Cercetarea de Marketing - Imaginea unei Tablete

Cuprins referat Cum descarc?

1.	Identificarea problemei decizionale

2.	Delimitarea obiectivelor cercetarii

3.	Metoda de cercetare

4.	Operationalizarea / Culegerea datelor

5.	Rezultatele cercetarii

6.	Bugetul

7.	Anexe


Extras din referat Cum descarc?

1. Identificarea problemei decizionale
Noi reprezentam compania "E-universe", si suntem specializati in producerea si comercializarea de tablete. Intrucat dorim sa ne afirmam pe piata, am decis lansarea unei (unor) noi tablete, care sa corespunda cerintelor consumatorilor. Pentru a putea realiza aceasta, am intreprins o cercetare de marketing ce vizeaza rentabilitatea proiectului mai sus mentionat cat si perceptia consumatorilor asupra tabletelor - aceasta reprezentand de fapt problema decizionala ce se urmareste a fi solutionata prin intermediul acestui studiu. In functie de rezultatele finale ce vor fi obtinute,  se va hotari  daca produsul (produsele) vor fi lansate sau nu.
2. Delimitarea obiectivelor cercetarii
Obiectivele ce se doresc a fi atinse in urma acestei cercetari se refera la perceptia consumatorilor asupra necesitatii sau facilitatilor pe care le poate aduce o tableta; conturarea  unei imagini de ansamblu a modului in care consumatorii "vad" o tableta si nu in ultimul rand masura in care acestia ar fi interesati de produs si a factorilor principali care influenteaza consumatorul in procesul de achizitie. Astfel, obiectivele propuse devin urmatoarele :
- determinarea principalelor "clase" de consumatori precum si a ceea ce piata ofera in prezent ;
-  stabilirea principalelor caracteristici si  / sau avantaje cautate de consumatori  la o tableta;
-  identificarea principalilor factori care influenteaza consumatorul atunci cand i-a decizia de cumparare;
-  stabilirea unei oferte optime pentru piata pe care urmeaza a fi lansat(e) noul/noile produse.
3. Metoda de cercetare
Pornind de la problema decizionala cu care ne confruntam si obiectivele enumerate mai sus, am decis ca realizarea acestei cercetari sa se faca prin intermediul chestionarului - ca instrument de cercetare - respectiv ancheta stradala


Fisiere in arhiva (1):

  • Cercetarea de Marketing - Imaginea unei Tablete.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești.
După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare.
Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!