Extras din referat
Evantaie decorative parfumate
PROBLEMĂ DECIZIONALA
Firmă SC.Accesorii.SRL își propune să lanseze pe piața Iașului un nou tip de evantaie și anume evantaie decorative parfumate.Ne propunem să identificăm ce îmbunătățiri pot fi aduse acestui nou produs pentru a putea răspunde cerințelor cliențiilor la un nivel cât mai ridicat.
OBIECTIVELE CERCETĂRII
În urma cercetării se urmărește atingerea următoarelor obiective:
• Stabilirea unui preț pe care posibilii cumpărători sunt dispuși să îl ofere
• Stabilirea celor mai importante atribute ale unui evantai din punct de vedere al consumatorilor
• Identificarea locurilor in care oferim noul produs
• Aflarea intervalului de varsta ai potentialilor cumparatori
METODA CERCETARII
Ca metodă de cercetare am folosit ancheta stradala.Aceasta se va desfășura în diferite zone din Iași iar operatorii participanți sunt: Chirioiu Daniel,Leonte Alexandra și Munteanu Adina.
Că și instrument de cercetare am folosit chestionarul acesta fiind cel mai eficient instrument de investigare. Constituirea unui chestionar este un lucru important deoarece un funcție de calitatea acestuia,el ne da rezultatele cercetării. Cercetarea a fost făcută prin intermediul a 30 de chestionare,care au fost împărțite câte 10 de fiecare persoană și a fost realizat doar pentru locuitorii orașului Iasi.
Chestionarul are o parte introductivă care informează respondentul despre scopul anchetei şi numele operatorului.Continutul acestuia este format din 12 intrebari(filtru,deschise,inchise)
CHESTIONAR
Nr
Data:… Localitatea: Iaşi
Bună ziua! Mă numesc …şi realizez un studiu de piaţă despre evantaie decorative parfumate.Vă rugăm să ne ajutaţi cu răspunsuri la câteva întrebări. Vă asigurăm că răspunsurile primite vor fi strict confidenţiale şi vor fi utilizate doar pentru prelucrări statistice,deasemenea doresc sa mentionez că răspunsurile dumneavoastră sunt foarte importante pentru viitorul organizaţiei noastre şi pentru modul în care vom dezvolta această industrie.
1.Sunteţi locuitor al oraşului Iaşi? (în cazul în care răspunsul este NU chestionarul ia sfârşit)
- Da
- Nu
2.Considerați necesară achizitonarea unui evantai?(daca răspunsul este DA treceți la întrebarea nr.4, daca raspunsul este NU chestionarul ia sfarsit la intrebarea nr.3)
- Da
- Nu
3.Care sunt motivele pentru care nu ați achiziționa un evantai?(se accepta raspuns multiplu)
- Prețul ridicat
- Il consider un accesoriu demodat
- Il gasesc inuti
4.Pentru ce fel de evantai ați opta?
- Un evantai clasic
- Un evantai pentru ocazii speciale
- Un evantai decorativ
- Alt tip de evantai
5.Firmă noastră dorește să lanseze pe piață un nou produs,este vorba despre evantai decorativ parfumat.Cum apreciați această idee?
- Excelentă
- Bună
- Proastă
- Foarte proastă
6.Cat ați fi dispus să cheltuiți pentru un astfel de evantai?
- < 40 RON
- 40-80 RON
- 80-120 RON
- >120 RON
7. Care sunt caracteristicile care va interesează la un evantai decorativ parfumat?Precizați pe o scală de la 1(foarte important) la 5(neimportant) importatnta următoarelor atribute:
Caracteristici 1 2 3 4 5
Design
Culoare
Miros
Calitate
Detalii grafice
Pret.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Cercetare de Marketing - Evantaie Decorative Parfumate.docx