Cercetare de Marketing Privind Imaginea Rimelului L'Oreal in Randul Bucurestenilor

Extras din referat Cum descarc?

Scopul cercetarii:
Determinarea notorietatii brandului L'Oreal in randul consumatorelor, cat si a freventei de consum pe segmentul machiaj, exemplificat prin rimel. Cercetarea are rolul de evidentia atitudinea clientelor cu privire la rimelul L'Oreal si modul in care acesta este privit de catre cliente in comparatie cu celelalte alternative existente pe piata. In scopul fidelizarii consumatoarelor si a cuceririi de noi cliente pe piata , compania opteaza pentru o campanie de promovare in fiecare super-market din capitala. Campania promotionala consta in oferirea prin tragere la sorti a unei sedinte de make-up gratuita.
Obiectivele cercetarii:
Se va urmari:
1. Daca s-a format sau nu imaginea rimelului si daca imaginea formata este favorabila sau nu.
2. Studierea atitudinii consumatoarelor referitor la raportul calitate - pret.
3. In ce masura formarea imaginii a fost influentata de anumite caracteristici ale rimelului cum ar fi: periuta aplicatoare, rezistenta la apa, gama de culori, textura, ambalajul, pretul.
4. Studierea frecventei de consum
5. Determinarea influentei venitului asupra comportamentului de consum
6. Gasirea celor mai indicate metode de promovare a produsului
7. Determinarea influentei categoriei socio-profesionale asupra conportamentului de consum.
8. Stabilirea intentiilor de cumparare in viitor - aprecierea dimensiunilor pietei potentiale.
Formularea ipotezelor: 
1. Imaginea rimelului este formata si este favorabila datorita notorietatii bradului si calitatii tuturor produselor oferite.
2. La formarea imaginii au contribuit:
o Pretul in proportie de 40%
o Publicitatea si concursurile promotionale 25%
o Caracteristicile intrinseci si calitatea rimelului 20%
o Ambalajul practic 15%
3. Produsul are intaietate in fata produselor concurentei.
4. Produsul este consumat in mod frecvent.
5. Campaniile promotionale influenteaza pozitiv comportamentul decizional de cumparare si stimuleaza consumul.
6. Se apreciaza ca datorita noii campanii promotionale, in viitor cota sa de piata sa creasca cu aproximativ 15%.
Definirea colectivitatii cercetate si a unitatii de sondaj
Colectivitatea cercetata este reprezentata de populatia municipiului Bucuresti in perioada 16/05/2011- 24/04/2011. Colectivitatea cercetata va fi alcatuita din persoane de sex feminin, ele fiind categoria de consumatori carora se adreseaza acest tip de produs.
Sunt vizate atat femeile singure, necasatorite, cat si cele casatorite sau chiar mamele.
Asadar, se cauta femei sofisticate, intens preocupate de aspectul lor fizic, cu venituri medii spre mari, care pun mare pret pe calitate.
Stabilirea coordonatelor spatiale, temporale si modale ale cercetarii
Administrarea chestionarelor se face in zona orasului Bucuresti.
Operatorii in numar de 3 vor avea in fieacare zi cate o alta locatie pentru desfasurarea sondajului de opinie. Locatia va fi reprezentata de unul dintre marile super-marketuri din capitala iar schimarea zilnica a locatiei are ca scop acoperirea unei palete cat mai largi de locatii. Vor fi chestionate structuri diferite de populatie.
Stabilirea marimii esantionului si a metodei de esantionare
Pentru determinarea marimii esantionului se va tine cont de urmatoarele restrictii de ordin statistic:
o probabilitatea cu care se garanteaza rezultatele cercetarii sa fie de 97%
o eroarea de sondaj admisibila sa nu fie mai mare de 3%
o proportia componentelor din esantion care poseda caracteristica cercetata se considera egala cu 0,5 pentru a face ca dispersia sa aiba valoarea maxima posibila.


Fisiere in arhiva (1):

  • Cercetare de Marketing Privind Imaginea Rimelului L'Oreal in Randul Bucurestenilor.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!