Ciocolata Milka

Extras din referat Cum descarc?

Capitolul 1: Analiza preliminara a produsului/serviciului ales
La trei ani de la momentul lansarii ciocolatei Milka pe piata romaneasca, introducerea acestor sortimente vine sa consolideze imaginea marcii, continuand traditia gustului, ingredientele unice si simbolistica "legendei mov".
Milka, "cea mai fina tentatie din Alpi", este cea mai puternica marca de ciocolata din Europa, usor de recunoscut prin ambalajul mov si simbolul vacutei. Desi este o marca premium, Milka a devenit, dintr-un cadou pentru ocazii speciale, o ciocolata de zi cu zi pentru peste 25% dintre consumatorii de ciocolata. Conform studiilor GfK, aproximativ 78% dintre romani cunosc aceasta marca, iar 68% dintre consumatorii de ciocolata considera ca Milka are cea mai buna calitate. De la lansarea oficiala din 2002, tabletele Milka vandute in Romania ar putea echivala distanta dintre Bucuresti si Zurich, centrul economic al tarii in care s-a nascut ,,legenda mov". In Romania, consumul mediu anual de ciocolata Milka a fost de aproximativ 5 milioane de tablete.
Kraft Foods produce ciocolata Milka din anul 1901, cand compania Suchard, cea care avea sa devina mai tarziu Kraft Foods, a lansat un sortiment de ciocolata produs printr-o noua formula de amestecare a laptelui din Alpi cu boabe de cacao - de unde si numele Milka (milch si kakao)
1. 1. Analiza conjuncturii de macromediu 
Macromediul de marketing este componenta mediului de marketing care influenteaza compania Milka, dar care nu poate fi influentata de aceasta, solutia companiei fiind de a se adapta cat mai bine la acest mediu. Macromediul se divide in urmatoarele medii de influenta:
Politic - Romania este tara membra a Uniunii Europene, ceea ce implica asumarea ca atare a acestui rol si conformarea la normele impuse de acest statut. Romania are insa probleme in ceea ce priveste suveranitatea legii, controlul coruptiei si instabilitatea politica, ceea ce reprezinta o amenintare pentru Milka pe piata romaneasca. Lipsa unei stabilitati si a unei sigurante a mediului politic duce la aparitia unor dezechilibre la intregul macromediu.
Economic - conditioneaza totalul de bani aflat la dispozitia pietei, reprezinta suportul puterii de cumparare al clientilor, fie ei agenti economici sau consumatori individuali. Cele mai importante variabile economice pe care Milka trebuie sa le urmareasca atent pentru a putea lua decizii corecte la timpul potrivit sunt urmatoarele:
- Veniturile si puterea de cumparare;
- Structura bugetului de cheltuieli;
- Recesiunea;
- Taxarea;
- Ratele dobanzilor;
- Inflatia.
Social - nevoile si dorintele oamenilor, pietele si modul de consum sunt expresii ale culturii sociale, organizationale si ale unor grupuri de oameni. Milka trebuie sa manifeste interes pentru identificarea schimbarilor culturale care pot semnala aparitia ocaziilor favorabile, care sa le permita sa influenteze comportamentul consumatorilor. Membrii unei colectivitati impartasesc anumite valori culturale: primare si secundare. Valorile primare sunt relativ stabile si se transmit de la o generatie la alta, in timp ce valorile secundare sunt mai dinamice. Milka urmareste sa anticipeze schimbarile ce pot sa apara la nivelul grupurilor sociale in scopul de a identifica noi oportunitati de piata. 
Tehnologic - este de asemenea deosebit de important deoarece confera firmei canale de comunicatie moderne, necesare mentinerii contactului permanent cu clientii-persoane juridice, mijloacele mass-media, care sunt necesare si foarte importante pentru transmiterea mesajului publicitar si nu in ultimul rand, un mediu nou si promitator pentru afaceri: internetul. 
Internetul poate fi considerat atat un mijloc de comunicare, prin care se poate lua legatura cu clientii potentiali si cei existenti, cat si un mediu publicitar, cu posibilitati de interactiune superioare celorlalte medii de comunicare in masa.
1.2. Analiza conjuncturii de micromediu
Furnizorii companiei Milka sunt organizatiile si indivizii care ofera inputurile (materii si materiale, utilaje, echipament tehnologic, energie, ambalaje, etichete, servicii, forta de munca, resurse financiare, informatii etc.) necesare fabricarii produselor noastre. In relatiile cu furnizorii, Milka trebuie sa aiba in vedere un anumit risc cu fiecare in parte, care poate sa apara daca:
- furnizorul detine patentul asupra produsului care constituie inputul esential pentru firma;
- produsul ce constituie inputul esential nu este substituibil;


Fisiere in arhiva (1):

  • Ciocolata Milka.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!