Comportamentul consumatorului - Avon

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 2132
Mărime: 92.18KB (arhivat)
Puncte necesare: 5

Extras din referat

INTRODUCERE

Apa de toaleta ,”Celebre” distribuita de Avon Cosmetics (Romania) SRL, str.

Emil Pangrati, nr. 30, sector 1, Bucuresti.

Iti poti inchipui, cititorule, o lume formata numai din parfumuri, duhori, miresme? Iti poti inchipui un om care nu cunoaste viata decat mirosind-o?

Ti-ai dat seama ca vechiul si noul se pot distinge prin miros, ca orice cuta a trupului tau e un receptacul de miresme si ca totul in lume are o amprenta olfactiva? Stii ca fiecare om este un parfum inconfundabil, ca parfumul tau te poate face anonim sau ireversibil?

A fost odata un barbat care a descoperit in distileria trupului sau un parfum trecator pe care voia sa-l stapaneasca pentru totdeauna: parfumul de tanara femeie.

Parfumul tau de pe masuta ta de toaleta-Celebre.

Te trezesti zambind si imparti optimismul tau cu intreaga lume.

Parfumul tau unic,inspirat de personalitatea ta.

Apa de toaleta cu aroma usoara,din categoria floral.Un parfum cu adevarat feminin.

*pepene

*zmeura

*iasomie

Face parte din categoria aromelor florale:

Familia florala de parfumuri include toate aromele dominate de esentele unei flori sau a unui buchet floral.Sunt cele mai usoare si delicate ,sunt perfecte pentru a fi folosite in timpul zilei.

Un parfum revigorant in care notele de flori albe: lacramioara, iasomie si gardenie sunt imbunatatite cu mosc si note de fructe moi, pulverulente. Un parfum de durata, neconventional .O aroma inovatoare ce confera o tenta de feminitate, discretie si incredere - traieste viatza din plin. Intruchipeaza spiritul juvenil si libertinismul.

Ametitor prin notele distincte, transmite un mesaj ispititor. Un luxos, oriental, parfum floral .

Un parfum comercial,conceput pentru o femeie naturala si spontana, bogat in note orientale florale cu citrice, afine şi note de fructe exotice de top pe o tuberoza calda, iasomie, crin nota de mijloc picant florala cu o esenta lemnoasa tenace, vanilie si mosc ca bază.

• Masura in care il implica pe consumator

Aceasta apa de toaleta face ca femeile sa se implice in totalitate, iar folosirea acesteia insoteste nasterea unei anumite arte de a trai.

Parfumul reuseste sa trezeasca simturi, sa construiasca senzatii olfactive, sa revigoreze amintiri sau asocieri emotionante din trecut. De aceea, tocmai pentru ca parfumul implica atatea aspecte pe care nu avem cum sa le neglijam, trebuie, mai mult decat orice altceva, sa avem grija in primul rand cum il alegem astfel incat sa stim ca acela este intr-adevar mirosul care ne reprezinta intocmai.

● Raportul functional/emotional

Acesta este carecterizat de faptul ca produsul ofera atat o parte functionala, oferind prospetime pentru o perioada indelungata, cat si una emotionala, facandu-le pe posesoare sa se simta superioare in momentul purtarii acestuia.

NEVOI, DORINTE, MOTIVATII, VALORI

● Sesizarea nevoii

Nevoia este o stare de tensiune care pune individul in miscare si care conditioneaza existenta unei persoane.

Sesizarea nevoii se realizeaza odata cu constientizarea faptului ca femeile simt nevoia de a fi mereu proaspete, sau chiar de a atrage atentia cu ajutorul aromei.

● Categorii de nevoi carora produsul li se adreseaza

Produsul se adreseaza nevoii de implinire, situate in varful piramidei lui Maslow,dar acest lucru nu inseamna ca este mai putin important decat celelalte nevoi.Acest tip de nevoie face parte din categoria nevoilor de desavarsire deoarece individul simte o autoimplinire folosind produsul nostru.

Preview document

Comportamentul consumatorului - Avon - Pagina 1
Comportamentul consumatorului - Avon - Pagina 2
Comportamentul consumatorului - Avon - Pagina 3
Comportamentul consumatorului - Avon - Pagina 4
Comportamentul consumatorului - Avon - Pagina 5
Comportamentul consumatorului - Avon - Pagina 6
Comportamentul consumatorului - Avon - Pagina 7
Comportamentul consumatorului - Avon - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Comportamentul Consumatorului - AVON.doc

Te-ar putea interesa și

Studiul Sortimentelor Produselor de Parfumerie

Din cele mai vechi timpuri, folosirea cosmeticelor s-a interferat cu dezvoltarea sociala a omului. Primul utilizator de vopsele pentru fata si corp...

Analiza calității autoturismelor

transport de persoane si marfa se datoreaza vitezei si independentei pe care o permit. Însa aceasta popularitate a adus la supraîncarcarea...

SC Avon Cosmetics România SRL

I.Introducere Am ales firma AVON deoarece este cea mai mare companie din lume de produse cosmetice in sistemul de vanzari directe si opereaza in...

Comunicarea în Marketing

INTRODUCERE Comunicarea în marketing reprezintă un concept relativ nou, apărut în ultimele decenii ale secolului al XX-lea, ca urmare a evoluției...

Elaborarea politicii de marketing a firmei Avon Cosmetics România

CAPITOLUL I STRATEGIA DE PIAȚĂ - COMPONENTĂ ESENȚIALĂ A POLITICII DE MARKETING Conducerea strategică fiind un atribut al întreprinderii moderne,...

Analiza procesului de vânzare Avon

Capitolul I Prezentarea societatii - S.C. AVON COSMETICS (ROMANIA) S.R.L. - 1.1. Pasi in istoria societatii Povestea Avon Cosmetics incepe in...

Studiu de piață pe firma Avon

CAPITOLUL I DESCRIEREA FIRMEI SCURT ISTORIC Avon,compania care a infrumusetat viata a milioane de femei. Cine nu a auzit de Avon?Dar cine ii...

Analiza Costului la SC Avon SRL

Introducere: Contabilitatea a apărut din nevoia de a răspunde pe plan informaţional şi decizional la problema gestiunii valorilor economice. Ea...

Ai nevoie de altceva?