Cercetare directă de marketing bazată pe metoda observării în cadrul Târgului Internațional Abitare il Tempo

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 1439
Mărime: 20.10KB (arhivat)
Publicat de: Adrian Ciobanu
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Carmen Balan
CERCETARE DIRECTA DE MARKETING BAZATA PE METODA OBSERVARII IN CADRUL TARGULUI INTERNATIONAL ABITARE IL TEMPO

Cuprins

  1. 1. Prezentarea
  2. 2. Scopul observarii
  3. 3. Obiectivele cercetarii
  4. 4. Ipotezele observarii
  5. 5. Variabilele observarii
  6. 6. Colectivitatea cercetata
  7. 7. Locul de desfasurare al cercetarii
  8. 8. Fisa de observare
  9. 9. Estimarea bugetului cercetarii

Extras din referat

Cercetare de Marketing a Pietelor Internationale

Targul International de Mobila de la Verona (Italia) - ABITARE IL TEMPO, 21-25 septembrie 2006

1.Prezentarea

Este una dintre ultimele expozitii europene, desfasurate catre sfarsitul anului, in materie de design si decoratiuni interioare.

Desi nu se poate compara cu targul de la Milano, Salone Internazzionale di Mobile, ce se desfasoara an de an in aprilie, aceasta expozitie de la Verona intareste an de an ideile si tendintele lansate in capitala modei italiene.

De 20 de ani Abitare il Tempo este targul cel mai exclusivist pentru amenajari interioare, un eveniment ce reuneste toate categoriile merceologice la cel mai inalt nivel lasand sa coexiste perfect traditia,clasicul si contemporanul.

Spatiile targului sunt atent studiate si aranjate in modul de a crea un ambient rafinat si elegant, pe masura omului.

Toate acestea genereaza o atractie pentru publicul de operatori calificati, ce in fiecare an mereu mai numerosi, viziteaza Abitare il Tempo

O selectie rigida a expozantilor caracterizeaza oferta targului international: firme italiene leader pe piata interna alaturi de un calificat grup de expozanti externi cu intentia de a individua si a antrena doar cei mai buni producatori pe orice sector, menite sa reprezinte doar piata de inalta clasa.

16 categorii merceologice, 650 expozanti selectionati din care 130 de pe piata externa, 7 pavilioane comerciale, unde sunt reprezentate toate sectoarele cele mai bune din fiecare: mobila ,tapitarii , bucatarii, bai, corpuri de iluminat, tesuturi, covoare, perdele, obiecte si accesorii pentru casa, tablouri, amenajari pentru copii, pavimente, usi, feronarie, scari, amenajari pentru exterior.

O vitrina cu aspect convingator si rafinat, ce demostreaza o realitate facuta din produse de serie mica pana la unicate dar si modele realizate prin tehnologie ce se integreaza cu stiinta obiectelor realizate manual.

Paleta expozantilor a inclus 552 marci internationale apartenente a 22 categorii de produse de calitate, selectionati riguros, reprezentand 10% din piata efectiva.

Alt aspect la fel de seminificativ al expozitiei se refera la programul de “Monstre”, “Laboratoare si Consfatuiri” care constituie o ocazie de a cerceta progresul si evolutia in stilul de viata, locuinta si achizitii.

Intre expozitiile, ale caror teme se intindeau de la recunoasteri punctuale a design-ului neasteptat si al artizanatului local pana la interpretari de materiale inovatoare , “Sesam Deschide-te” ilustra peliculele tehnice si artistice ale artizanului roman mijlocit de o reflexie de proiectii in jurul temei “manere de usi”. O curioasa expozitie organizata cu ajutorul luminii, culorii si jeturi de aer, unde am avut posibilitatea de a lua contact cu elementele realizate experimental.

In “Ottopertutti” un mare spatiu gazduia intrepretarile de laminat si tesut propuse de 8 arhitecti/designeri cu ajutorul posibilelor functii aplicative a celor doua materiale.

Firme renumite printre care Duravit, Ceramica Flaminia, Alessi, Mastro Raphael, La Signoria di Firenze, Passamaneria Toscana, Bang & Olufsen, Cappellini, Busnelli, Cantori, Ernestomeda, Gaggenau, Scavolini, Minacciolo, Roberto Cavalli Casa, Fabbian, Solzi Luce, Bonaldo, La Fibule, Scrigno, Adrenalina, Led & Co si multe altele, au oferit publicului si profesionistilor de sector motive interesante pentru o confruntare in materie de trend in ceea ce priveste proiectarea, productia si distributia.

Firmele concurente directe al firmei noastre sunt : TISCA ITALIA ( comercializeaza covoare din piele), COREN-Italia ( covoare moderne de lana), WALLFLOR Italia (covoare din lana naturala 100%), PAOLA LENTI –prezenta la expozitie cu un model de covor contemporan de colectie.

2.Identificarea problemei decizionale si scopul cercetarii

- Identificarea problemei decizionale

Firma STILCARPET a luat fiinta in anul 1992, din dorinta de a valorifica potentialul de lana, precum si indelungata traditie in tesut, in general, si in teserea covoarelor, in special, existente in zona Sibiu-Marginimea Sibiului-Cisnadie. In prezent mai mult de 80% din covoarele produse sunt destinate exportului in special pe piata europena.Datorita procentului semnificativ din vânzarile fabricii detinut de piata europeana, Stilcarpet poate opta pentru deschiderea unui magazin propriu sau chiar a unei mici retele de puncte de desfacere pe aceasta piata. Se creeaza astfel, în timp, premisele aplicarii unei strategii de reducere a preturilor produselor ca urmare a scurtarii canalelor de distributie

Preview document

Cercetare directă de marketing bazată pe metoda observării în cadrul Târgului Internațional Abitare il Tempo - Pagina 1
Cercetare directă de marketing bazată pe metoda observării în cadrul Târgului Internațional Abitare il Tempo - Pagina 2
Cercetare directă de marketing bazată pe metoda observării în cadrul Târgului Internațional Abitare il Tempo - Pagina 3
Cercetare directă de marketing bazată pe metoda observării în cadrul Târgului Internațional Abitare il Tempo - Pagina 4
Cercetare directă de marketing bazată pe metoda observării în cadrul Târgului Internațional Abitare il Tempo - Pagina 5
Cercetare directă de marketing bazată pe metoda observării în cadrul Târgului Internațional Abitare il Tempo - Pagina 6
Cercetare directă de marketing bazată pe metoda observării în cadrul Târgului Internațional Abitare il Tempo - Pagina 7
Cercetare directă de marketing bazată pe metoda observării în cadrul Târgului Internațional Abitare il Tempo - Pagina 8
Cercetare directă de marketing bazată pe metoda observării în cadrul Târgului Internațional Abitare il Tempo - Pagina 9
Cercetare directă de marketing bazată pe metoda observării în cadrul Târgului Internațional Abitare il Tempo - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • Cercetare Directa de Marketing Bazata pe Metoda Observarii in Cadrul Targului International Abitare Il Tempo.doc

Alții au mai descărcat și

Cercetare prin Observare

CERCETARE PRIN OBSERVARE 1) Scopul cercetarii: Scopul cercetarii il reprezinta studiul comportamentului de cumparare pentru iaurt in randul...

Cercetare de piață magazin online

S.C. Aralis Consulting SRL, este o societate româneasca cu capital privat, având ca obiect principal de activitate comercializarea echipamentelor...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?