Cercetare de Marketing

Extras din referat Cum descarc?

1. Stabilirea scopului cercetarii
Scopul cercetarii directe selective efectuate il reprezinta:
-studierea intentiilor de cumparare pentru masini de spalat de pe piata orasului Bucuresti
2. Stabilirea obiectivelor cercetarii
1. Gradul de acoperire a intentiilor de cumparare pentru masini de spalat 
( materializarea lor in cumparari efective). 
2. Repartitia intentiilor de cumparare pentru masini de spalat in functie de venituri.
3. Repartitia intentiilor de cumparare in functie de marcile de masini de spalat existente pe piata bucuresteana, pe un interval de 3 luni.
4. Repartitia intentiilor de cumparare pentru masini de spalat in functie de numarul de membrii ai familiei.
5. Repartitia intentiilor de cumparare pentru masini de spalat in functie de diversele caracteristici ale acestora: capacitatea de spala (Kg.), numarul de programe, viteza de centrifugare (rot/min), timp maxim de programare (min), consumul de apa la spalare (l), consumul de energie electrica (KW/h) etc.
6. Repartitia intentiilor de cumparare pentru masini de spalat in functie de tipul de magazin de unde cumparatorii doresc sa le achizitioneze.
7. Repartitia intentiilor de cumparare pentru masini de spalat in functie de modul de achizitionare.
8. Identificarea motivelor care au dus la aparitia intentiei de cumparare.
9. Studierea gradului de inzestrare a gospodariilor cu masini de spalat.
10. Identificarea ritmului de inlocuire a masinii de spalat.
3. Stabilirea ipotezelor si variabilelor cercetarii
3.1.Ipotezele cercetarii:
1. Cel mult 65% din intentiile de cumparare de masini de spalat se vor materializa in cumparari efective.
2. Majoritatea intentiilor de cumparare se manifesta la familiile cu un venit mediu lunar de peste 6 mil. lei.
3. Se preconizeaza urmatoarea repartitie a intentiilor de cumparare:
Whirpool&. pana in 30%
Candy& pana in 10%
Daewoo &. pana in 7%
Electrolux& pana in 13%
Bosch&.pana in 9 %
Zanussi&&.pana in 15%
Gorenje pana in 15%
Aristonpana in 12% 
4. Cea mai mare parte a intentiilor de cumparare se manifesta in cadrul famililor cu mai mult de trei persoane.
5. Motivele care au dus la aparitia intentiei sunt:
- nevoia de inlocuire a vechii masini de spalat;
- constituirea unei familii determina aparitia acestei nevoi;
- pentru a o darui unor rude sau unor prieteni apropiati.
6. Cel putin 80% din persoanele ce intentioneaza sa achizitioneze o masina de spalat prefera sa o cumpere din magazinele specializate.
7. Majoritatea intentiilor se manifesta pentru achizitionarea in rate a produsului.
8. Cele mai importante caracteristici in functie de care se manifesta intentiile de cumparare sunt: capacitatea de spalare (Kg.), numarul de programe, consumul de apa la spalare (l), consumul de energie electrica (KW/h).
9. Pana in 85% din familii au cel putin o masina de spalat.
10. Ritmul mediu de inlocuire este apreciat ca fiind de 10 ani.


Fisiere in arhiva (1):

  • Cercetare de Marketing.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!