OBIECTIVE :
General :
Cresterea gradului de informare a targetului asupra pericolelor fumatului in timpul sarcinii.
Specifice:
- la nivel cognitiv: informarea targetului, constientizarea pericolelor fumatului in timpul sarcinii;
- la nivel conativ: adopatarea unui stil de viata sanatos in timpul sarcinii si dupa ;
- la nivel afectiv: schimbarea atitudinii fata de fumat si cresterea preocuparii pentru efectele vietii intrauterine asupra viitorului copil.
STRATEGIA :
Context actual :
?30% dintre femeile insarcinate fumeaza;
?dintre acestea, 1/5 se lasa de fumat in timpul sarcinii;
?dintre acestea, 60% se reapuca de fumat dupa ce au nascut.
Core Target :
Femei insarcinate cu varsta cuprinsa intre 22 si 37 de ani, din mediul urban, cu o viata profesionala activa, care fumeaza si care nu au de gand sa renunte la fumat in timpul sarcinii.
Target Secundar :
Pesoanele de gen feminin insarcinate, indiferent de varsta care fumeaza in timpul sarcinii sau in perioada de alaptare.
Concept campanie :
Fumatul in timpul sarcinii este o problema pentru mama si mai ales pentru copil. Femeile fumatoare care sunt insarcinate, precum si cele care se afla in perioada de alaptare le fac rau fizic copiilor inca din timpul vietii intrauterine.
Mesaj campanie :
Fumatul in timpul sarcinii este un pericol pentru copilul tau si pentru tine.
Slogan:
TU FUMEZI, EU SUFAR.
Campania de PR :
- Campania se va desfasura la nivel national, in special in Bucuresti si in 7 orase mari din tara.
- Initiator campanie : Ministerul Sanatatii.
- Purtatori de cuvant ai campaniei: medici ginecologi, generalisti, pediatri si Sanda Ladosi (care a dus un stil de viata echilibrat si sanatos in timpul sarcinii
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.