Cercetare de marketing - atitudini, opinii si comportamente ale cetatenilor romani cu privire la litoralul romanesc

Extras din referat Cum descarc?

1.Indentificarea problemei decizionale 
Am indentificat faptul ca pe litoralul romanesc, in sezonul estival, se regasesc un numar ridicat de turisti care nu sunt satisfacutii de serviciile oferite in cadrul destinatiei. Serviciile la care am indentificat o nevoie de dezvoltare potrivit parerilor turistilor romani sunt: servicii de cazare, servicii de alimentatie si servicii de agrement. De asemenea am observat potentialul de care litoralul romanesc dispune dar in ciuda acestui fapt gradul de satisfactie resimtit de turistii romani la finalul sejurului nu este intodeauna la nivelul asteptarilor lor. 
2.Scopul cercetarii 
Scopul acestei cercetari este de a evidentia probleme cu care se confrunta turistul roman cand alege sa-si petreaca timpul liber pe litoralul romanesc pentru a ajuta la rezolvarea problemelor si dezvoltarea punctelor forte intalnite in destinatia aleasa. Se urmareste in principal modalitatea ca litoralul romanesc sa fie o destinatie preferata de turistii romani si mai ales care sunt opiniile turistilor cu privire la serviciile oferite de litoralul romanesc. 
Pentru realizarea studiului am folosit metoda anchetei prin sondaj pe un esantion de persoane de cetatenie romana care au varsta de peste 18 ani. Studiul realizat poate fi folosit de catre Ministerul Turismului si dezvoltatorii din industria turismului in vederea dezvoltarii si imbunatatirii serviciilor oferite de litoralul romanesc. Poate fi folosit si de companiile cu activitate de turism care pot identifica unde este problema in momentul prestarii unor servicii si rezolvarea acestora, astfel acestia isi pot atrage mai usor turisti. 
3.Stabilrea obiectivelor, ipotezelor si variabilelor cercetarii
Aspecte de bazaIntrebarile cercetatoruluiObiectivele cercetarii
1.Indentificare principalelor comportamente ale turistilor de pe litoralul romanesc cu privire la modul in care acestia aleg si se informeaza cu privire la serviciile de pe litoralul romanesc. 1.Care sunt sursele de informare ale turistilor cu privire la oferte turistice de pe litoralul romanesc?
2.Cati turisti aleg sa utilizeze oferte turistice de pe litoral?
3.Cati turisti aleg alta sursa de informare? Care este aceasta? Si de ce?
4.Care sunt serviciile utilizate de turisti pe litoralul romanesc?
1.Identificarea principalelor surse de informare ale turistilor.
2.Stabilirea motivelor alegerii anumitor surse de informare.
3.Identificarea frecventei utilizarii anumitor surse de informare.
4.Stabilirea masurii in care turistii aleg anumire surse de informare.
5.Identificarea serviciilor alese de turisti.
6.Identificarea masurii in care turistii aleg un anumit tip de serviciu turistic. 
7.Identificarea comportamentului turistilor cu privire la alegerea unui tip de serviciu.
2.Aspecte referitoare la categoriile de venit si varsta ale turistilor care aleg sa utilizeze servicii turistice de pe litoralul romanesc.1.Care sunt categoriile de varsta care aleg sa utilizeze servciile turistice de pe litoralul romanesc?(ultimul aspect de baza
2.Care sunt categoriile de venit ale turistilor care aleg sa utilizeze serviciile turistice?
3.In ce masura alege fiecare categorie de varsta serviciile turistice de pe litoralul romanesc?
4.In ce masura alegerea serviciilor de pe litoralul romanesc este determinata de venitul turistilor?1.Identificarea categoriilor de varsta ale turistilor care aleg sa utilizeze servicii turistice.
2.Identificarea categoriilor de venit ale turistilor
3.Influenta varstei asupra masurii in care turisti achizitioneaza servicii turistice. 
4.Influenta veniturilor turistilor aspura achizitionarii unor servicii turistice.


Fisiere in arhiva (1):

  • Cercetare de marketing - atitudini, opinii si comportamente ale cetatenilor romani cu privire la litoralul romanesc.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!