Campanii de Promovare - Optiuni Strategice - Promotiile

Extras din referat Cum descarc?

Activitatea de promovare este vitala pentru dezvoltarea unei organizatii si impunerea sa pe piata. Succesul acesteia depinde de politica de promovare adoptata de organizatie si consecventa cu care ea este aplicata. La atingerea obiectivelor promotionale ale firmei pot contribui toate tehnicile de promovare prezentate anterior, asamblate intr-un mix de promovare coerent. Modul in care sunt combinate aceste tehnici si alegerea celei mai potrivite strategii depinde de numerosi factori, atit de natura subiectiva cit si obiectiva, printre care mentionam: conjunctura pietei, resursele organizatiei, experienta celor care se ocupa cu promovarea, publicul tinta, concurenta. 
Strategia de promovare reprezinta principala directie in care se mobilizeaza pe termen lung eforturile financiare, umane si materiale ale organizatiei in vederea atingerii in mod optim a obiectivelor sale de promovare. Aceasta strategie se concretizeaza in campanii de promovare care cuprind diferite tehnici de promovare, cele mai adecvate in situatia data. 
Alegerea mixului de promovare este un proces complex. Alegerea variantei optime intr-un anumit context nu depinde numai de elemente si factori rationali, ci si subiectivi, cum ar fi intuitia si experienta celui care proiecteaza campania de promovare. O organizatie poate adopta o gama foarte variata de strategii de promovare.
Activitatea promotionala este structurata astfel:
A. Tehnici (metode) de promovare - intelegandu-se prin aceasta principalele modalitati prin care produsele, serviciile si organizatiile sunt facute cunoscute in masa larga a cumparatorilor;
Publicitatea care este o variabila de ordin calitativ avand drept scop prezentarea indirecta (nepersonaIa) - orala sau vizuala - a unui mesaj in legatura cu un produs, un serviciu sau o firma de catre un sustinator (plati tor) identificat.
Promovarea vanzarilor, fiind o variabila de ordin cantitativ, consta in diverse actiuni promotionale ce aduc consumatorului avantaje economice materiale imediate (reduceri de preturi, oferte speciale, bonificatii, etc.)
Relatiile publice grupeaza o serie de activitati specifice, de natura calitativa si pe termen lung, si sunt menite sa imbunatateasca imaginea produsului, serviciului sau firmei.
Marca reprezinta ansamblul semnelor distinctive avand rolul de individualiza un produs, o gama de produse, un serviciu, o firma in raport cu cele ale concurentei, de a garanta calitatea produselor si de a certifica notorietatea si prestigiul firmei.
Manifestarile promotionale, formate din manifestari expozitionale si sponsorizare, constituie deopotriva variabile calitative si cantitative ce presupun utilizarea, pe perioade de timp determinate, a intregii game de tehnici si actiuni promotionale.
Fortele de vanzare, au ca scop utilizarea personalului in actiuni de prospectare, demonstratie, argumentare, negociere, incheiere de contracte, vanzare efectiva a produselor, consultanta, asistenta tehnica, toate fiind variabile preponderent cantitative, dar care nu exclud si actiuni de ordin calitativ legate de formarea imaginii intreprinderii pe care o reprezinta.


Fisiere in arhiva (1):

  • Campanii de Promovare - Optiuni Strategice - Promotiile.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!