Cercetare de Marketing privind Mobilierul Staer

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 1960
Mărime: 18.08KB (arhivat)
Publicat de: Petru Suciu
Puncte necesare: 7
UNIVERSITATEA “VASILE ALECSANDRI” DIN BACAU FACULTATEA DE STIINTE ECONOMICE SPECIALIZAREA MARKETING

Extras din referat

Companie cu capital integral romanesc, Staer a fost infiintata in anul 1992. Incepand activitatea ca un SRL, avand 10 angajati, Staer devine in timp Societate pe Actiuni, avand in prezent o unitate proprie de productie a mobilierului in Galati, o retea de 24 de magazine de mobilier proprii deschise in toata tara, un parc auto de 106 camioane si peste 400 de angajati.

Staer are capacitati proprii de productie a mobilierului dotate cu linii tehnologice performante, ce permit un standard de calitate si performanta la nivelul exigentelor clientilor.

De-a lungul timpului am invatat sa adaptam produsele de mobilier la cerintele pietei actuale, am initiat si promovat programe si produse de mobilier, precum si servicii care, ulterior, au fost reproduse de nenumarati competitori din piata locala, ca o dovada a fiabilitatii si a unui raport sanatos calitate/pret.

Experienta, traditia si tendintele in domeniul mobilierului modern, inspirati si din dorintele si cerintele clientilor nostri, din nevoia fiecaruia de a optimiza eficient si functional spatiul de locuit, au adus in familia de produse Staer noi repere.

Incepand din 2008 am extins gama de produse Staer la solutii practice complete de amenajare si mobilare a locuintei. In afara de mobilier am adaugat decoratiuni, finisaje, aparatura electrocasnica destinata bucatariilor si programe de mobilier care permit personalizarea tipurilor de produse.

In afara de mobilierul de serie Staer ofera mobila la comanda la pret de serie.

Am dezvoltat game de mobilier modular destinate livingurilor, dormitoarelor, bucatariilor astfel incat orice spatiu poate fi amenajat optim. Dimensiuni variate, gama extinsa de culori si nu in ultimul rand, preturile adaptate configuratiilor de mobilier, ne recomanda a fi partenerul ideal in amenajarea oricarei locuinte.

1. Identificarea problemei decizionale

S.C. Staer S.A. este o fabrică românească de mobilă cu tradiţie pe piaţa naţională şi cunoscută si pe piaţa externă. Datorită procentului semnificativ din vânzările fabricii deţinut de piaţa romaneasca, Staer poate opta pentru deschiderea unui magazin propriu sau chiar a unei mici reţele de puncte de desfacere pe piata bacauana. Se creează astfel, în timp, premisele aplicării unei strategii de reducere a preţurilor mobilierului, ca urmare a scurtării canalelor de distribuţie.

2. Definirea scopului, obiectivelor si ipotezelor cercetarii

Conform situaţiei prezentate, scopul efectuării acestei cercetări selective este stabilirea oportunităţii extinderii distribuţiei prin deschiderea unei filiale pe piaţa bacauana. În prealabil se va proceda la cunoaşterea imaginii mobilierului Staer în ochii consumatorului bacauan. Considerându-se că toate firmele româneşti ce comercializeaza mobilier pe piaţa bacauana nu oferă aceleaşi tipuri de mobilier, si nu răspund unor standarde identice, cercetarea mizeaza aceasta marca, încercându-se conturarea unei mărci naţionale de mobilier, aşa cum sunt si alte firme din Europa, mai ales ca aceasta include mult mai multe categorii de produse şi se adresează si pieţei externe.

3. Stabilirea obiectivelor, ipotezelor şi variabilelor cercetării

- Obiectiv: Determinarea gradului de cunoaştere a mobilierului Staer pe piaţa mobilei bacauane.

Ipoteză: Mobilierul Staer este puţin cunoscut pe piaţa din Bacau datorită esentei tari a lemnului şi mai mult prin intermediul caracteristicilor sale.

Variabilă conceptuală: Gradul de cunoaştere reprezintă măsura în care un individ cunoaşte produsul – după ţara de provenienţă sau după caracteristicile acestuia.

Variabile operaţionale: Gradul de cunoaştere a mobilierului Staer de către cumpărătorii bacauani variază de la necunoaştere totală la o foarte bună cunoaştere, existând şi posibilităţile intermediare ale unei cunoaşteri slabe sau a uneia bune.

- Obiectiv: Determinarea gradului în care gospodăriile bacauane sunt dotate cu mobilier de la Staer.

Ipoteză: Doar 5% dintre gospodăriile bacauane deţin una sau mai multe piese de mobilier Staer.

Variabilă conceptuală: Gradul de dotare reprezintă procentul gospodăriilor bacauane ce deţin una sau mai multe piese de mobilier Staer din totalul gospodăriilor bacauane.

Variabile operaţionale: Gospodăriile bacauane pot fi sau nu dotate cu mobilier Staer.

Preview document

Cercetare de Marketing privind Mobilierul Staer - Pagina 1
Cercetare de Marketing privind Mobilierul Staer - Pagina 2
Cercetare de Marketing privind Mobilierul Staer - Pagina 3
Cercetare de Marketing privind Mobilierul Staer - Pagina 4
Cercetare de Marketing privind Mobilierul Staer - Pagina 5
Cercetare de Marketing privind Mobilierul Staer - Pagina 6
Cercetare de Marketing privind Mobilierul Staer - Pagina 7
Cercetare de Marketing privind Mobilierul Staer - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Cercetare de Marketing privind Mobilierul Staer.doc

Ai nevoie de altceva?