Cercetare de Marketing

Extras din referat Cum descarc?

Subiectul proiectului:
Firma TOFAN GRUP S.A. efectueaza un sondaj de opinie in randul cumparatorilor de anvelope pentru a determina imaginea noului sau produs - anvelopa Montana, lansata la Salonul Auto Bucuresti editia 1999.
Localizare temporala a sondajului: 11-14 Aprilie 2000
Localizare spatiala a sondajului: 5 centre de distributie AutoMaxima si 5 distribuitori independenti de anvelope.
Etapele parcurse:
1. Stabilirea scopului : determinarea imaginii anvelopei Montana si aprecierea dimensiunilor pietei efective si potentiale pentru acest produs.
2. Subiectul proiectului:
- Daca imaginea este formata sau nu; daca este formata, trebuie cercetat daca este: favorabila, nefavorabila, neutra sau insuficient de clara.
- Aprecierea gradului de patrundere in consum al produsului si a intentiilor de cumparare in viitor. 
- Obiectivul central :
Calitatea imaginii produsului in randul consumatorilor
o Favorabila
o Neutra
o Nefavorabila
- Obiective secundare :
I. Determinarea fazei de evolutie in care se afla piata produsului
II. Stabilirea factorilor care influenteaza decizia de cumparare:
o Caracteristicile functionale ale produsului
o Caracteristicile comerciale ale produsului
o Activitatea de promovare/publicitate a produsului
III. Stabilirea modului de formare a imaginii produsului in functie de caracteristicile consumatorului:
o Nivelul venitului;
o Varsta;
o Pregatirea profesionala;
o Tipul autoturismului condus.
IV. Stabilirea frecventei de cumparare in functie de caracteristicile autoturismului:
o Vechime;
o Intensitatea utilizarii;
o Tipul autoturismului.
V. Stabilirea modului de luare a deciziei de cumparare in functie de insusirile specifice (calitative si comerciale) ale produsului :
o Fiabilitate;
o Durabilitate;
o Design;
o Pret;
o gama sortimentala;
o actiuni promotionale.
3. Definirea ipotezelor cercetarii :
I. La o jumatate de an de la lansare, produsul a depasit faza de lansare si se afla in faza de crestere, bucurandu-se de o imagine favorabila in randul utilizatorilor;


Fisiere in arhiva (1):

  • Cercetare de Marketing.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!