
produse, promovare, vanzare, cerere
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Profesorului:
Adrian Monoraru
Sus!