Comunicare Interculturala - Campania Romania in Miscare

Extras din referat Cum descarc?

Ministerul Tineretului si Sportului a lansat pe 5 mai campania media Romania in Miscare, informeaza site-ul ministerului. Nadia Comaneci, Gabriela Szabo, Elisabeta Lipa, Ilie Nastase, Gheorghe Hagi, Ivan Patzaichin, Adrian Mutu si Leonard Doroftei ne prezinta, in calitate de protagonisti ai unor spoturi video, ce ar fi facut in viata daca nu ar fi avut ocazia sa practice sportul de performanta. Sloganul campaniei TV - "Lasa-ti copilul sa devina legenda" - face trimitere la oportunitatea pe care au avut-o cele opt personalitati sportive atunci cand s-au hotarat sa aleaga cariera sportiva. Initiativa Ministerului Tineretului si Sportului are scopul de a populariza sportul si miscarea, atribute ale unei vieti sanatoase. Pe durata campaniei, cei opt campioni ai Romaniei vor promova in toata tara valorile sportului si ale miscarii, in cadrul unor intreceri si evenimente dedicate acestui proiect.
Initiativa Ministerului Tineretului si Sportului are scopul de a populariza in randul oamenilor sportul si miscarea, considerate a fi atribute ale unei vieti sanatoase. Prin aceasta campanie, ministerul isi propune sa incurajeze practicarea sportului de masa, precum si sa prezinte populatiei avantajele pe care activitatea sportiva le are asupra organismului uman. Campania initiata de Ministerului Tineretului si Sportului este sprijinita de nume mari ale sportului romanesc, personalitati care au fost de acord sa sustina acest demers pentru a schimba mentalitatea oamenilor despre ceea ce inseamna sportul de masa si de intretinere. 
Monica Iacob-Ridzi, ministrul tineretului si sportului, sustine ca aceasta campanie are rolul de a atrage tinerii catre sport, in special, si catre miscare, in general. "Obezitatea si sedentarismul sunt doua dintre problemele grave cu care se confrunta cetatenii Uniunii Europene, probleme cauzate, in mare parte, de lipsa de miscare si de alimentatia nesanatoasa. Aceasta situatie se va agrava in anii urmatori, daca nu sunt luate masuri rapide si imediate. Statisticile arata ca, in perioada imediat urmatoare, peste 20% din populatia adulta a Uniunii Europene va suferi de obezitate, ceea ce inseamna aproximativ 150 milioane de persoane. Ceea ce este grav este faptul ca obezitatea a atins, in ultimii ani, din ce in ce mai multi tineri, estimandu-se ca 15 milioane de copii si adolescenti sufera din cauza acestei boli, numarul lor crescand cu 400.000 anual", a declarat Monica Iacob-Ridzi. 
Campania va consta in promovarea pe televiziuni a unor spoturi video in care opt legende sportive ale Romaniei ne prezinta ce ar fi facut in viata daca nu ar fi avut ocazia sa practice sportul de performanta. Denumirea campaniei TV - "Lasa-ti copilul sa devina legenda" - face trimitere la oportunitatea pe care au avut-o Nadia Comaneci, Gabriela Szabo, Elisabeta Lipa, Ilie Nastase, Gheorghe Hagi, Ivan Patzaichin, Adrian Mutu si Leonard Doroftei atunci cand s-au hotarat sa aleaga cariera sportiva. Pe toata durata acestei campanii, cei opt campioni ai Romaniei vor promova in toata tara valorile sportului si ale miscarii, in cadrul unor intreceri si evenimente dedicate acestui proiect. La fiecare dintre acestea, unul dintre cei opt promotori va face demonstratii si va vorbi tinerilor despre importanta mentinerii sanatatii cu ajutorul sportului


Fisiere in arhiva (1):

  • Comunicare Interculturala - Campania Romania in Miscare.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!