Campanie de Promovare - Apa de Parfum Comme une Evidence, Yves Rocher

Extras din referat Cum descarc?

Company to advertise:
Scurt istoric: 
In urma cu 40 de ani convingerea proprie a lui Yves Rocher era ca natura este sursa de frumusete si pornind de aici a hotarat lansarea marcii care ii poarta numele. Cercetatorii Yves Rocher imbina rigoarea stiintifica si cunoasterea universului vegetal pentru a crea inovatii cosmetice performante si pentru a face cunoscute femeilor din lumea intreaga ultimele progrese in domeniul cercetarii cosmeticii vegetale. Aventura Yves Rocher, inchinata frumusetii femeilor a inceput cu o simpla crema pe baza unei plante, piciorul cocosului, fabricata in podul casei. 
In prezent, datorita progresului Biologiei Vegetale, in compozitia produselor Yves Rocher se intalnesc peste 150 de activi vegetali. 
Produse pentru ingrijirea fetei, parfumuri cu arome seducatoare ,produse pentru ingrijirea corpului, produse de machiaj cu texturi si culori irezistibile, , toate acestea se regasesc in oferta Yves Rocher. 
Yves Rocher s-a lansat in Romania in anul 1998 numarind an prezent 10 magazine in 7 orase ale tarii.
Pozitia de pe piata: 
Avand peste 30 de milioane de clienti pe cele 5 continente, Yves Rocher este 
prima marca in cosmetica vegetala la nivel mondial.
Avand 14 800 salariati si oferind mai mult de 230 000 locuri de munca indirecte, Grupul Yves Rocher este prezent pe 5 continente prin trei mari retele de distributie : magazine, vanzarea la distanta si vinzarea directa.
Istoric de comunicare
-promovare: - site: http://www.yves-rocher.ro
- catalog Yves Rocher
- in diferite publicatii, concursuri cu premii marca sau oferte cu produse Yves Rocher atasate revistei
- Fundatia Yves Rocher a creat trofeul " Pamantul femeilor", prin care, in fiecare an, sunt recompensate 20 de actiuni la nivel international, initiate de femei in favoarea naturii .Initiaza de asemena operatiuni la nivel international pentru protejarea speciilor pe cale de disparitie. Prin operatiunea << O scoala, un copac >> fundatia contribuie prin sprijin financiar, tehnic si pedagogic la sustinerea proiectelor din natura initiate de profesori impreuna cu elevii. Fundatia Yves Rocher recompenseaza anual un cercetator care se distinge prin lucrari in favoarea universului vegetal si a relatiei Oameni / Plante. Se angajeaza, alaturi de specialistii botaniati, in proiectul de salvare a speciilor vegetale pe cale de disparitie si a mediilor in care acestea traiesc.
Product specifies:
-atribute: 
Compozitie: Nota de varf: esenta de violete si liliac
Nota de mijloc: Margaritar salbatic
Nota de baza: Boabe de mosc
-parfum floral, dulce si natural cu nota dominanta de margaritar
Pret 29 euro
Ambalaj: consta intr-un flacon de cristal de 50ml de forma dreptunghiulara, sticla este preambalata intr-o cutie roz de carton, pe care este scris numele marcii de culoare rosie. Pe ambalaj sunt scrise datele fizice despre produs, adresa, numarul de telefon.


Fisiere in arhiva (1):

  • Campanie de Promovare - Apa de Parfum Comme une Evidence, Yves Rocher.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!