Campania socială - Gandește, reciclează

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 2633
Mărime: 209.95KB (arhivat)
Publicat de: Decebal Nicolae
Puncte necesare: 6
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE FACULTATEA DE MARKETING

Extras din referat

Pe 17 aprilie, in libraria Diverta din Ploiesti, Fundatia Alexandrion Group a anuntat rezultatele programului "Gandeste. Recicleaza!". Astfel, in primul an s-au reciclat 20,4 tone de hartie, echivalentul a 487 de copaci taiati. In cadrul aceluiasi eveniment, reprezentantii Fundatiei au premiat 25 de scoli din Ploiesti si judetul Ialomita, participante la program. Scolile au primit bani pentru hartia reciclata, suma fiind dublata de Fundatie. Banii vor fi folositi pentru innoirea fondului de carte din bibliotecile scolilor respective.

Programul “Gandeste. Recicleaza!” are ca scop educarea ecologica a elevilor, profesorilor si a comunitatilor locale din care acestia fac parte.

In faza initiala, reprezentantii Fundatiei Alexandrion au centralizat scolile din Ploiesti si judetul Ialomita, apoi au promovat programul in randurile lor. Pentru promovare, Fundatia Alexandrion a subliniat importanta reciclarii la nivel mondial(diminuarea resurselor este o problema grava a lumii secolului 21), dar si a beneficiilor pe care scolile le obtin participand la acest program (bani pentru a-si innoi biblioteca).

Apoi, s-a realizat un grafic al cantitatii de hartie adunata de fiecare scoala. In functie de acest grafic, Fundatia Alexandrion s-a ocupat si de transportul hartiei de la scolile implicate in proiect catre fabrica de reciclare.

Programul va continua in acest an, scolile vizate fiind tot cele din Ploiesti si judetul Ialomita. Pentru urmatoarea perioada, organizatorii se asteapta la mai multe scoli participante, in 2007 fiind implicate doar jumatate din totalitatea celor din judet. Reprezentantii Fundatiei urmaresc extinderea programului si in alte judete, in anii urmatori.

“Gandeste. Recicleaza!” a fost lansat pe 3 mai 2007. Primul proiect din cadrul acestui program a fost dezvoltat pe o perioada de un an, la nivelul scolilor din municipiul Ploiesti si din 12 comunitati rurale din judetul Ialomita.

Obiectivele urmarite de program sunt:

• Diminuarea cantitatii de deseuri reciclabile aruncate la groapa de gunoi;

• Constientizarea populatiei in ce priveste rolul pe care il are fiecare individ in diminuarea deseurilor;

• Transformarea scolilor in centre de diseminare a informatiilor despre reciclare, in general, si despre reciclarea hartiei, in particular;

• Educarea ecologica a celor implicati direct in campanie (elevii si profesorii) si, indirect, a comunitatilor locale din care acestia fac parte;

• Dotarea bibliotecilor scolare prin innoirea fondului de carte scolara.

Despre acest program, Andreea Rotaru, Directorul General al Fundatiei Alexandrion Group a declarat:

“Programul nostru doreste sa sensibilizeze publicul roman pe partea de cultura ecologica in vederea practicarii reciclarii. Ne dorim ca prin acest proiect sa cream un lant informatic si de exemplificare la nivelul intregii comunitati, prin care elevii sa transmita mai departe informatia obtinuta in cadrul scolii: la parinti, rude sau vecini. Prin achizitionarea de carte scolara noua ii recompensam pe elevi pentru participarea la aceasta campanie, dar ne dorim ca reciclarea hartiei sa devina o practica uzuala si realizata gratie unei constiinte ecologice”.

Programul este dezvoltat in parteneriat cu Inspectoratul Scolar Judetean Prahova, Inspectoratul Scolar Judetean Ialomita, Cahiro SA, World Vision Romania, parteneri media Informatia Prahovei si Prezent Online, si Fundatia RTC ca sponsor al evenimentului.

Cateva sfaturi pentru tinerii elevi, cei mai potentiali reciclatori pentru viitorul nostru:

Ce putem face la scoala?

Mai putine deseuri in scoli!

Redu consumul!

Foloseste mai putina hartie! Spre exemplu, in loc sa incepi o pagina noua pentru fiecare exercitiu, trage o linie si continua pe aceeasi pagina.

Preview document

Campania socială - Gandește, reciclează - Pagina 1
Campania socială - Gandește, reciclează - Pagina 2
Campania socială - Gandește, reciclează - Pagina 3
Campania socială - Gandește, reciclează - Pagina 4
Campania socială - Gandește, reciclează - Pagina 5
Campania socială - Gandește, reciclează - Pagina 6
Campania socială - Gandește, reciclează - Pagina 7
Campania socială - Gandește, reciclează - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Campania Sociala - Gandeste, Recicleaza.docx

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?