Campanie publicitară Peroni

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 2588
Mărime: 223.54KB (arhivat)
Publicat de: Florian Miu
Puncte necesare: 5

Extras din referat

1. Anunţător – denumirea companiei, origine, portofoliu de activităţi, nivel de

internaţionalizare a activităţii

Client (anunţător): SABMiller Plc

Domeniu de activitate: industria berii

Preşedinte Meyer Khan

Locaţia Londra, Anglia

Anul înfiinţării 1895

Producţia anuală 216 millioane hectolitri

Tipuri de bere pe care le produce:

Pilsner Urquell

Pilsner

Peroni Nastro Azzurro

Lager

Miller Genuine Draft

Draft

Castle Lager

Lager

Venit anual $18,620 million (2007)

Profit brut $3,027 million (2007)

Profit net $1,883 million (2007)

Număr de angajaţi 67,000 (2007)

Nivel de internaţionalizare

Firma SABMiller Plc are un nivel ridicat de internaţionalizare, sub sigla sa realizăndu-se bere în diferite ţări ale lumii, ca de exemplu:

Denumire produs Ţara unde se comercializează Concentraţia alcoolică(%)

Arany Ászok Slovacia 4,50

Arequipeña Peru 5.00

Bahia Salvador 4.60

Brutal Fruit Africa de Sud 4.60

Carling Black Label Africa de Sud 5.50

Ciucaş România 4.50

Dębowe Mocne Polonia 7.00

Fisco Rep Cehă 4.50

Henry Weinhard's Private Reserve SUA 4.80

Icehouse SUA 5.50

Lowen China 3.60

Miller Lite SUA 4.20

Timişoreana România 5.00

Ursus România 5,25

Whisky Black Zambia 6.00

Brand: Peroni Nastro Azzurro

Peroni Nastro Azzurro, marca premium din portofoliul international al SABMiller, anunta prima platforma de sponsorizare globala cu Nautor’s Swan, drept tribut adus traditiei sale in sustinerea sporturilor nautice. Parteneriatul de 1 milion de Ł pozitioneaza Peroni Nastro Azzurro drept sponsorul exclusiv al flotei Swan 45 Class, ce va intra in circuitul nautic saptamana aceasta in Marea Britanie, in cadrul Skandia Cowes Week, cea mai veche si de amploare regatta.

Investitiile ridicate pe care SABMiller le-a alocat initiativelor de marketing pentru promovarea Peroni Nastro Azzurro au contribuit la propulsarea vanzarilor la nivel mondial si la expansiunea semnificativa pe noi piete pentru cea mai stilata marca de bere. Berea premium italiana a avut de curand o lansare de succes pe piata new-yorkeza, alaturi de campaniile de notorietate derulate deja in Marea Britanie si Africa de Sud.

Peroni Nastro Azzurro are o perspectiva pe termen lung asupra acestei noi aventuri, cu intentia de a isi majora nivelul anual al investitiilor si actiunilor ce implica Nautor’s Swan. Flota Peroni Swan 45 Class ofera un spectru unic pentru platforma de sponsorizare globala ce include experiente on si off-shore dezvoltate in executii specifice pentru pietele-cheie. In primul an, flota de yachturi va lua parte la regatte in Statele Unite, Marea Britanie si Italia. “Pentru ca vom continua introducerea Peroni Nastro Azzurro pe noi piete din intreaga lume, am intentionat dezvoltarea unui program de sponsorizare axat pe elemente de stil, derulat pe termen lung, prin asocierea cu o marca cu valori similare, ce a pus realmente in valoare traditia Peroni Nastro Azzurro in sustinerea competitiilor nautice,” spune Chris Taylor, SABMiller International Brand Director pentru Peroni Nastro Azzurro. “Nautor’s Swan este recunoscut pentru designul sofisticat, pentru stil, autenticitate si pentru pasiunea de a oferi un produs de exceptie – atribute pe care insistam sa le mentinem si pentru marca Peroni Nastro Azzurro. Este o asociere naturala.”

Preview document

Campanie publicitară Peroni - Pagina 1
Campanie publicitară Peroni - Pagina 2
Campanie publicitară Peroni - Pagina 3
Campanie publicitară Peroni - Pagina 4
Campanie publicitară Peroni - Pagina 5
Campanie publicitară Peroni - Pagina 6
Campanie publicitară Peroni - Pagina 7
Campanie publicitară Peroni - Pagina 8
Campanie publicitară Peroni - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Campanie Publicitara Peroni.doc

Alții au mai descărcat și

Expoziție de echipamente medicale

Capitolul I HumanMed este o societate comercială având ca obiect de activitate comercializarea de aparatură şi instrumentar medical. Standul de...

Dosar Sponsorizare

Prezentare generala Partea întâi Prezentarea operatiunii va avea în vedere urmatoarele: - o expunere referitoare la domeniul în care urmeaza sa...

Campanie publicitară - Domo

1. Prezentare generală Viziunea companiei Domo este să fie prezentă în fiecare casă din Romania cu orice fel de aparatură electronică şi...

Campanie publicitară Adidas

1. ANUNTATOR-DENUMIREA CAMPANIEI, ORIGINE, PORTOFOLIU DE ACTIVITATI Compania “Adidas” este simbolul succesului in lumea sportului. Istoria...

Campanie de Promovare - Heineken

Compania Heineken are o experienta de peste 140 de ani in fabricarea berii, principiile succesului ramanand neschimbate: ingrediente de calitate,...

Participarea la târguri și expoziții - versiunea expozantului

3.1. Introducere – Puterea unui targ/unei expozitii Ca parte a mixului de promovare, participarea la un targ/expozitie este pe departe cel mai...

Planificarea și implementarea târgurilor și expozițiilor - versiunea organizatorului

2.1. Introducere/Obiective Obiectivul principal al oricarui organizator de targuri comerciale este de a obtine profit din organizarea de succes a...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Peroni - Nastro Azzuro - campanie publicitară

Introducere Berea este o bautura alcoolica obtinuta din 4 produse naturale: drojdia de bere, malt, hamei si apa. Aceasta are aproximativ 5%...

Reclama și publicitatea. Istorie. obiective. finalități

RELATIA DINTRE DEZVOLTARE, PUBLICITATE SI RECLAMA Omul modern are necesitatea de a fi informat si de aceea el tinde permanent sa fie la current cu...

Fabrica de bere Peroni SPA

Peroni Spa sau Peroni e o fabrică Italiană care produce bere şi s-a înfiinţat în 1846 în Vegevano, iar în 1872 sediul central s-a mutat la Roma....

Ai nevoie de altceva?