Campanie PR - Mitsubishi Motors

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Prezentarea firmei Mitsubishi Motors si a noului model de autoturism

Mitsubishi Motors a venit in Europa in 1974 odata cu aparitia primelor modele Lancer si isi continua si in prezent dezvoltarea pe piete noi, cum este si cazul Romaniei.

In decembrie 2002 companiile de distributie si holding din Europa au fuzionat creand Mitsubishi Motors Europe. A fost punctul culminant al unui an in care MME si-a schimbat viziunea si s-a reorganizat, cu scopul de a forma o structura logica, unificata a activitatilor pe plan european. Reorganizarea a fost parte a schimbarii Mitsubishi Motors la nivel mondial.

Astazi, de la sediul din Amsterdam, Mitsubishi Motors Europe (MME) conduce o afacere care cuprinde vanzari, marketing si distributie a automobilelor, pieselor de schimb si accesoriilor in Europa.

De la inceputurile companiei Mitsubishi si pana in prezent, activitatea sa s-a modificat, dar constructia masinilor este un semn distinct pentru toate masinile pe care le ofera.

Modelul i-MiEV este un automobil compact cu zero emisii poluante, cu patru locuri, cu o lungime de doar 3,475 metri, patru usi, un portbagaj de 227 l, reusind sa fie masina perfecta pentru utilizarea in mediul urban. Puterea maxima dezvoltata de motorul electric este de 49 kW, iar cuplul maxim este de 180 Nm, disponibil in intervalul de turatie 0 - 2.000 rpm. Viteza maxima pe care o poate atinge modelul i-MiEV este de 130 km/h.

Obiectiv strategic: Promovarea autoturismului Mitsubishi i-MiEV in Romania prin:

- Mass media (emisiuni de profil,reviste de profil)

- Test driver

Misiune: Introducerea i-MiEV pe o noua piata auto.

Scop: Familiarizarea publicului cu noul model si cresterea numarului de autoturisme vandute.

Viziune: In viitor modelele de autoturisme electrice vor fi cele care vor domina piata auto din cauza faptului ca sunt ecologice si foarte potrivite pentru mediul urban.

Analiza SWOT

Pentru a putea stabili obiectivele se va intocmi o analiza care sa reflecte stadiul in care se afla compania ;ea implica analiza mediului intern si extern al companiei.

1. Puncte tari:

- Prestigiul firmei

- Calitatea inalta a produselor

- Tehnologie avansata

- Personalul

- Perceptie pozitiva din partea clientilor

2. Puncte slabe:

- Rigiditatea suspensiilor

- Lipsa de spatiu interior

- Pret mare, din cauza caruia nu multi isi pot permite achizitionarea acestui produs

3. Oportunitati:

- Ritmul rapid de acoperire a pietei

- Potentialul amplu al pietei si al segmentelor tinta

- Vanzari mari prin lipsa concurentei

4. Amenintari:

- Concurenta formala (posibilitatea ca potentialii consumatori sa prefere alte produse in locul celor oferite)

- Influenta marcii autohtone, Dacia

- Prezenta unor concurenti ce devin directi in cazul lansarii pe piata a unor noi modele

- Criza economico-financiara.

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Campanie PR - Mitsubishi Motors.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (6 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
7 pagini
Imagini extrase:
7 imagini
Nr cuvinte:
1 180 cuvinte
Nr caractere:
6 649 caractere
Marime:
19.00KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
PR, firma, autoturism, auto, motor, MODEL, piata, companie, mitsubishi
Predat:
la facultate , Universitatea "Lucian Blaga" din Sibiu
Materie:
Marketing
Sus!