Cercetare de Marketing SC Valvizor SRL

Extras din referat Cum descarc?

Problema decizionala
Compania S.C. ValVizor S.R.L. lanseaza pe piata vizorului o inovatie si anume "Vizorului Piticului". Acesta se adreseaza in mod special copiilor si persoanelor mici de statura. Dupa parerea noastra produsul va avea succes deoarece ofera o nota de siguranta in plus. Scopul cercetarii este de a afla preferintele consumatorilor in materie de calitate si claritate.
Obiectivele cercetarii
- Primul obiectiv al cercetarii este definirea materialului din care va fi confectionat produsul nostru. Astfel prin chestionar vom afla preferintele diferitor persoane in ceea ce priveste calitatea noului produs.
- Un alt obiectiv important il reprezinta claritatea. Prin cercetarea pe care o vom realiza dorim sa aflam daca pentru potentialii consumatori claritatea este importanta si in ce masura.
- Un obiectiv la fel de important este pretul. Tot prin cercetare vom stabili care este pretul pe care il vor oferi consumatorii pentru produsul nostru.
Metoda cercetarii
- Tipul anchetei
Tipul anchetei pe care l-am ales: ancheta pe teren. Am ales acest tip de ancheta, deoarece in acest mod putem interactiona cu oamenii, afland viziunile sau preferintele lor in materie de anumite caracteristici ale produsului. Astfel, putem observa expresia fetei sau starea de spirit a persoanelor interogate si ne putem da seama daca sunt sinceri in ceea de priveste raspunsurile date, interesati sau nu de intrebarile pe care le adresam.
- Instrumentul cercetarii - chestionarul
Instrumentul cercetarii este chestionarul. Am realizat un chestionar simplu, alcatuit din 12 intrebari, structurat dupa obiectivele pe care le-am ales.
Chestionar
Nr. Id. Op.
Buna ziua. Suntem firma S.C. ValVizor S.R.L. si facem o cercetare de piata pentru produsul " vizorul piticului ". Am dori sa ne acordati cateva minute pentru a raspunde la intrebarile de mai jos.
1. Locuiti intr-un apartament?
[ ] Da
[ ] Nu
Nota: Daca raspunsul este Nu se trece la intrebarea nr. 7.
2. Sunteti o persoana care va adaptati usor unei inovatii?
[ ] Da
[ ] Nu
3. Cat de des folositi vizorul?
[ ] De mai multe ori pe zi
[ ] O data pe zi
[ ] O data la cateva zile
[ ] Niciodata
4. Din ce material preferati sa fie vizorul?(ex: alama, inox, aluminiu, bronz etc.)
5. Credeti ca claritatea este importanta? ( 1- cel mai putin important; 5- foarte important)
[ ] 1 [ ] 2 [ ] 3 [ ] 4 [ ] 5 
6. Cat sunteti dispus sa cheltuiti pentru achizitionarea acestui produs?
[ ] < 20 RON
[ ] 21 - 50 RON
[ ] 51 - 100 RON
[ ] > 101 RON
7. Sursa principala de informare este: ( asezati intr-o ordine a preferintelor de la 1 la 5)
[ ] radio [ ] TV [ ] ziar/revista [ ] internet [ ] panouri publicitare
8. Care este postul de radio preferat?
9. Care este postul de televiziune preferat?
10. Care este ziarul/revista preferat(a)?
[ ] Ziarul de Iasi
[ ] Evenimentul
[ ] Altex
[ ] Metro
[ ] Mr. Bricolage


Fisiere in arhiva (1):

  • Cercetare de Marketing SC Valvizor SRL.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!