Campanie publicitară - Domo

Referat
8.8/10 (5 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 6 în total
Cuvinte : 1433
Mărime: 174.59KB (arhivat)
Publicat de: Darius Covaci
Puncte necesare: 7
1. Prezentare generală 2. Scurt istoric 3. Identificarea problemei 4. Obiectivele campaniei 5. Tema şi mesajul campaniei 6. Publicul ţintă 7. Reţele de informare 8. Evenimente, tehnici şi mijloace de relaţii publice 9. Bugetul campaniei 10.Criterii şi metode de evaluare

Cuprins

  1. 1. Prezentare generală
  2. 2. Scurt istoric
  3. 3. Identificarea problemei
  4. 4. Obiectivele campaniei
  5. 5. Tema şi mesajul campaniei
  6. 6. Publicul ţintă
  7. 7. Reţele de informare
  8. 8. Evenimente, tehnici şi mijloace de relaţii publice
  9. 9. Bugetul campaniei
  10. 10.Criterii şi metode de evaluare

Extras din referat

1. Prezentare generală

Viziunea companiei Domo este să fie prezentă în fiecare casă din Romania cu orice fel de aparatură electronică şi electrocasnică pe care o comercializează, cu scopul de a ajuta şi inspira consumatorii în viaţa lor de zi cu zi.

DOMO este cel mai dinamic retailer de electronice, electrocasnice şi IT&C din România, lider de piaţă în retailul de electrocasnice, cu un portofoliu vast de branduri renumite, naţionale şi internaţionale.

Portofoliul DOMO include un număr de peste 5000 produse sub umbrela cele mai importante branduri internaţionale.

Mai mult decât atât, DOMO dezvoltă propriile branduri, Expert Digital, Westwood şi Technolux oferind astfel consumatorilor săi game şi produse accesibile ca preţ, satisfăcând în acelaşi timp pretenţiile referitoare la calitate.

Reţeaua DOMO numără în prezent 128 magazine, cu o suprafaţă totală de peste 60000 mp, în 76 de oraşe ale ţării şi are 1600 angajaţi. Activitatea logistică este coordonată de KLG, din 3 depozite regionale importante, localizate în Bucureşti, Cluj, Târgu Secuiesc şi alte 5 depozite de tranzit.

Ca urmare a noului concept de retail implementat în reţea, dar şi a trendurilor pieţei, reţeaua DOMO şi-a crescut eficienţa - numărul magazinelor mici săazând direct proporţional cu creşterea numărului magazinelor de suprafaţă mare.

Compania DOMO lucrează pentru a-şi îndeplini viziunea: ca fiecare român să aibă în casă un produs cumpărat de la noi. Găsim permanent soluţii de îmbunătăţire a relaţiei noastre cu clienţii, cărora le oferim constant produse şi mărci noi, convenienţă şi servicii de calitate, tehnologie şi accesibilitate, elemente care ne diferenţiază pe piaţa de retail din România. La DOMO poziţionăm clienţii în centrul preocupărilor noastre şi facem eforturi susţinute a le oferi, sub acelaşi acoperiş, o experienţă de cumpărare complexă şi tot ce au nevoie pentru acasă.

2. Scurt istoric

1994 Compania a fost înfiinţată ca importator şi distribuitor al unor mărci internaţionale de renume precum: Zanussi, Bosch, Electrolux, Siemens;

1996 Primul pas în retail: deschiderea primului magazin;

1997 S-a născut brandul DOMO;

2001 Retailul devine inima afacerii - vânzările în retail au depăşit distribuţia;

2004 RAEF - Fondul romano-american pentru investiţii, devine acţionar important în DOMO. Cifra de afaceri a companiei depăşeşte 100 milioane Euro, iar reţeaua atinge 100 magazine. DOMO devine important acţionar în compania de credite de consum a RAEF, Estima Finance şi externalizează către aceasta activitatea de creditare.

2005 Compania începe un proces de rebranding care are ca obiective atât revitalizarea imaginii externe, cât şi implementarea unei noi culturi organizaţionale şi a proceselor de business, care reprezintă drumul companiei spre corporaţie.

Se lansează un nou concept de retail, care presupune magazine dezvoltate pe spaţii largi, de până la 3000 mp. Se încheie un parteneriat strategic cu retailerul german Kaufland, cu intenţia de a atinge în următorii 3 ani, 50 magazine în România şi 20 în Bulgaria, în cadrul reţelei Kaufland, toate în locaţii de calitate, în cartiere cu potenţial ridicat.

2006 Compania externalizează serviciile de logistică, către operatorul olandez, KLG Europe. DOMO îşi vinde participarea în Estima Finance, către GE Money, generând astfel resurse suplimentare, pentru implementarea planurilor de dezvoltare ulterioară.

