Extras din referat
1. Anunţător – denumirea companiei, origine, portofoliu de activităţi, nivel de
internaţionalizare a activităţii
Client (anunţător): SABMiller Plc
Domeniu de activitate: industria berii
Preşedinte Meyer Khan
Locaţia Londra, Anglia
Anul înfiinţării 1895
Producţia anuală 216 millioane hectolitri
Tipuri de bere pe care le produce:
Pilsner Urquell
Pilsner
Peroni Nastro Azzurro
Lager
Miller Genuine Draft
Draft
Castle Lager
Lager
Venit anual $18,620 million (2007)
Profit brut $3,027 million (2007)
Profit net $1,883 million (2007)
Număr de angajaţi 67,000 (2007)
Nivel de internaţionalizare
Firma SABMiller Plc are un nivel ridicat de internaţionalizare, sub sigla sa realizăndu-se bere în diferite ţări ale lumii, ca de exemplu:
Denumire produs Ţara unde se comercializează Concentraţia alcoolică(%)
Arany Ászok Slovacia 4,50
Arequipeña Peru 5.00
Bahia Salvador 4.60
Brutal Fruit Africa de Sud 4.60
Carling Black Label Africa de Sud 5.50
Ciucaş România 4.50
Dębowe Mocne Polonia 7.00
Fisco Rep Cehă 4.50
Henry Weinhard's Private Reserve SUA 4.80
Icehouse SUA 5.50
Lowen China 3.60
Miller Lite SUA 4.20
Timişoreana România 5.00
Ursus România 5,25
Whisky Black Zambia 6.00
Brand: Peroni Nastro Azzurro
Peroni Nastro Azzurro, marca premium din portofoliul international al SABMiller, anunta prima platforma de sponsorizare globala cu Nautor’s Swan, drept tribut adus traditiei sale in sustinerea sporturilor nautice. Parteneriatul de 1 milion de Ł pozitioneaza Peroni Nastro Azzurro drept sponsorul exclusiv al flotei Swan 45 Class, ce va intra in circuitul nautic saptamana aceasta in Marea Britanie, in cadrul Skandia Cowes Week, cea mai veche si de amploare regatta.
Investitiile ridicate pe care SABMiller le-a alocat initiativelor de marketing pentru promovarea Peroni Nastro Azzurro au contribuit la propulsarea vanzarilor la nivel mondial si la expansiunea semnificativa pe noi piete pentru cea mai stilata marca de bere. Berea premium italiana a avut de curand o lansare de succes pe piata new-yorkeza, alaturi de campaniile de notorietate derulate deja in Marea Britanie si Africa de Sud.
Peroni Nastro Azzurro are o perspectiva pe termen lung asupra acestei noi aventuri, cu intentia de a isi majora nivelul anual al investitiilor si actiunilor ce implica Nautor’s Swan. Flota Peroni Swan 45 Class ofera un spectru unic pentru platforma de sponsorizare globala ce include experiente on si off-shore dezvoltate in executii specifice pentru pietele-cheie. In primul an, flota de yachturi va lua parte la regatte in Statele Unite, Marea Britanie si Italia. “Pentru ca vom continua introducerea Peroni Nastro Azzurro pe noi piete din intreaga lume, am intentionat dezvoltarea unui program de sponsorizare axat pe elemente de stil, derulat pe termen lung, prin asocierea cu o marca cu valori similare, ce a pus realmente in valoare traditia Peroni Nastro Azzurro in sustinerea competitiilor nautice,” spune Chris Taylor, SABMiller International Brand Director pentru Peroni Nastro Azzurro. “Nautor’s Swan este recunoscut pentru designul sofisticat, pentru stil, autenticitate si pentru pasiunea de a oferi un produs de exceptie – atribute pe care insistam sa le mentinem si pentru marca Peroni Nastro Azzurro. Este o asociere naturala.”
Preview document
Conținut arhivă zip
- Campanie Publicitara Peroni.doc