Ciocolata Milka

Previzualizare referat:

Extras din referat:

In 1901 "Legenda Mov" vede lumina zilei, cand numele marcii "Milka" este Inregistrat. Numele ,,Milka" reprezinta, de fapt alaturarea primelor silabe ale cuvintelor lapte (Milch) si cacao (Kakao) in limba germana.

Milka este un brand de prestigiu al Kraft Foods International, situandu-se in segmentul premium al pietei ciocalatei din Romania si reprezentand cel mai vandut produs. Segmentul premium din Romania este impartit de Milka, Poiana Senzatii (Kraft), Heidi (Heidi) si Anidor (Supreme).

Milka, "cea mai fina tentatie din Alpi", este cea mai puternica marca de ciocolata din Europa, usor de recunoscut prin ambalajul mov si simbolul vacutei. Desi este o marca premium, Milka a devenit, dintr-un cadou pentru ocazii speciale, o ciocolata de zi cu zi pentru peste 25% dintre consumatorii de ciocolata romani. Conform studiilor GfK, aproximativ 78% dintre romani cunosc aceasta marca, iar 68% dintre consumatorii de ciocolata considera ca Milka are cea mai buna calitate.

De la lansarea oficiala din 2002, tabletele Milka vandute in Romania ar putea echivala distanta dintre Bucuresti si Zurich, centrul economic al tarii in care s-a nascut ,,legenda mov". In Romania, consumul mediu anual de ciocolata Milka a fost de aproximativ 5 milioane de tablete.

Cu o crestere semnificativa in ultimii ani, piata romaneasca a ciocolatei este impartita intre patru mari jucatori, care domina toate segmentele de pret. In ciuda unor strategii distincte, acestia nu reusesc sa ofere suficienta diversitate unui public nu foarte cunoscator, dar care isi redescopera treptat apetitul. Piata romaneasca de ciocolata a crescut semnificativ din 2003 incoace si are o valoare estimata la 120-150 milioane de euro.

Concurentii directi: Milka concureaza direct cu Poiana Senzatii (Kraft), Heidi sau Anidor (Supreme Chocolat), pe un segment tot mai competitiv datorita importurilor fara taxe din Uniunea Europeana.

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Ciocolata Milka.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
8 pagini
Imagini extrase:
8 imagini
Nr cuvinte:
2 096 cuvinte
Nr caractere:
10 548 caractere
Marime:
121.14KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
ciocolata, milka
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Profesorului:
Cretu Mioara
Sus!