Comportamentul Consumatorului - Scaun pentru Copii Chicco

Extras din referat Cum descarc?

CAPITOLUL 1
Prezentarea produsului
"Vrem sa fim marca cea mai apropiata de exigentele tuturor copiilor din toata lumea.E un punct de pentru cei care cauta produse simple si sigure,specifice fiecarei faze a cresterii,gandite cu competenta,dragoste,simt de responsabilitate si cu dorinta si obligatia de a creste copii intr-o lume mai buna"-aceasta este politica firmei CHICCO.
CHICCO este o firma italiana care produce si comercializeaza tot ceea ce are nevoie un copil:de la biberoane,suzette,produse de ingrijire,pana la carucioare si scaune de masina.
Firma are deschise magazine in mai multe tari cum ar fi Argentina,Belgia,Germania,printre care si Romania.
Scaunul de masina pentru copii a devenit in ultimii ani un lucru de nelipsit in familiile cu copii.
O calatorie in masina,oricat de scurta sau lunga ar fi,trebuie sa fie infruntata cu maxima responsabilitate,respectand legile in vigoare. 
Calatoria cu masina trebuie sa asigure micutului comfort si siguranta;in cele din urma venirea pe lume a unui copil cere doar organizare si responsabilitate.
Siguranta si organizarea sunt cele 2 cuvinte magice pentru a infrunta cu seninatate o calatorie impreuna cu copilul in masina.
CAPITOLUL 2
,,De ce sa cumpar de la CHICCO?"
Piata din Romania s-a dezvoltat foarte mult in ultimii ani.In sfarsit putem spune ca avem de unde alege!Insa acest lucru le da batai de cap firmelor care trebuie sa-si fundamenteze intotdeauna deciziile in functie de reactiile oamenilor care formeaza piata tinta.
Pentru majoritatea deciziilor,consumatorii parcurg un proces format din 5 secvente tipice:
1. Constientizarea nevoii se declanseaza la putin timp de la nasterea copilului.Siguranta copilului este cel mai important lucru asa ca parintii realizeaza,sau cel putin ar trebui sa realizeze, faptul ca copilul nu poate fi in siguranta atata timp cat este tinut in brate sau asezat pe bancheta in timpul calatoriei cu masina.Astfel se ajunge la concluzia ca un scaun de masina este lucru de care au nevoie.
2. Cautarea informatiei trebuie sa inceapa Dupa ce a fost constientizata nevoia,consumatorii pornesc in cautarea de informatie asupra modului in care ar putea-o acoperi sau satisface.Aceasta cautare are loc atat in plan interior, cat si exterior.
Daca este primul copil al familiei,cautarea va avea loc in plan extern,asta insemnand ca vor intreba pe la prietenii care au deja copil si experienta in lucruri de acest gen,prin cataloage,mass-media.Daca nu este primul copil,cautare informatie nu mai este necesara pentru ca au facut-o deja pentru primul copil si vor sti exact ce si de unde vor cumpara.


Fisiere in arhiva (1):

  • Comportamentul Consumatorului - Scaun pentru Copii Chicco.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!