Cercetare de Marketing Cappy

Referat
9/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 1335
Mărime: 21.84KB (arhivat)
Publicat de: Mircea Olteanu
Puncte necesare: 7

Cuprins

  1. 1. Obiectivele cercetarii
  2. 2. Metode si tehnici de cercetare
  3. 3. Unitatea de observare si sondaj
  4. 4. Volumul esantionului
  5. 5. Chestionar
  6. 6. Tabel centralizator
  7. 7. Analiza si interpretarea rezultatelor

Extras din referat

Cercetare de marketing

Obiectivele cercetarii :

- obiectiv principal -cunoasterea atitudinii clientelei fata de sucul natural Cappy.

- obiective secundare - ne propunem :

- sa aflam motivele care i-au nemultumit pe oameni determinandu-i sa

aleaga alta marca de produse si nu marca Cappy

- sa descoperim punctele forte si punctele slabe ale produsului

- sa imbunatatim punctele slabe pentru a multumi cat mai multe tipuri de

consumatori

- sa descoperim care este cel mai bun mijloc de promovare a produsului

si le imbunatatim pe cele care nu au dat rezultate, pentru ca in viitor

produsul nostru sa fie cunoscut de cat mai multe persoane

- sa aflam care sunt produsele cel mai des folosite de consumatorii din

sfera noastra de productie.

- sa aflam daca consumatorii sunt multumiti de reportul calitate-pret al

produselor Cappy, de diversitatea sortimentala dar si de gust.

- sa descoperim care marca de sucuri reprezinta principala noastra

concurenta

- sa descoperim ce tipuri de persoane consuma Cappy.

Metode si tehnici de cercetare:

- scalarea aprecierilor consumatorilor (diferentiala semantica)

- metoda ordonarii rangurilor

- scala lui Likert

Volumul esantionului :

n = 29 persoane

Buna ziua! Facem un sondaj despre sucul natural si am dori sa

avem si parerea dumneavoastra, care ne este extrem de necesara.

Chestionarul dureaza doar cateva minute. Sunteti dispus sa ne

raspundeti la intrebari?

1. Consumati/ati consumat sucul natural de la Cappy?

a) Da (continuati chestionarul incepand cu intrebarea 2)

b) Nu ( raspundeti la intrebarea 1*)

1* Ce v-a determinat sa alegeti alta marca de produse si nu marca Cappy ?

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

2. Cum ati aflat de acest produs ?

a) din fluturasi promotionali

b) din reclama de la televizior sau radio

c) din ziar

d) de la vanzatorul din magazin

e) de la un prieten

3. Ce v-a determinat sa cumparati acest produs ?

a) pretul

b) gustul

c) reclama

d) diversitatea sortimentala

4. Ce sortiment de suc Cappy preferati ?

a) De portocale

b) De pere

c) De rodie

d) De kiwi

e) De capsuni

5. Asezati in ordinea preferintelor dumneavoastra urmatoarele marci de produse.

- Fanta

- Cappy

- Mirinda

- Frutti fresh

6. Cum apreciati raportul calitate - pret al produsele Cappy ?

a) Foarte favorabil

b) Favorabil

c) Indiferent

d) Nefavorabil

e) Foarte nefavorabil

7. Dar al produsele Fanta ?

a) Foarte favorabil

b) Favorabil

c) Indiferent

d) Nefavorabil

e) Foarte nefavorabil.

Preview document

Cercetare de Marketing Cappy - Pagina 1
Cercetare de Marketing Cappy - Pagina 2
Cercetare de Marketing Cappy - Pagina 3
Cercetare de Marketing Cappy - Pagina 4
Cercetare de Marketing Cappy - Pagina 5
Cercetare de Marketing Cappy - Pagina 6
Cercetare de Marketing Cappy - Pagina 7
Cercetare de Marketing Cappy - Pagina 8
Cercetare de Marketing Cappy - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Cercetare de Marketing Cappy.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza și previziunea turismului între anii 1990-2016

Diferenţe culturale; analiza comparativă a comportamentelor Tipuri de contexte comunicaţionale: 1. Din perspectiva limbajului, contextul...

Impactul mediului de marketing asupra organizației - studiu de caz Coca Cola

I. Prezentarea generală 1.1 Scurt istoric The Coca-Cola Company este cea mai mare companie producătoare de băuturi răcoritoare din lume, cel mai...

Opinii, atitudini și comportamente ale brașovenilor privind protecția animalelor

Opinii, atitudini si comportamente ale brasovenilor privind protectia animalelor Capitolul 1. Definirea obiectivelor si ipotezelor cercetării...

Planul strategic de marketing al societății Woodball

1. Planul strategic al firmei - Expunere introductivă S.C. WOODBALL S.R.L. este o firmă cu capital integral privat, membră a Asociației...

Marketing online - brief de creație website

BRIEF DE CREAȚIE WEBSITE 1. Despre organizaţie “Beauty” este un salon de înfrumuseţare ce a apărut pe piaţa din România în februarie 2012, făcând...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Strategie de lansare pe piață - Cappy pepene galben

Introducere Piaţa băuturilor răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase a cunoscut o dezvoltare majoră în ultimii ani, în special după anul 1990...

Research Proposal Coca-Cola

Capitolul 1 Descrierea contextului decizional Coca Cola este o băutură răcoritoare apărută în anul 1885 şi vândută în prezent în peste 200 de ţări...

Proiect marketing sucul natural Dots Fresh

Ştiaţi că ? • Exista in lume organizatii non profit care trateaza cancerul si multe alte boli ca lupus, diabet, etc. cu ajutorul sucurilor...

Studiu de marketing - Suc

Partea I. PIAȚA În cadrul acestei părți vom evidenția caracteristicile pieței țintă și vom prezenta avantajele cautate de către consumatori....

Ai nevoie de altceva?