Cercetarea de Marketing - Imaginea unei Tablete

Previzualizare referat:

Cuprins referat:

1. Identificarea problemei decizionale

2. Delimitarea obiectivelor cercetarii

3. Metoda de cercetare

4. Operationalizarea / Culegerea datelor

5. Rezultatele cercetarii

6. Bugetul

7. Anexe

Extras din referat:

1. Identificarea problemei decizionale

Noi reprezentam compania "E-universe", si suntem specializati in producerea si comercializarea de tablete. Intrucat dorim sa ne afirmam pe piata, am decis lansarea unei (unor) noi tablete, care sa corespunda cerintelor consumatorilor. Pentru a putea realiza aceasta, am intreprins o cercetare de marketing ce vizeaza rentabilitatea proiectului mai sus mentionat cat si perceptia consumatorilor asupra tabletelor - aceasta reprezentand de fapt problema decizionala ce se urmareste a fi solutionata prin intermediul acestui studiu. In functie de rezultatele finale ce vor fi obtinute, se va hotari daca produsul (produsele) vor fi lansate sau nu.

2. Delimitarea obiectivelor cercetarii

Obiectivele ce se doresc a fi atinse in urma acestei cercetari se refera la perceptia consumatorilor asupra necesitatii sau facilitatilor pe care le poate aduce o tableta; conturarea unei imagini de ansamblu a modului in care consumatorii "vad" o tableta si nu in ultimul rand masura in care acestia ar fi interesati de produs si a factorilor principali care influenteaza consumatorul in procesul de achizitie. Astfel, obiectivele propuse devin urmatoarele :

- determinarea principalelor "clase" de consumatori precum si a ceea ce piata ofera in prezent ;

- stabilirea principalelor caracteristici si / sau avantaje cautate de consumatori la o tableta;

- identificarea principalilor factori care influenteaza consumatorul atunci cand i-a decizia de cumparare;

- stabilirea unei oferte optime pentru piata pe care urmeaza a fi lansat(e) noul/noile produse.

3. Metoda de cercetare

Pornind de la problema decizionala cu care ne confruntam si obiectivele enumerate mai sus, am decis ca realizarea acestei cercetari sa se faca prin intermediul chestionarului - ca instrument de cercetare - respectiv ancheta stradala

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Cercetarea de Marketing - Imaginea unei Tablete.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
6/10 (4 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
8 pagini
Imagini extrase:
8 imagini
Nr cuvinte:
1 414 cuvinte
Nr caractere:
7 962 caractere
Marime:
17.28KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
tablete, cercetari
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!