Campanie de Mailing

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 1670
Mărime: 19.25KB (arhivat)
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Adrian Monoranu

Cuprins

  1. I. Introducere 2
  2. II. Descrierea produsului 2
  3. Descriere a produsului prin prisma calitatilor ce il fac vandabil prin mailing 3
  4. III. Segmentarea pieţei 3
  5. Piata concurenţială 4
  6. IV. Obiective 4
  7. 1) Obiective specifice mailingului 4
  8. 2) Indicatori KPI 5
  9. 3) Obiective de ordin financiar: 5
  10. V. Formarea fișierului 6
  11. VI. Bugetul 6
  12. VII. Metode de evaluare a eficacităţii campaniei 7

Extras din referat

I. Introducere

Ideea de la care am plecat în alegerea acestui produs a fost aceea că este un produs utilizat de aproape toată lumea. Este un produs de igienă şi consider că, marea majoritate suntem interesaţi să avem un corp cât mai sănătos şi astfel trebuie să avem o igienă corespunzătoare.

Periuţa de dinţi este un produs care se foloseşte zilnic, mai pe scurt spus, face parte din viaţa noastră de zi cu zi. Astfel trebuie să fie de cea mai bună calitate, dat fiind faptul că intră în contact direct cu noi şi ţine de igiena noastră. Este cea care nu ne lipseşte din bagaje când plecăm într-o călătorie, la mare, la munte, este de neînlocuit şi tot ea ocupă un loc aparte în baia fiecăruia dintre noi. În prezent există periuţe de dinţi peste tot, sub diferite forme, culori, au ajuns să ne reprezinte. Este un produs indispensabil care odată cu evoluţia trendurilor produselor capătă şi aceasta personalitate.

II. Descrierea produsului

Periuţa de dinţi Tooth-Fresh este o marcă nouă a brandului Colgate şi se compune din mâner pliabil, cap şi peri. Mânerul are forma care să permită menţinerea, să nu alunece în timpul folosirii, o curbura care ajută în adaptarea periuţei în zonele distale unde se ajunge dificil. Noutatea acestui produs constă în dispozitivul de pliere de la jumătatea periuţei care o face mai uşor de transportat sau manevrat. Capul periuţei este suficient de mic pentru a uşura pătrunderea corectă în toate zonele arcadei dentare, dar destul de lung pentru a acoperi mai mulţi dinţi de odată. Perii periuţei sunt sintetici (nylon).

Reuşita şi eficienţa profilaxiei odonto-parodontale depind în mare măsură de alegerea corectă a periuţei de dinţi. Eficienţa periajului dentar depinde de caracteristicile periuţei şi de felul cum este confecţionată, astfel încât să fie uşor de utilizat şi potrivită fiecăruia, astfel această periuţă este perfectă pentru toată lumea, atât pentru persoanele cu dinţii sau gingia sensibilă, cu probleme ale arcadei dentare, cât şi pentru persoanele care nu au probleme dentare.

Descriere a produsului prin prisma calitatilor ce il fac vandabil prin mailing

Consider că periuţa de dinţi Tooth Fresh se poate vinde prin mailing datorită dimensiunilor şi greutăţii mici pe care le are, este un produs de o necesitate zilnică, mult mai practic decât periuţele de dinţi obişnuite, şi datorită vânzării prin poştă se facilitează munca persoanelor consumatoare, deoarece produsul este livrat acasă în 48 de ore de la primirea comenzii, iar aceştia nu mai trebuie să meargă la un magazin să aleagă periuţa de dinţi perfectă pentru ei dintr-o multitudine de sortimente. Astfel se economiseşte mult din timpul preţios al compărătorilor.

Preview document

Campanie de Mailing - Pagina 1
Campanie de Mailing - Pagina 2
Campanie de Mailing - Pagina 3
Campanie de Mailing - Pagina 4
Campanie de Mailing - Pagina 5
Campanie de Mailing - Pagina 6
Campanie de Mailing - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Campanie de Mailing.doc

Te-ar putea interesa și

Lucrare de licență - marketingul direct - o alternativă în politica de promovare a firmei

CAPITOLUL 1 –BAZELE MARKETINGULUI DIRECT Explicarea continutului conceptual al comunicÎrii reprezinta o misiune destul de spinoasã pentru cÎ...

Instrumente de Marketing Direct Utilizate de Oriflame

Introducere Într-o epocă în care totul evoluează cu o rapiditate nu foarte uşor de urmat pentru întreprinderile existente, în care progresul...

Marketing Direct

1. Obiective ale campaniei de mailing a. Obiective specifice mailingului - numărul de plicuri trimise : 3000 - numărul de răspunsuri pozitive :...

Folosirea mijloacelor de marketing direct pentru fidelizarea clienților - Omniasig

Capitolul I. Noţiuni de Marketing Direct I.1 Definirea noţiunii, caracteristici şi particularităţi Noţiunea de marketing a apărut cu aproximativ...

Proiect marketing - gel de duș Bio Krauter

Firma Bio Star promovează un nou produs pe piaţa produselor bio, aceasta promovând un nou produs bio si anume un gel de dus care are proprietatea...

Marketing direct și comunicare promoțională

Introducere Din punct de vedere etimologic, substantivul comunicare provine din latinescul comunicatio care semnifică împărtăşire, conversaţie....

Comunicare Organizațională

I. Caracteristici ale comunicării organizaţionale integrate Comunicarea organizaţională integrată presupune coordonarea celor 3 mari fluxuri de...

Marketing Direct - Cort Montan

Capitolul 1. Obiective ale campaniei de mailing Firma S.C. Mountainline S.R.L. produce și comercializează corturi și accesorii pentru camping....

Ai nevoie de altceva?