Comportamentul Consumatorului de Nivea

Extras din referat Cum descarc?

1.Scurt istoric
Primul produs Nivea a aparut in anul 1911 sub forma cremei Nivea. Pe parcursul anilor firma Beierdorf, inventatorul marcii Nivea, a creat o serie de alte produse Nivea: sapun, sampon, lapte de corp, balsam de buze, produse pentru barbati, urmand ca in anul 1991 Beierdorf sa lanseze prima linie de deodorante Nivea.
Anii '90 au fost plini de succes pentru NIVEA, pentru faptul ca pe langa garantarea in continuare a unei calitati a produselor individuale, NIVEA si-a extins gama de produse in noi domenii cosmetice cum sunt produsele de make-up (machiaj) si styling (coafarea parului) si a facut inovatii considerabile in produsele de ingrijire a pielii: crema de fata anti-rid cu coenzima Q10, spre exemplu. NIVEA si-a extins liniile de productie pentru a oferi o gama de produse cosmetice completa, atat pentru ingrijirea intregii familii cat si pentru cea individuala.
Gama de produse oferita de nivea este diversa si cuprinde produse pentru:
ingrijirea tenului, ingrijirea corpului, ingrijirea parului, ingrijirea mainilor, ingrijirea zonei intime, ingrijire masculina (NIVEA for men), ingrijirea bebelusilor, ingrijirea buzelor, protectie solara, deodorante, produse pentru dus si baie. 
In prezent Nivea comercializeaza produse in peste 150 de tari. Cu toate schimbarile prin care a trecut, un singur lucru a ramas acelasi - Nivea semnifica o piele delicata. Testele dermatologice de la Beiersdorf au demonstrat ca produsele ofera consistenta si o ingrijire de durata. La centrul de cercetare Beiersdorf lucreaza peste 150 de cercetatori, farmacisti si chimisti. Produsele sunt testate incontinuu intr-un proces de inovatie, iar secretele pielii sunt tinute sub observatie de-a lungul anilor. In timp, compania si-a format un fond vast de cunostinte si experienta. 
In Top 100 Global Brands realizat de revista BusinessWeek pe anul 2007, brandul Nivea este pozitionat pe locul 97, in urcare cu trei locuri fata de anul precedent si cu un venit anual de peste 3 milioane de dolari. 
In Romania, compania este condusa de germanul Erik Hageleit, iar Presedintele Consiliului Director si CEO al Beiersdorf este tot un german, Thomas-B Quaas. 
Pe langa brandul Nivea, compania mai comercializeaza gama de produse pentru ingrijirea buzelor Labello, cosmeticele marca La Prairie si Juvena, deodorantele 8x4, dar si dermato-cosmeticele Eucerin si produsele de ingrijire a pielii, Atrix si Florena.
Deodorantele Nivea contin minerale ce regleaza transpiratia si ofera 24 ore de protectie garantata antiperspiranta, lasand totodata pielea uscata,cu un parfum delicat de prospetime. Nu contin alcool, coloranti sau conservanti. Compatibilitatea la nivelul pielii este dovedita dermatologic.
In prezent compania NIVEA este una din principalele firme producatoare de cosmetice din lume, produsele sale fiind distribuite pe toate continentele. 
Momentul perfect de lansare a liniei de deodorante NIVEA a fost in 1991. La acel moment, consumatorii isi doreau mai mult decat un efect puternic si o aroma proaspata. Noua linie de deodorante a incorporat si expertiza de ingrijire a pielii specifica NIVEA. Pentru a demonstra dublul efect - complet nou la momentul respectiv - a celor 2 componente de eficienta si ingrijire, a unui deodorant si pentru a-l face mai atractiv, a fost inventat un simbol: o pana delicata integrata pe tot parcursul comunicarii noului deodorant NIVEA.
2.Piata actuala 
In ceea ce priveste piata actuala, deodorantele Nivea detin o cota de piata de 13,3%, cumulat segmentul pentru femei cu cel pentru barbati, in crestere cu 1,2% fata de 2008. Deodorantele au inregistrat anul trecut un profit de 5 milioane de euro, in crestere cu 14% fata de 2007, cand a raportat un profit de 4,3 milioane de euro. De asemenea, vanzarile au ajuns la 40 de milioane de euro, in crestere cu aproape 30% fata de anul anterior, potrivit raportului financiar al companiei.
Cel mai important factor de crestere a pietei deodorantelor Nivea este dezvoltarea distributiei moderne, in special a hipermarketurilor si supermarketurilor, care contribuie esential la cresterea penetrarii categoriilor de ingrijire personala, inclusiv a deodorantelor.
Cresterea va fi bineinteles sustinuta si de noutatile cu care vine compania in intampinarea consumatorilor. Extensiile de brand lansate incontinuu, produsele noi, sau cele imbunatatite vor contribui la pastrarea trendului ascendent al acestei piete.


Fisiere in arhiva (1):

  • Comportamentul Consumatorului de Nivea.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!