Campanie de relații publice - schimbarea imaginii Krok Services

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 2538
Mărime: 13.58KB (arhivat)
Publicat de: Doru Horea Stancu
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Mantaluta Sabina

Extras din referat

SCURTĂ INTRODUCERE:

In această lucrare îmi propun să realizez o campanie de relaţii publice pentru tipografia S.C. Krok Services S.R.L., campanie care să răspundă nevoilor organizaţiei. Voi urma, in acest sens cei,15 paşi propuşi de către Cutlip&Co pentru realizarea unei campanii de relaţii publice. Detalile referitoare la situaţia actuală a organizaţiei le voi da pe parcursul lucrării.

1. DEFINIREA CORECTĂ A TIPULUI DE CAMPANIE CE SE VA DERULA:

Considerăm că cel mai potrivit tip de campanie pentru Krok Services este o campanie de modificare a reprezentării (imaginii) ţintelor comunicării faţă de organizaţie.

Motivul acestei alegeri are în vedere situaţia actuală a organizaţiei: imaginea actuala a firmei este aceea ca lucrurile sunt facute „neserios”. Aceasta datorită faptului că lucrările sunt predate rareori la termen si clientii rareori sunt rugaţi sa achite atunci cand primesc lucrarea.

2. PRECIZAREA PROBLEMEI DE SOLUŢIONAT INTITULATĂ GENERIC SCOPUL CAMPANIEI:

Problema care trebuie soluţionată în acest caz este reabilitarea imaginii organizaţiei în „ochii” publicurilor ţintă. Se urmăreşte crearea unei imagini a organizaţiei care să implice „profesionalismul” , „seriozitatea”, „serviabilitatea” ş.a.m.d.

Cu alte cuvinte se urmăreşte „ştergerea” imaginii negative pe care organizaţia o are din unele puncte de vedere şi inducerea unei noi imagini, pozitive.

3. DESCRIEREA PUBLICULUII ŢINTĂ. DEFINIREA PUBLICULUI ŢINTĂ:

La acest punct avem in vedere divizarea publicurilor organizaţiei şi apoi impărţirea lor după criteriul: public primar şi public secundar. Această împărţire din urmă va fi făcută având in vedere problema pe care o propunem spre soluţionare prin intermediul campaniei. Cu alte cuvinte publicul primar va fi publicul ţintă, cel care este vizat de această campanie.

Publicul pe care il vizăm este constituit din clienţii organizaţiei care pot fi, la rândul lor, impărţiţi în două mari categorii: editurile şi restul clienţilor (aici avem in vedere persoane fizice sau alte organizaţii care doresc să tipărească. Aceştia sunt:firme producătoare de aparate electrocasnice care doresc să tipărească manualele de utilizare; firme de publicitate care doresc să tipărească fluturaşi broşuri; orice altă organizaţie care nu este tipografie).

Am facut această categorisire in interiorul grupului ţintă pentru ca există o mare diferenţă intre clientul editură şi clientul non-editură. Aceasta constă în faptul că editura cunoaşte foarte bine mediul tipografic (în consecinţă va stii mai multe lucruri despre organizaţie. Din acest punct de vedere se poate spune că editura are o imagine reală asupra tipografiei decât un client non-editură.). clientul non-editură poate fi un client ocazional, care are o singură comandă către tipografie (spre deosebire de editură care poate avea mai mult de o comandă. În general editurile işi crează propria reţea de tipografii cu care lucrează). De aceea el nu va fi la fel de interesat de organizaţie şi nici nu o va „cunoaşte” la fel de bine. Deşi vizăm si ceilalţi clienţi în campania noastră de relaţii publice, vom avea in vedere in primul rând editurile pentru ca acestea sunt clienţii principali şi pentru că acestea au o imagine mult mai clară asupra organizaţiei (imagine care este negativă).

In ceea ce priveşte publicul secundar acesta este constituit din: furnizori (şi aceştia sunt buni cunoscători ai mediului şi ai organizaţiei noastre. Nu i-am inclus în prima categorie pentru că ei nu sunt la fel de interesaţi de organizaţie. Singura lor preocupare vis-a-vis de tipografie, este ca aceasta să plătesca la timp materialele comandate); bancă; concurenţii. Şi acesta este vizat in ceea ce priveşte problematica noastră, insă nu in aceeasă măsură.

4. ANALIZA SITUAŢIEI IMAGOLOGICE CONCRETIZATĂ ÎN SINTEZE DIAGNOSTIC SWOT:

Krok Services- istorie si background:

Krok Services este o tipografie de tiraj mic având ca profil principal tipărirea de carte dar şi ca profil secundar tipărirea de broşuri, efecte publicitare, manuale de utilizare electrocasnice etc.

Krok Services îşi desfăşoară activitatea de 10 ani. În acest timp tipografia a dezvoltat parteneriate stabile cu o serie de edituri si alte organizaţii, astfel că imaginea tipografiei este una foarte bine sedimentată.

Preview document

Campanie de relații publice - schimbarea imaginii Krok Services - Pagina 1
Campanie de relații publice - schimbarea imaginii Krok Services - Pagina 2
Campanie de relații publice - schimbarea imaginii Krok Services - Pagina 3
Campanie de relații publice - schimbarea imaginii Krok Services - Pagina 4
Campanie de relații publice - schimbarea imaginii Krok Services - Pagina 5
Campanie de relații publice - schimbarea imaginii Krok Services - Pagina 6
Campanie de relații publice - schimbarea imaginii Krok Services - Pagina 7
Campanie de relații publice - schimbarea imaginii Krok Services - Pagina 8
Campanie de relații publice - schimbarea imaginii Krok Services - Pagina 9
Campanie de relații publice - schimbarea imaginii Krok Services - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • Campanie de Relatii Publice - Schimbarea Imaginii Krok Services.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?