Campanie de advertising - Teatrul Ludic Iași

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 5 în total
Cuvinte : 1466
Mărime: 14.42KB (arhivat)
Publicat de: Valer Gal
Puncte necesare: 6

Extras din referat

Campania pe care dorim sa o defasuram se axeaza in principal pe atragerea unui numar mai mare de public la spectacolele Teatrului Ludic(Studentesc) din Iasi.

Ne putem caracteriza publicul tinta astfel:

- Tineri cu varsta cuprinsa intre 19 si 30 de ani;

- Studenti,masteranzi care au afinitati pentru evenimente culturale si cei care ar fi interesati in petrecerea timpului liber la acest gen de evenimente dar nu au foarte multe informati despre acestea;

- Persoane cu un stil de viata activ care insa isi pot rezerva timp pentru a savura un

eveniment cultural;

- Tineri cu venituri mici sau medii;

- Tineri care au acces la media(tv,radio,presa scrisa,internet etc.) si care sunt si consumatori frecventi;

- Persoane care locuiesc in Iasi,indifierent de mediul si zona din care provin;

- Studenti care urmeaza cursurile la oricare facultate din Iasi;

- Tineri orientati spre latura neconventionala a teatrului;

Promisiunea brandului este :

- Oferirea unor clipe de calitate in compania unor actori talentati, tuturor celor care au inclinatii spre culturalizare.

- Promovarea valorilor consacrate ale literaturii romanesti,universale si clasice intr-o forma neconventionala mai aproape de publicul tinta;

- Asigurarea unei largi bogatii si varietati a repertoriului si a modalitatilor de expresie scenice, astfel incat spectacolele sa se adreseze unei largi palete de spectatori deosebiti ca preferinte,preocupare,nivel de cultura teatrala;

- Stimularea inovatiei si creativitatiei personalitatilor artistice;

- Educarea spectatorilor spre estetic si receptarea unor valori artistice si autentice;

- Deschidere catre nou,receptivitate,flexibilitate;

- Stabilirea unor relatii mutuale intre spectator si actor.

Principalul benificiu pe care il promite Teatru Ludic este cel emotional,face trimitere la trairile sufletesti ale spectatorilor cat si a actorilor. Nevoia de culturalizare trimite catre ideea de satisfactie,bucurie,informare. Impartaseste aceleasi valori culturale la nivelul grupurilor sociale si nu se tine cont de clasa sociala sau de venituri(in ceea ce priveste pretul biletelor,cat si temele pieselor de teatru alese si actori).

Spot video:

Scenariu:

Mai multi actori imbracati in diferite costume sugerand diferite personaje de teatru, alearga prin anumite zone din orasul Iasi; locatii frecventate in special de studenti:parcuri, universitati etc. Costumele purtate de actori sunt viu colorate iar atitudinea acestora este dezinvolta, tocmai pentru a atrage atentia trecatorilor. Oamenii din jurul lor sunt intrigati de ceea ce se intampla. Se realizeaza un prim-plan al acestora pentru a evidentia curiozitatea de pe chipul acestora cat si varsta diferita, mediul de provenienta dinstict( dupa imbracaminte, atitudine etc). In urmatorul cadru observam cativa tineri care alearga dupa actori in speranta de a afla ce se intampla. Acestia atrag un numar din ce in ce mai mare de curiosi si alearga toti inspre o destinatie necunoscuta. La un moment dat, actorii se opresc brusc si incep sa puna in scena o piesa de teatru sub privirile intrigate ale numerosilor spectatori. Ultimul cadru infatiseaza sloganul campaniei urmat de numele brand-ului. Pe fundal, se va auzi piesa clasica a lui Constantin Dimitrescu, Dans Taranesc, care, prin ritmurile alerte contribuie la atmosfera dinamica a spotului.

Spot radio:

Scenariu:

Pe fundal se va auzi piesa clasica a lui Constantin Dimitrescu,”Dans Taranesc”,apoi se va auzi vocea actorului Stepan Stepanovici care va spune celebra replica din filmul Nasul:”I will make you an offer you can`t refuse”.Spotul va continua cu aceeasi voce care va spune:” Va invitam sa luati parte la un altfel de teatru,cel neconventional”.dupa care urmeaza sloganul “Culturalizeaza-te,Teatru ludic”

Preview document

Campanie de advertising - Teatrul Ludic Iași - Pagina 1
Campanie de advertising - Teatrul Ludic Iași - Pagina 2
Campanie de advertising - Teatrul Ludic Iași - Pagina 3
Campanie de advertising - Teatrul Ludic Iași - Pagina 4
Campanie de advertising - Teatrul Ludic Iași - Pagina 5

Conținut arhivă zip

  • Campanie de Advertising - Teatrul Ludic Iasi.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza Pieței

ANALIZA PIETEI Nevoia de cultura a fost si va fi in permanenta o constanta a conditiei umane. Înca din cele mai vechi timpuri au fost identificate...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Campanie de Advertising - Teatrul Ludic

Teatrul Ludic a fost înfiinţat în anul 1978 de către profesorul Aurel Luca, actualul regizor, iar în prezent reprezintă formaţia reprezentativă a...

Ai nevoie de altceva?