Previzualizare referat:

Extras din referat:

O dantura frumoasa si sanatoasa este visul multora dintre noi. Sigur, mostenirea genetica isi spune cuvantul si in aceasta privinta, dar ceva tot trebuie sa facem si noi pentru ca problemele stomatologice sa ne ocoleasca. Si nu este nevoie de prea mult: doar de un periaj dentar executat corect, cu o pasta de dinti de calitate.

Evolutia consumului de produse pentru igiena orala este influentata de gradul de educatie al populatiei. Pentru anul 2006, se constata un trend ascendent al pietei in comparatie cu anul precedent, mai ales in ceea ce priveste pasta de dinti, in valoare de 120,3 milioane lei, suma cu aproximativ 12% mai mare decat cea inregistrata in 2005.

Top 10 producatori de paste de dinti :

1. Colgate - Palmolive

2. Procte&Gamble

3. GlaxoSmithKline

4. Stof Cosmetics

5. Aroma

6. Henkel

7. Unilever

8. Made in China

9. Rubella

10. Arcam

Din punct de vedere cantitativ, producatorii mentionati detin, cumulat, 98,17% din piata. Cele zece branduri care, la randul lor, ocupa 95,84% din piata de profil sunt: Colgate, Blend-a-med, Super Cristal, Aquafresh, Maxam Soft Cosmetics, Astera, Vademecum, Sensodyne, Maxam Unilever si Parodontax.

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Colgate.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
6/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
3 pagini
Imagini extrase:
3 imagini
Nr cuvinte:
563 cuvinte
Nr caractere:
3 334 caractere
Marime:
56.40KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
pasta de dinti, produse, vanzari
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!