Cercetare Cappy - comportamentul consumatorului

Extras din referat Cum descarc?

CAPPY - SAVOAREA FRUCTELOR PROASPETE IN FIECARE ZI 
Piata bauturilor racoritoare necarbonatate din Romania reprezinta 9% din totalul pietei bauturilor racoritoare (fara alcool) si ocupa locul trei ca volum, dupa bauturile racoritoare carbonatate si apa. Evolutia pietei bauturilor racoritoare necarbonatate a cunoscut o dezvoltare sustinuta, in crestere cu 56 la suta, in mai 2006, fata de aceeasi luna a anului trecut (conform raportului MEMBR - mai 2006). 
Povestea sucurilor Cappy se inscrie in bogata traditie a Companiei Minute Maid, infiintata in orasul american Boston in 1945 si recunoscuta in intreaga lume pentru ca a inventat procesul modern de fabricatie a sucurilor de fructe. Totul a inceput in anul 1940 cand cercetatorii au identificat o modalitate de a conserva pe timp indelungat sucul de portocale. La inceputul anilor '50 a fost inventat un procedeu de transport al sucului de portocale proaspat pe distante mari. Noutatea consta in faptul ca sucul era congelat si furnizat destinatarilor in recipiente frigorifice speciale. In anul 1960, Compania Minute Maid, acum lider mondial al pietei sucurilor de fructe, a devenit divizie a Companiei Coca-Cola. Astfel, expertizei Minute Maid i s-a adaugat 
si experienta de peste 100 de ani a puternicei Coca-Cola Company. Un moment deosebit in istoria companiei il reprezinta introducerea tehnologiei "Soft Squeeze Standard" in anii '90, prin care nectarul celor mai bune fructe, atent 
selectionate, este extras prin stoarcere, nici prea tare, nici prea incet, astfel incat gustul amarui din coaja sa nu patrunda inauntru. In acest mod se pastreaza intacta savoarea fructului proaspat in bauturile care pleaca spre consumatori.Sucurile Cappy au astfel un gust excelent, fiind pline de vitamine si energie intr-un produs natural, fara adaos de conservanti, care asigura un tonus bun in orice moment al zilei. Calitatea fructelor din care se obtin aceste sucuri este cea mai buna, ele provenind din livezi renumite, cum sunt cele de portocali din Brazilia.
Cappy Tempo - Dragoste la prima vedere
In 1995, se lansa pe piata romaneasca Cappy Tempo - bautura racoritoare necarbonatata cu suc de fructe. Bautura a intrat repede in topul preferintelor romanilor de toate varstele, acest succes determinand compania Coca-Cola sa continue sa-si provoace consumatorii. Astfel, in ultimii ani au fost lansate noi arome - de portocale, grapefruit, piersici, ananas, kiwi cu lamaie si Cappy Tempo light. Cappy Tempo pepene rosu si galben - lansat in vara lui 2004, exclusiv pentru piata romaneasca, a intregit oferta gamei Cappy Tempo, disponibila acum in 6 sortimente. Cappy Tempo light a fost lansat in februarie 2005, noua bautura racoritoare cu aroma de portocale sau grapefruit fara adaos de zahar oferind racoarea plina de savoare zilelor toride de vara. 
Cappy Ice Fruit 
Coca-Cola lanseaza pe piata interna o noua bautura racoritoare necarbonatata cu arome de fructe Cappy Ice Fruit : Orange&Grapefruit, Red Fruits si Multivitamin. Cappy Ice Fruit, o bautura racoritoare necarbonatata, cu continut ridicat de suc de fructe (12 la suta), este comercializat in ambalaje de: 0,5L si 1,5L la pretul de 2,0 RON si respectiv 3,8 RON, pe care Coca-Cola Romania o va lansa pe piata interna.
Toate reprezinta combinatii de suc de fructe, cu adaos de vitamine si fara conservanti. "(...), brandul Cappy este lider de piata, conform raportului Membr din luna mai 2006. Vanzarile Cappy au cunoscut o evolutie spectaculoasa de la an la an (...), cresterea anuala compusa fiind de 37%. Tendinta actuala a consumatorilor este de a se indrepta catre produsele din categoria premium si, de aceea, (...) lansarea Cappy Ice Fruit se face intr-un moment oportun", precizeaza Nicolae Enache, Senior Brand Manager Noncarbonated Beverages pentru Coca-Cola Romania, Bulgaria si Republica Moldova.
CAPPY SELECTII 100%
Pe 28 ianuarie 2003, Coca-Cola Romania lansa pe piata Cappy selectii 100% - suc de portocale. "Selectii" este o gama a marcii Cappy care se incadreaza in categoria sucuri, avand mai mult de 99% suc natural. Cu Selectii, Cappy acopera tot spectrul de bauturi nealcoolice cu continut de fructe, din categoriile nectaruri si sucuri naturale


Fisiere in arhiva (2):

  • Cercetare Cappy - Comportamentul Consumatorului
    • Cappy tabel.doc
    • CAPPY.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!