1. Problema decizionala Scopul acestei cercetari de piata este de a identifica si observa masura in care persoanele apeleaza la serviciile de tuning auto, pentru a schimba strategia actuala de comunicare a brandului. In urma acestei cercetari vom hotari daca o conexiune la internet si supravegherea aparaturii electronice si electrocasnice de acasa, din interiorul masinii, fiind noua inovatie a firmei S.C. Tuning4all ar fi binevenita pe piata. 2. Obiectivele cercetarii - Identificarea surselor din care se informeaza persoanele intervievate. - Determinarea opiniei persoanelor intervievate despre diversele servicii ale tunarii de masini. - Determinarea imaginii de ansamblu a tuning-ului auto. - Determinarea modului in care este perceput acesta. - Frecventa de utilizare a serviciului nostru. 3. Metoda cercetarii Ancheta a fost realizata stradal, la un esantion de 30 de persoane, alese aleator, din localitatea Iasi. Am optat pentru ancheta stradala, pentru a economisi resursele financiare, dar si pentru a observa de aproape reactiile fiecarui intervievat. Chestionarul este cel mai important si mai frecvent utilizat instrument pentru culegerea informatiilor necesare in prospectarea pietei. Reprezinta un instrument de cercetare flexibil, care permite culegerea datelor primare prin intermediul unor intrebari, structurate dupa principii bine definite, astfel incat sa trezeasca interesul si sa antreneze subiectii investitii pentru a raspunde cat mai sincer si cat mai clar la intrebarile care le sunt adresate prin intermediul lui. Printre avantajele utilizarii sale in cercetarea pietei se pot enumera: bogatia tematica a datelor ce pot fi recoltate cu ajutorul lui, manevrare si prelucrare accesibila, posibilitatea administrarii lui in mod repetat la aceiasi subiecti sau la subiecti diferiti. CHESTIONAR nr Buna ziua, ma numesc sunt de la Departamentul de Marketing al firmei S.C. Tuning4All S.R.L. si realizez o cercetare de marketing pentru ne imbunatati serviciile. Sunteti amabil/a sa ne raspundeti la cateva intrebari- 1. Aveti masina? a) [ ] Da b) [ ] Nu Daca se alege varianta a) se trece la intrebarea nr. 2, in caz contrar se incheie chestionarul. 2. Ati auzit de serviciul de tunare masini (tuning-ul auto)? a) [ ] Da b) [ ] Nu 3. Ce intelegeti prin tuning-ul auto? 4. V-ati tunat vreodata masina? a) [ ] Da b) [ ] Nu 5. Ce parere aveti despre acest serviciu? a) [ ] Foarte buna b) [ ] Buna c) [ ] Satisfacatoare d) [ ] Niciuna 6. Ati fi dispus/a sa investiti in imaginea propriei masini? a) [ ] Sigur nu b) [ ] Probabil nu c) [ ] Nu stiu d) [ ] Probabil da e) [ ] Sigur da 7. Credeti ca o masina tunata schimba imaginea unei persoane? a) [ ] Nu b) [ ] Poate c) [ ] Da
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.