Dezvoltarea continuă în afara graniţelor ţării, deschizându-se primele 7 magazine în Bulgaria. DOMO este primul retailer român de electronice şi electrocasnice care se extinde regional.

2007 Lynx Property devine acţionar principal achiziţionand 75% din acţiunile companiei. Domo încheie procesul de rebranding al magazinelor şi menţine trendul ascendent al indicatorilor de bussiness.

3. Identificarea problemei:

Un studiu realizat la nivelul oraşului Timişoara în perioada februarie- martie 2009, pe un eşantion format din 500 de timişoreni, a scos la iveală faptul că transportul în comun alături de câinii comunitari reprezintă principalele două probleme ale oraşului Timişoara.

Statisticile arată, că la nivelul oraşului există aproximativ 10.000 de câini maidanezi, adică câte un patruped la 30 de timişoreni. Cele două padocuri au o capacitate totală de 900 de locuri, insucient pentru a adăposti numărul mare de câini aflaţi pe străzile Timişoarei. Mai multe acestea nici nu sunt la standarde foarte ridicate.

Campania şi-a propus să atragă atenţia timişorenilor prin intermediul canalelor media, asupra dramei câinilor din Timişoara, dar mai ales şi-a propus să îi determine să se implice în susţinerea construirii adăpostului şi a amenajării acestuia, cumpărând produse electrocasnice.

4. Obiectivele campaniei:

• Construirea reputaţiei de „bun cetăţean” a companiei la nivelul oraşului Timişoara.

• Poziţionarea compania ca „bun cetăţean” în mintea clienţilor Domo.

• Recunoaştere şi apreciere socială pe termen lung.

• Creşterea nivelului de notorietate a Domo, la nivelul oraşului Timişoara.

• Atragerea unui număr de clienţi mai mare cu 10%, decât numărul actual.

*toate obiectivele trebuiesc îndeplinite până pe 22 decembrie 2009.

5. Tema şi mesajul campaniei:

Tema campaniei: " Domo, un magazin căruia îi pasă! "

Mesajul: " Stă în mâinile tale să le colorezi viaţa "

" Salvaţi câinii maidanezi "

Practic prin campania organizată de Domo, 15% din preţul produselor vor fi donaţi modernizării celor două padocuri dinTimişoara, dar poate cel mai important este mărirea capacităţii acestora, la 2000 de locuri.

Preview document

Campanie publicitară - Domo - Pagina 1
Campanie publicitară - Domo - Pagina 2
Campanie publicitară - Domo - Pagina 3
Campanie publicitară - Domo - Pagina 4
Campanie publicitară - Domo - Pagina 5
Campanie publicitară - Domo - Pagina 6

Conținut arhivă zip

  • Campanie Publicitara - Domo.doc

Alții au mai descărcat și

Promovarea unui Produs Turistic

PROMOVAREA UNUI PRODUS TURISTIC 1.1 MARKETING TURISTIC – GENERALITATI Cresterea puternica a volumului si diversificarea ofertei turistice a...

Proiect practică - SC Domo Retail SA

1. Informatii generale despre firma S.C. Domo Retail S.A. este o societate pe actiuni avand ca obiect de activitate initial importul si...

Peroni - Nastro Azzuro - campanie publicitară

Introducere Berea este o bautura alcoolica obtinuta din 4 produse naturale: drojdia de bere, malt, hamei si apa. Aceasta are aproximativ 5%...

Etape campanie promoțională - Ikea România

I. Prezentarea companiei IKEA ROMÂNIA MOTTO: "Affordable Solutions for Better Living" 1.1. IKEA în lume Compania IKEA este o companie privată cu...

Campanie publicitară - parfumurile Essence

INTRODUCERE Acest proiect are in vedere lansarea pe piata a firmei “ESSENCE” si a produselor sale si realizarea unei campanii de promovare in...

Comerțul Electronic

INTRODUCERE În contextul noii economii, în care se operează cu noi concepte şi teorii, dezvoltarea comerţului electronic a devenit o realitate....

Campanie publicitară la Geko House SRL

I. Introducere 1. Prezentarea firmei şi a produselor sale a) date de identificare a firmei: - Nume firmă: S.C. EURO-HOLD S.R.L.; - Cod fiscal...

Strategia Unei Sococietati Comerciale

Introducere Televizoare cu ecrane cu plasma, aparatura digitala de ultima ora, aparate de aer conditionat performante, masini de spalat...

Te-ar putea interesa și

Organizarea mixului de marketing în cadrul DOMO SA

Capitolul I -Prezentarea companiei S.C. DOMO S.A 1.1.Descrierea societății Domo este liderul pieţei de electronice, electrocasnice, IT&C și...

Elaborarea unei campanii publicitare pentru un produs pe piață

Prezentarea firmei In anul 2001, cinci proaspeti absolventi ai Facultatii de Stiinte Economice, Timisoara, sectia marketing au decis sa-si incerce...

Ai nevoie de altceva?