Campanie de relații publice - RIM Flowers

Extras din referat Cum descarc?

RIM Flowers, 
firma de aranjamente florale
Florile, indiferent de forma, culoare sau parfum, constituie cel mai frumos cadou pe care-l putem oferi cuiva. Ele sunt ca si niste mesageri ai oamenilor in decursul vietii in diferite imprejurari, la nastere, casatorie sau alte evenimente. Oricat de scump ar fi un cadou pe care il oferim cuiva, fara o floare langa el, nu are viata. Fie ca sunt aranjamente florale de nunta, buchete trimise cu ocazia aniversarilor, sau chiar si un singur trandafir daruit persoanei iubite, florile dau intotdeauna o nota distincta si eleganta.
1. Definirea problemei
RIM Flowers s-a nascut din dorinta de a satisface cat mai bine dorintele clientilor, de aceea noi ne straduim ca fiecare eveniment din viata Dvs sa fie unic. Alegand flori in functie de anotimp, de stilul si personalitatea fiecaruia, cream un decor si o ambianta originala pt clipe de neuitat. Abordam fiecare eveniment ca pe o opera de arta, amestecand flori de culori si texturi diferite pt a realiza imagini vizuale de neuitat. Folosind fructe, legume sau iarba in aranjamentele noastre, combinam elemente naturale cu frumusetea florilor intr-o maniera inovativa si entuziasmanta. Folosim flori de cea mai buna calitate si suntem atenti la cel mai mic detaliu, pt a oferi clientilor mici capodopede pentru marcarea evenimentelor din viata lor.
Societatea noastra se bazeaza pe o calitate superioara a produselor si serviciilor, de aceea garantam satisfactia Dvs. Avem preturi accesibile, ne straduim din greu sa oferim aranjamente florale la cel mai inalt nivel si la cele mai bune preturi posibile. 
Suntem capabili prin decoratorii nostri sa va punem la dispozitie toata experienta si profesionalismul nostru in organizarea unui eveniment deosebit pentru dumneavoastra, facandu-ne partasi deopotriva la bucuria dumneavostra.
Compania noastra va sta la dispozitie cu servicii de organizare si decoratiuni florale ale evenimentelor oferind consiliere gratuit . Putem fi prezenti la evenimentul dvs. in special in Bucuresti si imprejurimile acestuia, si datorita dorintei de a fi cat mai aproape de clientii nostri ne extindem si in judetul Prahova .
2. Analiza pietei
Piata aranjamentelor florale este o piata de consum de produse si servicii, formata dintr-un numar mare de cumparatori ce il achizitioneaza in cantitati mici. Totodata, in functie de dezechilibrul dintre cerere si oferta se poate spune ca piata ornamentelor florale este sub presiune. Datorita multitudinii si varietatii de specii de flori existente clientul isi permite sa fie exigent in ceea ce priveste modul de aranjare si combinare a florilor, calitatea si prospetimea acestora dar mai ales pretul pe care este dispus sa-l plateasca si pe care adesea il negociaza.
Volumul fizic al vanzarilor inregistrat intr-un an este de aproximativ 218 000 de aranjamente florale. Acesta inregistreaza fluctuatii in functie de sezon si de evenimentele ce au loc pe parcursul anului. Pe piata se observa tendinta consumatorului de a se indrepta spre un anumit tip de flori. Cele mai cautate sunt garoafele, deoarece acestea sunt considerate clasice si se potrivesc oricarui tip de eveniment. Primavara se poate observa o crestere a vanzarilor datorata cresterii numarului de sortimente de flori si in special tendintei populatiei de a sarbatori venirea primaverii si Ziua Femeii. In acest sezon sunt preferate mai mult aranjamentele de ghiocei, toporasi, frezii, narcise, lalele, iar in sezonul cald se inregistreaza desfasurarea unui numar mare de ceremonii nuptiale.
Statistic, pentru florari cel mai important anotimp ramane primavara, cand inregistreaza si cel mai ridicat volum al vanzarilor, de peste 60%. Cele mai cautate si, evident, cele mai vandute flori raman trandafirii, cu un procent estimat la 40% din totalul pietei, la preturi angro intre 3 si peste 10 lei, in functie de caracteristicile florii.
Pe piata romaneasca, majoritatea florilor provin din Olanda (60%), Danemarca si Spania (10%), Italia in proportie de 20%, restul fiind culese din Turcia, Grecia si foarte putin din Romania. 
Evaluarea de tip SWOT:
Puncte tari (strenghts) :
-gama de produse variata si calitativa
-personal calificat, cu experienta si plin de imaginatie
-fidelizarea clientilor
Puncte slabe (weeknesses):
- nerealizarea unor obiective ale politicii de promovare (canalele media nu sunt intotdeauna bine selectate)
-serviciile sunt percepute diferit de fiecare client in parte
-dependenta de anumiti furnizori
Oportunitati (opportunities):
- cresterea volumului de vanzari in preajma onomasticilor, lunii martie
- slaba strategie de promovare din partea concurentilor
Amenintari (threats):
- cresterea continua a numarului concurentilor
- cresterea pretului de achizitie al materiilor prime
Factorii implicati in analiza strategica pot fi combinati in mai multe feluri: 
a)strategiile de tip SO se bazeaza pe utilizarea punctelor tari ale organizatiei pentru a se profita de oportunitatile din mediul extern; ex:
- fidelizarea clientilor si/sau cresterea numarului de clienti
-dezvoltarea strategiei de promovare
b) strategiile de tip ST se bazeaza de asemenea pe utilizarea punctelor tari ale organizatiei pentru a se contracara amenintari le din mediul extern; ex:
-prestarea unor servicii si produse al caror raport calitate/pret este superior celor al competitorilor 
c) strategiile de tip WO incearca sa reduca punctele slabe ale organizatiei pentru a se profita de oportunitatile din mediul extern; ex:
-achizitia de materii prime din ce in ce mai inovatoare si adecvate cerintelor clientilor 
-cresterea numarului de angajati
d) strategiile de tip WT incearca se reduca atat punctele slabe ale organizatiei, cat si amenintarile din mediul extern; ex:
-extinderea pe piete din alte judete
3. Elemente de identificare a organizatiei
Misiunea firmei noastre este aceea de a-i satisface si incanta pe toti cei care iubesc florile sau iubesc sa daruiasca flori.
Valorile noastre sunt:
o protectia mediului inconjurator
o calitatea ambientului clientilor nostri
o inovatia, prin includerea in oferta a tuturor elementelor ce pot adauga valoare produselor oferite de noi 
o parteneriat solid si reciproc avantajos cu furnizorii nostri
o responsabilitate fata de clienti
o mentinerea satisfactiei, motivatiei si calificarii profesionale a personalului propriu
Obiective:
- Castigarea pozitiei de lider regional pe piata aranjamentelor florale prin:
o imbunatatirea continua a serviciilor si produselor oferite; 
o orientarea catre schimbare si adaptare la noile tendinte;
o personal responsabil si eficient orientat spre performanta 
- Extinderea activitatii in judetul Prahova
- Modernizarea spatiului la standerdele europene astfel incat sa putem aduce cele mai rare categorii de flori pt a putea sa satisface orice dorinta a clientilor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Campanie de Relatii Publice - RIM Flowers.docx

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!