Campanie de Relatii Publice - Schimbarea Imaginii Krok Services

Extras din referat Cum descarc?

SCURTA INTRODUCERE:
In aceasta lucrare imi propun sa realizez o campanie de relatii publice pentru tipografia S.C. Krok Services S.R.L., campanie care sa raspunda nevoilor organizatiei. Voi urma, in acest sens cei,15 pasi propusi de catre Cutlip&Co pentru realizarea unei campanii de relatii publice. Detalile referitoare la situatia actuala a organizatiei le voi da pe parcursul lucrarii.
1. DEFINIREA CORECTA A TIPULUI DE CAMPANIE CE SE VA DERULA:
Consideram ca cel mai potrivit tip de campanie pentru Krok Services este o campanie de modificare a reprezentarii (imaginii) tintelor comunicarii fata de organizatie.
Motivul acestei alegeri are in vedere situatia actuala a organizatiei: imaginea actuala a firmei este aceea ca lucrurile sunt facute ,,neserios". Aceasta datorita faptului ca lucrarile sunt predate rareori la termen si clientii rareori sunt rugati sa achite atunci cand primesc lucrarea.
2. PRECIZAREA PROBLEMEI DE SOLUTIONAT INTITULATA GENERIC SCOPUL CAMPANIEI:
Problema care trebuie solutionata in acest caz este reabilitarea imaginii organizatiei in ,,ochii" publicurilor tinta. Se urmareste crearea unei imagini a organizatiei care sa implice ,,profesionalismul" , ,,seriozitatea", ,,serviabilitatea" s.a.m.d. 
Cu alte cuvinte se urmareste ,,stergerea" imaginii negative pe care organizatia o are din unele puncte de vedere si inducerea unei noi imagini, pozitive.
3. DESCRIEREA PUBLICULUII TINTA. DEFINIREA PUBLICULUI TINTA:
La acest punct avem in vedere divizarea publicurilor organizatiei si apoi impartirea lor dupa criteriul: public primar si public secundar. Aceasta impartire din urma va fi facuta avand in vedere problema pe care o propunem spre solutionare prin intermediul campaniei. Cu alte cuvinte publicul primar va fi publicul tinta, cel care este vizat de aceasta campanie.
Publicul pe care il vizam este constituit din clientii organizatiei care pot fi, la randul lor, impartiti in doua mari categorii: editurile si restul clientilor (aici avem in vedere persoane fizice sau alte organizatii care doresc sa tipareasca. Acestia sunt:firme producatoare de aparate electrocasnice care doresc sa tipareasca manualele de utilizare; firme de publicitate care doresc sa tipareasca fluturasi brosuri; orice alta organizatie care nu este tipografie). 
Am facut aceasta categorisire in interiorul grupului tinta pentru ca exista o mare diferenta intre clientul editura si clientul non-editura. Aceasta consta in faptul ca editura cunoaste foarte bine mediul tipografic (in consecinta va stii mai multe lucruri despre organizatie. Din acest punct de vedere se poate spune ca editura are o imagine reala asupra tipografiei decat un client non-editura.). clientul non-editura poate fi un client ocazional, care are o singura comanda catre tipografie (spre deosebire de editura care poate avea mai mult de o comanda. In general editurile isi creaza propria retea de tipografii cu care lucreaza). De aceea el nu va fi la fel de interesat de organizatie si nici nu o va ,,cunoaste" la fel de bine. Desi vizam si ceilalti clienti in campania noastra de relatii publice, vom avea in vedere in primul rand editurile pentru ca acestea sunt clientii principali si pentru ca acestea au o imagine mult mai clara asupra organizatiei (imagine care este negativa).
In ceea ce priveste publicul secundar acesta este constituit din: furnizori (si acestia sunt buni cunoscatori ai mediului si ai organizatiei noastre. Nu i-am inclus in prima categorie pentru ca ei nu sunt la fel de interesati de organizatie. Singura lor preocupare vis-a-vis de tipografie, este ca aceasta sa platesca la timp materialele comandate); banca; concurentii. Si acesta este vizat in ceea ce priveste problematica noastra, insa nu in aceeasa masura.
4. ANALIZA SITUATIEI IMAGOLOGICE CONCRETIZATA IN SINTEZE DIAGNOSTIC SWOT:
Krok Services- istorie si background:
Krok Services este o tipografie de tiraj mic avand ca profil principal tiparirea de carte dar si ca profil secundar tiparirea de brosuri, efecte publicitare, manuale de utilizare electrocasnice etc.
Krok Services isi desfasoara activitatea de 10 ani. In acest timp tipografia a dezvoltat parteneriate stabile cu o serie de edituri si alte organizatii, astfel ca imaginea tipografiei este una foarte bine sedimentata.


Fisiere in arhiva (1):

  • Campanie de Relatii Publice - Schimbarea Imaginii Krok Services.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!