1. Identificarea problemei decizionale
Noi reprezentam compania "E-universe", si suntem specializati in producerea si comercializarea de tablete. Intrucat dorim sa ne afirmam pe piata, am decis lansarea unei (unor) noi tablete, care sa corespunda cerintelor consumatorilor. Pentru a putea realiza aceasta, am intreprins o cercetare de marketing ce vizeaza rentabilitatea proiectului mai sus mentionat cat si perceptia consumatorilor asupra tabletelor - aceasta reprezentand de fapt problema decizionala ce se urmareste a fi solutionata prin intermediul acestui studiu. In functie de rezultatele finale ce vor fi obtinute, se va hotari daca produsul (produsele) vor fi lansate sau nu.
2. Delimitarea obiectivelor cercetarii
Obiectivele ce se doresc a fi atinse in urma acestei cercetari se refera la perceptia consumatorilor asupra necesitatii sau facilitatilor pe care le poate aduce o tableta; conturarea unei imagini de ansamblu a modului in care consumatorii "vad" o tableta si nu in ultimul rand masura in care acestia ar fi interesati de produs si a factorilor principali care influenteaza consumatorul in procesul de achizitie. Astfel, obiectivele propuse devin urmatoarele :
- determinarea principalelor "clase" de consumatori precum si a ceea ce piata ofera in prezent ;
- stabilirea principalelor caracteristici si / sau avantaje cautate de consumatori la o tableta;
- identificarea principalilor factori care influenteaza consumatorul atunci cand i-a decizia de cumparare;
- stabilirea unei oferte optime pentru piata pe care urmeaza a fi lansat(e) noul/noile produse.
3. Metoda de cercetare
Pornind de la problema decizionala cu care ne confruntam si obiectivele enumerate mai sus, am decis ca realizarea acestei cercetari sa se faca prin intermediul chestionarului - ca instrument de cercetare - respectiv ancheta stradala
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.